
Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Forumregels
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Super Super vet!
Hoop em vlug bij een of andere race live te kunnen zien! Top ding!

~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Sorry voor de late update maar had gewoon geen tijd, het is razend druk
Zo druk dat ik twee weken geleden besloten heb eerst de projecten af te maken die nu binnen staan. Dus druk bezig met de Saab van Luc, de 1750 GTV van Rob en de Giulia van Johan. In deze 3 projecten ben ik echt meters aan het maken en ik merk dat als ik mij focus dat alles veel effectiever gaat.
Uiteraard zijn er altijd wat kleinere projecten zoals de 17 inch miilano's van Jeroen en een Suzuki motorfiets frame.
Na de vakantie staan de Giulia Sprint Veloce en de Guilietta Sprint als grote projecten in de agenda!
Tussendoor nog even de APK's van de barchetta en de Range Rover. De barchetta was geen probleem en zeilde met vlag en wimpel door de APK keuring maar de RR baarde mij wat zorgen, niet de keuring maar het chassisnummer. Ik had al twee maal de opmerking van de APK keurmeester gehad dat het chassisnummer niet goed leesbaar was
He zelf ook nog even vluchtig gekeken en inderdaad ik kon er ook niet veel van maken. Dus ik had zoiets van maar voor eens en altijd oplossen; afspraak gemaakt bij de RDW om het chassinummer opnieuw in te slaan en gelijk maar een APK
in het hol ban de leeuw
Dus vanochtend om 08:00 uur met mijn grote baby (de Range Rover) bij de RDW in Zwijndrecht. De keurmeester even aan de gang met een borstelschijf en wat oplossingsmiddeltjes en wat schets mijn grote verbazing........... en prachtig chassinummer.................hmmmmmmm
voelde mij daar behoorlijk in mijn hemd staan maar goed weet nu wel hoe de RDW het chassisnummer naar boven haalt
Daarna de APK........ tja dan weet je weer hoe een APK moet worden uitgevoerd......... ik ben toch wel een groot voorstander dat een APK net zoals in Duitsland door een onafhankelijke instantie wordt uitgevoerd. De Range Rover is behoorlijk aan de tand gevoeld. De RR is bijn altijd een probleem bij reguliere keuringsstations door zijn permanente 4 wiel aandrijving. Hierdoor is remmen testen op een normale remmenbank bijna niet mogelijk...... ook hier bij de RDW niet. De keurmeester heeft een proefrit gemaakt met een vertragingsmeter aan boord........
Hij liep ook nog tegen speling op een fusee kogel aan........ mag 1 mm zijn en na het opmeten met een speciale tang met een micrometer bleek de speling 9/10 te zijn........zo'n speciale tang om die speling te meten heb ik nog nooit bij een nader APK keuringsstation gezien..........hhhhmmmmmm zal wel aan mij liggen
Dus ook de Range Rover heeft deze APK keuring volgens het boekje doorstaan
kon zelfs een smile op het gezicht van de keurmeester ontdekken na de proefrit
weet zeker dat hij het geluid van de V8 kon waarderen
Al met al weer een super positieve ervaring met de RDW
Na een jaartje flink genoten te hebben van de barchetta was deze in principe verkocht aan een familielid. Op het laatste moment gaat dit waarschijnlijk toch niet door dus dit weekend besloten de barchetta in de verkoop te gooien. Het is een geweldige rijders auto maar wil mijn hoofd weer leeg hebben voor mijn andere prive projecten waaronder de GTV6. Na eventuele verkoop van de barchetta blijven er nog steeds 5 auto's over dus genoeg "to think about"
De barchetta is "priced to sell" en mag weg voor 5.900 Euro. De hele deel restauratie heeft qua onderdelen meer gekost maar soms is het gewoon goed om verder te gaan. De barchetta was om mijn restauratie proces te testen en daarin heeft ze mij van geweldige info voorzien
Als ik een dergelijke deel restauratie nu voor een klant zou uitvoeren krijgt deze minimaal een rekening van 10k voor alleen de werkzaamheden.
Dus iemand op zoek naar een goede vroege b (waarschijnlijk de beste in NL) sla je slag
Ik sta volledig achter deze auto, heb er een zwak voor gekregen en zal de nieuwe eigenaar met al het mogelijke ondersteunen om deze b in top conditie te houden (ik heb nog steeds een tweede b voor alle onderdelen
)
en dan een paar fotokes!
laswerk aan de portier van de SAAB. Puntlassen waar puntlassen horen te zitten
Let niet op die lelijke vent maar op de mooie puntlassen

even een nieuw plaatje inzetten!



en weer een harde deur!

onderzijde dorpel vervangen...... Rara waar is de las

Laswerk aan de Jaguar Mk2 is gereed en inmiddels is de Jag weer in België!

