Deze week begonnen met het aanpassen van de 105 reserve wielbak zodat deze een beetje op de 116 bak begint te lijken
Dat betekend met name wat grove aanpassingen voor het sleepoog. Dit stuk uit de oude bak gehaald en in de nieuwe gelast. Waar het sleepoog gepuntlast was zat roest dus dit stuk eruit geslepen. Het uitgenomen deel daarna pasgemaakt voor de nieuwe bak en de boel afgelast. Moet alleen nog wat lassen slijpen!
Stuk uit het oude deel geslepen!
Waar het sleepoog gepuntlast zat, no surprise ............roest
Stuk in de nieuwe bak gelast!
Zo moet het gaan worden!
En dan iets heel anders; Ondanks het fantastische motorgeluid komt er in de GTV een mooie radio/dvd/nav/tv installatie. Op dit gebied heb ik al jaren een zwak voor de kwaliteit van Clarion. Dus al een tijdje geleden een paar mooie setjes op de kop getikt. Deze gaat het uiteindelijk worden maar wist niet zeker of ik de titanium kleur wat te modern zou vinden in de middenconsole. Dus maar even gepast en gekeken hoe dit eruit gaat zien. Het touchscreen scherm klapt uit en komt dan rechtop te staan. Ik vind het systeem niet misstaan en wel passen bij het lederen interieur geeft naar mijn mening een chique uitstraling en heb alle moderne geneugten zoals navigatie in de auto.
Op de foto het systeem (het din gedeelte, rest wordt helemaal weggewerkt) gepast. Boel zit dus scheef en de buitenring zit er niet goed omheen (I know!

). Dit was een absoluut high end systeem je wilt niet weten wat er allemaal bijzit wordt nog best een gepuzzel om alles onzichtbaar weg te werken daar denk ik nu al over na omdat in de opbouw dadelijk goed mee te kunnen nemen!
Nou laat het commentaar maar komen
Gr,
Carl