fünfer vs 6

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Plaats reactie
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

fünfer vs 6

Bericht door Fetta »

was weer een fijn tv-avondje, met al die sukkelende fünfers achter die 6......geweldig :cool:
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
GTVke
Advanced Membro
Advanced Membro

Bericht door GTVke »

Het kan aan mij liggen maar ik ben niet mee :oops:
Verklaar u nader hardwerkende limburger :lol:
Marco
Alfetta Membro
Alfetta Membro

Bericht door Marco »

Oude aflevering van Tatort oder Derrick??
Theo Romeo
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio

Bericht door Theo Romeo »

Octopussy?
Sander
Alfetta Membro
Alfetta Membro

Bericht door Sander »

niks mis met fünfers ;)
GTVke
Advanced Membro
Advanced Membro

Bericht door GTVke »

Er gaat een lamp branden :idea:

Funfer is een 5 serie braadwurst die een GTV6 achtervolgd en Octopussy !
GTVke
Advanced Membro
Advanced Membro

Bericht door GTVke »

Alessandro schreef:niks mis met fünfers ;)
Met braadwurst ook niet !
Ik kan er wel een paar opnoemen die ze hier voor de deur mogen afzetten , zoals daar zijn : 3.0CSL , 635CSI , E30 M3 .......
Van de eerste typ weet ik hier een paar dorpen verder 4 exemplaren buiten staan rotten :shock: .
maurizio
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Contacteer:

Bericht door maurizio »

GTVke schreef:
Alessandro schreef:niks mis met fünfers ;)
Met braadwurst ook niet !
Ik kan er wel een paar opnoemen die ze hier voor de deur mogen afzetten , zoals daar zijn : 3.0CSL , 635CSI , E30 M3 .......
Van de eerste typ weet ik hier een paar dorpen verder 4 exemplaren buiten staan rotten :shock: .
laatst nog eens een 120d gereden, vind het ding niet uitzien, maar qua sturen gaat het verdacht veel richting een naar mijn wensen afgestelde 75.....
Banned.. ? Daily donky.. ==> braadwurst 325d Afbeelding braadwurst M336 Ringtool ==> definitely BANNED!

AR 75 24v ('87), 75 TS Ringtool ('90), AR Spider 2000 veloce ('79) SCARB 00114
GTVke
Advanced Membro
Advanced Membro

Bericht door GTVke »

Nieuwe braadwursten zeggen me niet zoveel meer , geldt in mijn geval eigenlijk voor alle merken .

( hoop dat ik hiermee niks heb miszegd )
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru

Bericht door Carbo »

braadwurst heeft in ieder geval begrepen dat een echte auto achterwiel of vierwielaandrijving heeft :grin:

Alfa heeft hier in de jaren negentig een grote slag verloren. De Fiat commercie heeft het toen gewonnen van de emotie.

De huidige achterwiel aangedreven braadwurst's zijn gewoon top. Je kunt zelfs met een dieseltje zo geweldig hard neuraal de bocht door (en natuurlijk gecontroleerd het achterkantje wegzetten) dat ik denk dat mijn GTV6 het nog knap benauwd kan krijgen op een bochtig landweggetje met 2,0 liter braadwurst diesel er achteraan.

Wees niet bang mijn Alfa virus zit dieper dan de braadwurst grundlichkeit maar de wegligging en zeer hoogwaardige afwerking is waarom ik dagelijks met een braadwurst leef :oops: .

Alfa is mijn mooie liefdesgeschiedenis vanwege het ongelofelijke karakter van de Transaxles.

Met de 8C heeft Alfa het volgens mij weer echt begrepen: een en al emotie en zo hoort het.... :jumping: Jammer alleen dat wij hier alleen maar van kunnen dromen.........
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door Fetta »

Applaus voor uzelf: idd, octopussy! :lol:

Nix mis met die fünfers, helemaal niet, heb ooit zelf op t randje van aanschaf gestaan (was ook écht een bjoetie, 525 '79 :shock: ).

Maar blijft toch wel leuk om te zien die ouwe filmfragmenten.......
get in, sit down
shut up and hold on!

maurizio
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Contacteer:

Bericht door maurizio »

De huidige achterwiel aangedreven braadwurst's zijn gewoon top. Je kunt zelfs met een dieseltje zo geweldig hard neuraal de bocht door (en natuurlijk gecontroleerd het achterkantje wegzetten) dat ik denk dat mijn GTV6 het nog knap benauwd kan krijgen op een bochtig landweggetje met 2,0 liter braadwurst diesel er achteraan.
zo denk ik er ook over, het is alleen doods. Vandaar de liefde voor alfa. Ik heb me serieus vermaakt met de 120d. Ik was onderweg voor werk, meerdere pool wagens ter beschikking en af en toe heb je geluk.
Mijn medepassagier kon het zoeken naar de grens niet waarderen :lol:
Banned.. ? Daily donky.. ==> braadwurst 325d Afbeelding braadwurst M336 Ringtool ==> definitely BANNED!