Wie zegt dat Porsches zijn verzinkt en daarom niet roesten moet maar eens naar dit plaatje kijken van een dorpel van een 1990 Porsche 911
Deze auto komt september binnen voor dit stukje roest schade herstel!

en dan de brachetta...... omdat het zo'n "bella" is.............................. foto's zeggen meer dan woorden. Foto's zijn van gisteren!



Voor diegene die zich afvragen wat een prachtige fotolokatie voor de barchetta...........dit is aan achterkant van mijn pand op de kade
Geintresseerde in de barchetta kunnen mij bereiken op 06 57540890
Zal volgende keer niet meer zo lang wachten met posten........ hoeven jullie niet zoveel te lezen
Gr,
Carl

Uiteraard zijn er altijd wat kleinere projecten zoals de 17 inch miilano's van Jeroen en een Suzuki motorfiets frame.
Na de vakantie staan de Giulia Sprint Veloce en de Guilietta Sprint als grote projecten in de agenda!
Tussendoor nog even de APK's van de barchetta en de Range Rover. De barchetta was geen probleem en zeilde met vlag en wimpel door de APK keuring maar de RR baarde mij wat zorgen, niet de keuring maar het chassisnummer. Ik had al twee maal de opmerking van de APK keurmeester gehad dat het chassisnummer niet goed leesbaar was



Dus vanochtend om 08:00 uur met mijn grote baby (de Range Rover) bij de RDW in Zwijndrecht. De keurmeester even aan de gang met een borstelschijf en wat oplossingsmiddeltjes en wat schets mijn grote verbazing........... en prachtig chassinummer.................hmmmmmmm


Daarna de APK........ tja dan weet je weer hoe een APK moet worden uitgevoerd......... ik ben toch wel een groot voorstander dat een APK net zoals in Duitsland door een onafhankelijke instantie wordt uitgevoerd. De Range Rover is behoorlijk aan de tand gevoeld. De RR is bijn altijd een probleem bij reguliere keuringsstations door zijn permanente 4 wiel aandrijving. Hierdoor is remmen testen op een normale remmenbank bijna niet mogelijk...... ook hier bij de RDW niet. De keurmeester heeft een proefrit gemaakt met een vertragingsmeter aan boord........
Hij liep ook nog tegen speling op een fusee kogel aan........ mag 1 mm zijn en na het opmeten met een speciale tang met een micrometer bleek de speling 9/10 te zijn........zo'n speciale tang om die speling te meten heb ik nog nooit bij een nader APK keuringsstation gezien..........hhhhmmmmmm zal wel aan mij liggen

Dus ook de Range Rover heeft deze APK keuring volgens het boekje doorstaan



Al met al weer een super positieve ervaring met de RDW

Na een jaartje flink genoten te hebben van de barchetta was deze in principe verkocht aan een familielid. Op het laatste moment gaat dit waarschijnlijk toch niet door dus dit weekend besloten de barchetta in de verkoop te gooien. Het is een geweldige rijders auto maar wil mijn hoofd weer leeg hebben voor mijn andere prive projecten waaronder de GTV6. Na eventuele verkoop van de barchetta blijven er nog steeds 5 auto's over dus genoeg "to think about"
De barchetta is "priced to sell" en mag weg voor 5.900 Euro. De hele deel restauratie heeft qua onderdelen meer gekost maar soms is het gewoon goed om verder te gaan. De barchetta was om mijn restauratie proces te testen en daarin heeft ze mij van geweldige info voorzien

Dus iemand op zoek naar een goede vroege b (waarschijnlijk de beste in NL) sla je slag


en dan een paar fotokes!
laswerk aan de portier van de SAAB. Puntlassen waar puntlassen horen te zitten



even een nieuw plaatje inzetten!



en weer een harde deur!

onderzijde dorpel vervangen...... Rara waar is de las


Laswerk aan de Jaguar Mk2 is gereed en inmiddels is de Jag weer in België!

Wie zegt dat Porsches zijn verzinkt en daarom niet roesten moet maar eens naar dit plaatje kijken van een dorpel van een 1990 Porsche 911

Deze auto komt september binnen voor dit stukje roest schade herstel!


en dan de brachetta...... omdat het zo'n "bella" is.............................. foto's zeggen meer dan woorden. Foto's zijn van gisteren!



