Ik maak me toch zorgen over mijn inlaatrubbers! Ik moet de steun er weer tussen maken, want de heeft de vorige eigenaar niet gedaan. Maar hoe? Men heeft het steeds over het maken van een pasplaat tussen de filters en de carbs. Maar hoe ziet zo'n ding er uit? Heeft iemand toevallig een foto van zo'n plaat. Ik kan op de forums niks vinden...
alvast bedankt
Carburateur-steun
-
- Alfetta Membro
- Contacteer:
Carburateur-steun
Alfa 90 Quafrifoglio Oro '85
Giulia Nuova Super '76
Giulietta 2.0 '79
Giulia Nuova Super '76
Giulietta 2.0 '79
-
- Alfetta Membro
- Contacteer:
-
- Alfetta Membro
Maar eigenlijk 'moet' je ze dan wel met twee boutjes per carb vastzetten, anders kunnen de carb's nog t.o.v elkaar verdraaien en dus de synchronisatie beïnvloeden.
M.a.w., het kan zo wel, maar is nog niet optimaal......
Over optimaal gesproken: voor een goede luchtstroom zou je eigenlijk ook (korte) kelkjes moeten monteren in de trommels. Nu is dehaakse overgang van carb naar trommel leterlijk storend.
Over optimaal gesproken: voor een goede luchtstroom zou je eigenlijk ook (korte) kelkjes moeten monteren in de trommels. Nu is dehaakse overgang van carb naar trommel leterlijk storend.

-
- Alfetta Membro
- Contacteer:
Er is bij mij een kurkpakking tussen gezet...Alessandro schreef:Maar eigenlijk 'moet' je ze dan wel met twee boutjes per carb vastzetten, anders kunnen de carb's nog t.o.v elkaar verdraaien en dus de synchronisatie beïnvloeden.
Alfa 90 Quafrifoglio Oro '85
Giulia Nuova Super '76
Giulietta 2.0 '79
Giulia Nuova Super '76
Giulietta 2.0 '79