AR 75 24v ('87), 75 TS Ringtool ('90), AR Spider 2000 veloce ('79) SCARB 00114
Giulia Bianca
Alfetta Membro
Alfetta Membro

Bericht door Giulia Bianca »

Ik moet ook iets bekennen :oops:

Heb als daily driver ook een braadwurst, een E30 325 Touring, met wat goede veertjes en dempers rijdt het best leuk, en het drift als de beste en kan nog wat Alfa spulletjes meenemen ook

Ben er zelfs zo tevreden mee dat het 3.5 blok voor een 335 ombouw al is aangekocht

En als ik nu in de markt was voor een nieuw masjien werd het een braadwurst, zekers geen Alfa, kan zo'n nieuwe E92 335 coupe in wit best pruimen

tot zo ver mijn outing :roll:

En idd, zo'n hangbuikschwein ziet er niet uit maar rijdt verdomd goed, pas eens met een 130 mogen spelen
trasforma il meglio in massimo
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door Fetta »

Effe terugkomende op die braadwursten: hier kan ik dus behoorlijk warm voor lopen.

Effe de wielen en de vraagprijs wegdenken :jumpingred:
get in, sit down
shut up and hold on!

Veloce
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Contacteer:

Bericht door Veloce »

Absoluut, braadwurst is tegenwoordig mischien wel het strakst sturende apparaat wat je kunt kopen (als je geen miljonair bent :lol: )
Mijn ouders hebben een E46 316i Sedan, dat ding gaat echt snaarstrak door de bocht. Alleen jammer van het gebrek aan pk's. Maar in de regen is het best lachen. :cool:
Daarvoor hadden ze een E46 Compact (zo'n ding met korte wielbasis) en dat was écht een kart! De 6-pitter uitvoering daarvan lijkt me dan ook wel een geniaal ding.
Een vriend van me heeft sinds enkele maanden een nieuwe witte 335i Cabrio (E92). En reken maar, dan ding is écht snel! :shock: 306pk op de achterwielen! Het enige jammere is dat de auto ook best zwaar is en dat het motorgeluid wat op de achtergrond is, dus dat beperkt wel een beetje de snelheidssensatie.
'65 Giulia 1600 Super - '85 GTV6 2.5 - '86 Spider Veloce
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door Fetta »

Dat zijn allemaal vrij moderne braadwursten wat je beschrijft, dat gaat even aan mij voorbij. De nieuwe styling van de laatste jaren vind ik echt :kotssmiley:
335i
vriend van me rijd een 130i, zo'n nieuwe kleine compleet met M-pakket en alles-erop-en-eraan.
Gaat loeihard, kan menig alfaatje zich de tandjes behoorlijk op stuk bijten.
Vraag alleen niet wat hij kwijt is aan "sjprit" op een ritje tussen maastricht en sittard....... :? belachelijk.....
get in, sit down
shut up and hold on!

Veloce
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Contacteer:

Bericht door Veloce »

Ja, zijn inderdaad moderne Bimmers. Qua styling ben ik ook niet altijd even kapot van. Maar zo'n vorig type 3-serie Coupé vind ik nog steeds een héle mooie auto. Alleen begint het type chauffeurs dat deze auto nu kan betalen me niet echt aan te staan.

Maar een oude E3 3.0 (zeg maar de E9 Sedan) vind ik ook zo übergaaf. Of een oude 2002 of M535i. Zet maar voor de deur!

Met Mercedes heb ik dat ook. Ik vind het een verschrikkelijk merk en de auto's die ze de laatste pakweg 30 jaar hebben gemaakt zijn niet om aan te zien. (alleen de nieuwe C met AMG-pakket en oude CL is wel te doen) Maar zal denk ik nooit een Mercedes van na 1980 kopen.
Maar die oude bakken zijn toch echt wel stoer. Mijn oom rijdt een W109 280S uit 1970 dagelijks, supergaaf ding. De coupévariant (W111) vind ik al helemaal magistraal. Maarja....Mercedes en ik zal nooit iets worden.
'65 Giulia 1600 Super - '85 GTV6 2.5 - '86 Spider Veloce
Giulia Bianca
Alfetta Membro
Alfetta Membro

Bericht door Giulia Bianca »

Kwijlen :shock:

klikkerdeklik

sorry voor de lange link
trasforma il meglio in massimo
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro

Bericht door Gtv4 »

Giulia Bianca schreef:Kwijlen :shock:

klikkerdeklik
Kwijlen en met tranen in de ogen van de prijs :?

Wel iets heel bijzonders :grin:
Transaxle loos!
GTV
Alfetta Guru
Alfetta Guru

Bericht door GTV »

:cool:
n' E46 M3 zou me trouwens ook kunnen bekoren.
Het wordt tijd dat ze bij alfa eens ontwaken en ook met zoiets op de markt komen :neutral:
Die zwaargewichten wat ze nou hebben............................................. :cry: :cry:
Alfetta GT 1.6 '78 import
Alfetta GTV 2000 TS '79
Alfa 75 91' TB Imola
GTV 916 TS
156 SW
Duc 1199S Panigale
CR500
Plaats reactie