Voor diegene die zich afvragen wat een prachtige fotolokatie voor de barchetta...........dit is aan achterkant van mijn pand op de kade





Geintresseerde in de barchetta kunnen mij bereiken op 06 57540890
Zal volgende keer niet meer zo lang wachten met posten........ hoeven jullie niet zoveel te lezen


Gr,
Carl
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7898
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Ik maakte mij al zorgen










Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 9055
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Flinke update idd, mooi bootje ook
en zeker niet te duur, heb haar zelf ook gezien
Zou het kunnen zijn dat de porsche een schadegeval is omdat hij roest heeft?
Ik vind het toch behoorlijk voor een voiture die verzinkt is, zelfs een 164 roest niet zoveel
Heb je ook nog vakantie gepland


Zou het kunnen zijn dat de porsche een schadegeval is omdat hij roest heeft?
Ik vind het toch behoorlijk voor een voiture die verzinkt is, zelfs een 164 roest niet zoveel

Heb je ook nog vakantie gepland

Saluti Alessandro

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Die kever911 lijkt schade te hebben gehad.
Als dat zo is, dan is de aantasting van de verzinkte koets niet eens zo heel gek.
En verzinkte koetsen of goed tegen-roest-behandelde koetsen van tegenwoordig: bekijk maar 's een moderne Opel van héél dichtbij.
Mooi vakwerk weer
Als dat zo is, dan is de aantasting van de verzinkte koets niet eens zo heel gek.
En verzinkte koetsen of goed tegen-roest-behandelde koetsen van tegenwoordig: bekijk maar 's een moderne Opel van héél dichtbij.
Mooi vakwerk weer

get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Klopt Ralph de 911 heeft achter zij schade gehad
Toch vind ik het een vreemde constructie aan het achterste eind van de dorpel. Daar loopt een schuin stuk van het achter binnenscherm naar de buitendorpel met onderin een flink afwateringsgat, naar mijn idee is dit vragen om problemen als de afwatering dicht slibt. Dit blijkt ook een kwaaltje te zijn van deze Porsches. De boel roest echt van binnen naar buiten! Als je op de site kijkt van Timo van CCR van Leuven die veel meer thuis is in Porsches zie je direct twee vergelijkbare roest schade gevallen.
Wat ik erg leuk vindt is dat deze auto uit 1990 als dagelijks vervoermiddel wordt ingezet. Is dus niet perfect maar gewoon een lekker rijdbare auto waar de eigenaar alles aan doet om ze in respectabele staat te houden. Auto heeft net een motorrevisie gehad en kon het niet nalaten naar de prijs van de revisie te vragen.................. tja voor dat geld heb je echt een hele mooie GTV6 kan ik je verklappen
Wordt vervolgt want ik heb deze opdracht voor het herstel binnen
Gr,
Carl

Toch vind ik het een vreemde constructie aan het achterste eind van de dorpel. Daar loopt een schuin stuk van het achter binnenscherm naar de buitendorpel met onderin een flink afwateringsgat, naar mijn idee is dit vragen om problemen als de afwatering dicht slibt. Dit blijkt ook een kwaaltje te zijn van deze Porsches. De boel roest echt van binnen naar buiten! Als je op de site kijkt van Timo van CCR van Leuven die veel meer thuis is in Porsches zie je direct twee vergelijkbare roest schade gevallen.
Wat ik erg leuk vindt is dat deze auto uit 1990 als dagelijks vervoermiddel wordt ingezet. Is dus niet perfect maar gewoon een lekker rijdbare auto waar de eigenaar alles aan doet om ze in respectabele staat te houden. Auto heeft net een motorrevisie gehad en kon het niet nalaten naar de prijs van de revisie te vragen.................. tja voor dat geld heb je echt een hele mooie GTV6 kan ik je verklappen


Wordt vervolgt want ik heb deze opdracht voor het herstel binnen

Gr,
Carl
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Zoals ik eerder al aangaf is de barchetta te koop.
Ik sta open voor inruil van een of meerdere restauratie objekten. Ik denk hierbij aan afgebroken projecten waarbij ik de kans bied om deze in te ruilen op een zeer goede barchetta. En de nieuwe eigenaar nog deze nazomer in een mooie cabrio kan rijden.
Mag ook iets anders zijn dan Alfa als ik het maar een leuk project vind. Dus gewoon alles aanbieden!
Verder heb ik besloten dat ik 6 maanden garantie geef op de barchetta met een maximum van 20.000 km. Gewoon omdat ik overtuigd ben van de kwaliteit van de b!

