Dat is idd wel te doen..
Het lastigste wat ik zo kan bedenken is misschien niet eens van toepassing op de 166 motor aangezien die nieuwer is als de 164 en GTV motor waar ik enige ervaring mee heb. Bij de oude modellen heb je namelijk nog gewoon een stroomverdeler op de cilinderkop zitten en die kun je dus niet gebruiken in een transaxle. Bij de gewone 3.0 e.d. kun je de verdeler van een 75 of GTV6 pas maken maar de oliepomp van de v6 Tb draait sneller rond en dan kan het dus niet.

Dan zal de verdeler op een andere plaats pas gemaakt moeten worden.
Natuurlijk past het uitlaatspruitstuk van de v6 Tb niet in de auto, de turbo zou dan ongeveer op de plaats van de pedalen komen te zitten, maar dat is redelijk makkelijk op te lossen. Olie aan en afvoer stelt ook niet veel voor.
Turbo zou ik aan de passagierskant monteren, meer ruimte daar omdat er geen stuurhuis in de weg zit en geen HRC en bekrachtiger e.d. Makkelijkste zou zijn om dan een inlaat zo te maken dat de gasklep aan de bestuurderskant komt, dan kun je een mooie lijn houden in je inlaatkanaal. van de turbo rechts door de intercooler naar links de inlaat in.

Standaard GTV6 inlaat andersom monteren is een oplossing bv.
Zoals je ziet heb ik wel een paar ideeën voor je.
250 pk is goed haalbaar. Originele turbo is de beperkende factor, eigenlijk is deze namelijk wat aan de kleine kant om hem z.s.m. op te laten spoelen. Beetje fatsoelijke maat uitlaat eronder met niet teveel weerstand en een goede intercooler helpen hem al goed.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