Afgelopen week weer druk bezig met de onderzijde kaal te maken, gaat moeizaam maar gestaag!
Ik had toch het gevoel dat de GTV6 bak te kort is. Zelfs met de standaard 2,5l liep ik op de "autobahn" vaak op top in de toerenbegrenzer. Een 75 V6 bak vind ik weer weer wat te lang dus....
tijd om hier iets aan te doen. Ben ten slotte toch bezig. Het is een bak uit een 75 Turbo geworden. Na veel overwegingen valt deze bak qua eindoverbrenging tussen de TS en V6 bak in. Heeft sper en dezelfde aandrijfasflenzen als de GTV6 scheelt dus weer overbouwen.
O ja ... Ook nog een differentieel van een TS bak me sper gekocht. Kan dus altijd nog kiezen

.
Daarnaast weer een hoop nieuwe onderdelen binnengekomen. Hieronder een korte impressie;
Hier kan ik geweldig van genieten "New old stock" zij knipperlichten. Geweldig toch?
De nieuwe binnendorpels!
En nog wat plaatwerk wat staat te wachten op ...... Moest toch maar eens wat vaart maken met die tectyl en bitumen dat begint mij aardig te vervelen met al het moois in verschiet.....