Interesse
Mail naar info@classiccarfactory.nl
Gr,
Carl
Ik sta open voor inruil van een of meerdere restauratie objekten. Ik denk hierbij aan afgebroken projecten waarbij ik de kans bied om deze in te ruilen op een zeer goede barchetta. En de nieuwe eigenaar nog deze nazomer in een mooie cabrio kan rijden.
Mag ook iets anders zijn dan Alfa als ik het maar een leuk project vind. Dus gewoon alles aanbieden!
Verder heb ik besloten dat ik 6 maanden garantie geef op de barchetta met een maximum van 20.000 km. Gewoon omdat ik overtuigd ben van de kwaliteit van de b!

Interesse

Gr,
Carl
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7898
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Ben je alweer terug?
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Kan overal inloggen JeroenGTV42.0 schreef:Ben je alweer terug?

en online gaat het werk altijd door

Gr,
Carl
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
De barchetta is vandaag verkocht
Op naar het volgende project
..................... de GTV6 moet nu toch ook eens klaar
Gr,
Carl


Op naar het volgende project


Gr,
Carl
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 843
- Lid geworden op: 26 sep 2008, 23:39
- Locatie: Almelo
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Dat is niet 'boohoo' maarCarbo schreef:de GTV6 moet nu toch ook eens klaar![]()
Gr,
Carl

Zomer 2015 klaar???
Succes in ieder geval!

GTV6 3.0 '84
Gehad: GTV6 '82

Gehad: GTV6 '82

- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 9055
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Mooi Carl
Dus nu kunnen we je GTV6 project gaan volgen hiero

Dus nu kunnen we je GTV6 project gaan volgen hiero

Saluti Alessandro

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Nou vanavond een behoorlijk domper.AlfettaOwner schreef:Mooi Carl![]()
Dus nu kunnen we je GTV6 project gaan volgen hiero
Dacht dat ik een deal had gemaakt en de barchetta met een afgesproken prijs en een handdruk was verkocht. Echter na de deal roept de verkoper dat hij zijn monteur naar de barchetta wilde laten kijken. Voor mij was dat prima want de b is in top staat.
Komt er vanavond een "vrachtwagen" monteur (in een DAF pakkie) die duidelijk nog nooit een barchetta had gezien. Hij vond de motor stationair niet mooi lopen, de kilometerstand te hoog en oja het airbag lampje bleef branden en de bumper sluit niet mooi aan. Vervolgens roept de koper tja dan gaat het niet door!
Ik ben niet eens boos maar weer eens teleurgesteld in de medemens.
Gewoon vanavond weer van elke kilometer genoten van de b bij het naar huis rijden

Tja dat hoort ook bij de belevenissen en ervaringen als restaurateur

Gr,
Carl
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!

Marktplaatsvolk, bah
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Tja, je kunt ook te bang wezen om iets te kopen...
Nou Carl, er komt vast iemand voor...
Nou Carl, er komt vast iemand voor...
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
- Gino
- Alfetta Membro
- Berichten: 771
- Lid geworden op: 12 okt 2012, 19:37
- Locatie: Spijkenisse
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Dat is spijkers op laag water zoeken of een hoop moesjes om er vanaf te komen. Die paar dingentjes had toch geen bezwaar moeten zijn, lijkt mij.... en ja die km stand misschien hoog maar als je zo'n wagen koopt dan weet je dat het niet pas uit de fabriek komt.
Trouwens veel km houd ook in dat de motor goed is, anders had het niet zo lang volgehouden, zo kun je het ook bekijken.
Ik hoop dat er gauw weer iemand anders komt opdagen.
Heb je het "bootje" nog laten taxeren...?
gr en succes verder
Gino
Trouwens veel km houd ook in dat de motor goed is, anders had het niet zo lang volgehouden, zo kun je het ook bekijken.
Ik hoop dat er gauw weer iemand anders komt opdagen.
Heb je het "bootje" nog laten taxeren...?
gr en succes verder
Gino
_________________
gehad:
Alfetta sedan 1.8 licht blaauw - '73 nieuw
Alfa 75 rood - nieuw
Alfa 75 metallic blaauw - nieuw
Alfa 155 zwart - '92 / '96 nieuw
Rijd nu in:
Alfetta GTV 2.0 -'77
Kia Sportage 2,0 dagelijks gebruik
gehad:
Alfetta sedan 1.8 licht blaauw - '73 nieuw
Alfa 75 rood - nieuw
Alfa 75 metallic blaauw - nieuw
Alfa 155 zwart - '92 / '96 nieuw
Rijd nu in:
Alfetta GTV 2.0 -'77
Kia Sportage 2,0 dagelijks gebruik
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Hoi Mannen,
Het was weer even stil maar het is gewoon razend druk
Toch was vandaag weer eens een bijzonder verrassende dag. Ik heb al enige tijd contact met een auto liefhebber hier uit de omgeving. Deze autoliefhebber heeft een indrukwekkend wagenpark met o,a, een super mooie Caterham, een Ferrari maar ook een GTV6. Als hij langskomt hebben wij het altijd over zijn GTV6 die al sinds 2004 in opslag staat en hij beloofde mij dat als hij de auto uit zijn winterslaap zou gaan halen hij met de auto langs zou komen. Vandaag rond de lunch hoor ik in een keer een GTV6 aankomen...... en wat voor een........ ongelofelijk wat een mooi ding in Rosso 530 originele fabriekslak............... zelfs ik wordt van zo'n bella erg stil
De auto is sinds 1989 in zijn bezit en dit moet echt een van de beste originele GTV6 zijn in Nederland en ik heb er echt wel een paar gezien. Het is een auto die denk ik in onze wereld ook onbekend is omdat hij zolang heeft stil gestaan.
Door het lange stilstaan was er een brandstof probleem wat inmiddels is opgelost en wat is het dan weer een feest om een originele 2,5 liter te horen wegrijden........ Simply the best this side of Ferrari!
en dan een paar fotokes!




