Maar zullen we weer OT ?? :P
Denk dat jou auto dan wel een leuke is om tijdens een transaxle dag ook op de brug te hangen

Maar je hebt wel echt weer een dagtaak erbij om de onderkant te cleanen!
Ralph: de reservewielbak komt van een 105. Ik heb hem bij Highwood in de UK vandaan. Ding is nog gegalvaniseerd ook. Nadeel is dat hij circa een cm groter is en dat de sleepoog bevestiging anders is. Dit moet (of kan) je aanpassen.Waar heb je die nieuwe reservewielbak uitgehaald?
Mel: waarom zou ik daar een verstevigingsbalk gaan lassen? Het punt zit achter de achterwielophanging dus waarom zou je dat willen versterken? En ja ik ga gewoon met een reservewiel rondrijden. Ben van plan om lange toertochten te gaan maken binnen Europa en dan wil ik wel gewoon een reservewiel aan boord hebben. Die spuitbussen vind ik helemaal niets en daar ga ik mijn dure TRX banden niet mee verknoeien. Als ik een racer zou bouwen was het iets anders maar dan ging er ook een rolkooi in en wil je verder zoveel mogelijk gewicht besparen. Wellicht komt dat nog een keer maar niet met deze GTV@Carl; heb je niet overwogen de wielbak weg te halen en een verstevingsbalk daar te lassen? Of ga je ook echt met reserve wiel rondrijden?
Pak je rustCarbo schreef: Dus ik ben vandaag een blij mensterwijl ik niets aan de GTV6 heb gedaan
![]()
Gr,
Carl
Ben bang dat er van rust niet veel terechtkomt. Mijn andere hobby de Range wil graag dat alle rubbers in de wielophanging worden vervangen. Lig dus op de oprit onder de Range een paar lompe reactie armen te demonteren en geloof mij deze zijn echt lomp (had ook geen bus groot genoeg om de rubbers eruit te persen!)Alfa-corazon schreef:Pak je rustCarbo schreef: Dus ik ben vandaag een blij mensterwijl ik niets aan de GTV6 heb gedaan
![]()
Gr,
Carl
Welke dempers bedoel je?Melvivio schreef:Wat voor dempers heb je trouwens achter het motorblok geplaatst? En staat hiervan ook een filmpje of iets dergelijks op youtube?