Speciaal voor Jeroen
heb ik natuurlijk het chassisnummer voor het register
De handelaarsplaten zitten erop omdat er nog een nieuwe APK op moet komen.
De 16 inch Momo velgen die eronder zitten zijn Te Koop. Bij interesse gewoon even een PB'tje naar mij en ik breng je in contact met de eigenaar!
Wat is ze mooi he!
Gr,
Carl
Het was weer even stil maar het is gewoon razend druk

Toch was vandaag weer eens een bijzonder verrassende dag. Ik heb al enige tijd contact met een auto liefhebber hier uit de omgeving. Deze autoliefhebber heeft een indrukwekkend wagenpark met o,a, een super mooie Caterham, een Ferrari maar ook een GTV6. Als hij langskomt hebben wij het altijd over zijn GTV6 die al sinds 2004 in opslag staat en hij beloofde mij dat als hij de auto uit zijn winterslaap zou gaan halen hij met de auto langs zou komen. Vandaag rond de lunch hoor ik in een keer een GTV6 aankomen...... en wat voor een........ ongelofelijk wat een mooi ding in Rosso 530 originele fabriekslak............... zelfs ik wordt van zo'n bella erg stil



De auto is sinds 1989 in zijn bezit en dit moet echt een van de beste originele GTV6 zijn in Nederland en ik heb er echt wel een paar gezien. Het is een auto die denk ik in onze wereld ook onbekend is omdat hij zolang heeft stil gestaan.
Door het lange stilstaan was er een brandstof probleem wat inmiddels is opgelost en wat is het dan weer een feest om een originele 2,5 liter te horen wegrijden........ Simply the best this side of Ferrari!

en dan een paar fotokes!




Speciaal voor Jeroen


De handelaarsplaten zitten erop omdat er nog een nieuwe APK op moet komen.
De 16 inch Momo velgen die eronder zitten zijn Te Koop. Bij interesse gewoon even een PB'tje naar mij en ik breng je in contact met de eigenaar!
Wat is ze mooi he!


Gr,
Carl
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 9055
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Woei prachtig mooie GTV6 en die velgen staat schitterend mooi onder de rode dame.
Leuk dat je dit met ons deeld en de moeite neemt om foto's te maken en up te loaden, SUPER


Leuk dat je dit met ons deeld en de moeite neemt om foto's te maken en up te loaden, SUPER

Saluti Alessandro

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Graag gedaan...............toen ik de auto bekeek werd ik er zelf helemaal stil van! ...........originele fabriekslak, er zit geen swirltje inAlfettaOwner schreef:Woei prachtig mooie GTV6 en die velgen staat schitterend mooi onder de rode dame.![]()
![]()
Leuk dat je dit met ons deeld en de moeite neemt om foto's te maken en up te loaden, SUPER

Gr,
Carl
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!

De 16 inch momo's zijn te koop voor 200 Euro inclusief de banden. Dit is gewoon rechtstreeks de prijs van de eigenaar ik zit hier niet tussen.
En ja .........




Kan bijna niet eens alle offerte aanvragen binnen redelijk tijd afhandelen

Gr,
Carl