gerhARd stelt zich voor !
- gerhARd
- Alfetta Membro
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 13 nov 2008, 19:01
- Locatie: Beverwijk
gerhARd stelt zich voor !
Hallo allemaal, mijn naam is Gerhard en 35 jaar. Ik woon in het mooie Haarlem. Mijn beroep is technisch inspecteur en doe dus lasinspecties.
Mijn eerste Alfa was een 33 1e type.
Deze al gekocht voor ik een rijbewijs had. Dat kon toen.
Snel daarna een GTV6 gekocht. Ik wist niks van die auto's. Het was een 81- er. GX-19-ZG.
Deze wilde ik restaureren maar dat heb ik maar niet doorgezet. Snel daarna maar een andere gekocht in Lübeck(verslaafd hè).
Deze heb ik nog en ben ik langzaam aan aan het restaureren.
Ook heb ik nog een 33 3e type gehad GX-PX-30 maar deze raakte een Opel die een bocht afsneed. Dit was een 1.4 IE uit '94. Nu heb ik een 33 3e type 1.5 uit '92.
Ook leuk maar die 1.4 was luxueuzer. Dat was het tot nu toe.
Groeten van Gerhard
Edit:En de foto's erbij gezet, saluti Alessandro
Mijn eerste Alfa was een 33 1e type.
Deze al gekocht voor ik een rijbewijs had. Dat kon toen.
Snel daarna een GTV6 gekocht. Ik wist niks van die auto's. Het was een 81- er. GX-19-ZG.
Deze wilde ik restaureren maar dat heb ik maar niet doorgezet. Snel daarna maar een andere gekocht in Lübeck(verslaafd hè).
Deze heb ik nog en ben ik langzaam aan aan het restaureren.
Ook heb ik nog een 33 3e type gehad GX-PX-30 maar deze raakte een Opel die een bocht afsneed. Dit was een 1.4 IE uit '94. Nu heb ik een 33 3e type 1.5 uit '92.
Ook leuk maar die 1.4 was luxueuzer. Dat was het tot nu toe.
Groeten van Gerhard
Edit:En de foto's erbij gezet, saluti Alessandro
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
- gerhARd
- Alfetta Membro
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 13 nov 2008, 19:01
- Locatie: Beverwijk
Welkomsdank
Dank jullie wel voor dit welkom.
GerhARd
GerhARd
- gerhARd
- Alfetta Membro
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 13 nov 2008, 19:01
- Locatie: Beverwijk
- gerhARd
- Alfetta Membro
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 13 nov 2008, 19:01
- Locatie: Beverwijk
Afelopen maand ben ik begonnen met een langzaam-aan restauratie. De carrosserie is al voor 95 % kaal. De motor en het onderstel zitten er nog in en onder. Pasgeleden was ik in Italie in Imola en heb daar 2 nieuwe ! deuren gekocht. Dat was tijdens een beurs op het circuit. Ik knipperde meerdere keren met mijn ogen en het bleek geen fatamorgana. Een nieuwe achterplaat is er ook al. Wat ik nog zoek is een paravan. Binnenkort komen er 2 nieuwe buitendorpels uit Italië. Net als bij de andere GTV's kom ik veel roest tegen.Ik ben toch lasser geweest en nu las-inspecteur dus dat zal allemaal wel lukken. Eerst doe ik de bodemdelen en het uittrekken van de aanrijdingsschade laat ik doen.
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
- Alfist-GTV6
- Alfetta Membro
- Berichten: 533
- Lid geworden op: 23 dec 2005, 17:15
- Locatie: Oude Pekela
Hey Gerhard, ik kan me dit nog wel herinneren.gerhARd schreef:Ja zeker horror. En dat was tijdens een de eerste kilometers van een clubrit vanuit Cruquius. Dat is vlak bij mijn woning en het was op mijn verjaardag
Wat denken jullie van het uitdeuken van deze schade?
Dit was tijdens de registerdag enkele jaren terug.
Men praat er soms nog wel eens van, want voor jou was het echt balen.
Jarig en je had die bella toen ook nog maar net, alhoewel in ieder geval nog niet al te lang.
Corrigeer me als ik het fout heb.
Mijn GTV6 is trouwens op de laatste foto te zien.
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.
Nero Alfa 33 1.7ie 16v - 1994.
Nero Metallizato Alfa GTV6 - 1985.
Nero Alfa 146 1.6TS - 2000.
Nero Alfa 33 1.7ie 16v - 1994.
Nero Metallizato Alfa GTV6 - 1985.
Nero Alfa 146 1.6TS - 2000.
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 05 jan 2008, 22:15
- Locatie: Lommel Belgie
- gerhARd
- Alfetta Membro
- Berichten: 277
- Lid geworden op: 13 nov 2008, 19:01
- Locatie: Beverwijk
Bedankt voor het welkom en het medeleven.
Ja het best balen die dag. Ik was jarig en de rit was naast de deur. Ik woon in Haarlem. Het was ook een mooie gelegenheid om met de pas gereviseerde motor en versnellingsbak en beetje in te werken. De auto heb ik wel al sinds 1996. Uit Lübeck in Duitsland. Tijdens de uitleg van de rit werd er gezegd te letten op flitspalen. Bij de brug aangekomen reed er een stoet Alfa's voor me. Het leek me het beste deze lekker te laten rijden en dus netjes te stoppen voor geel licht. En dat deed ik dus. Daarbij hield ik de rem ingedrukt. Dit duurde maar een fractie van ik werd geraakt door die andere GTV6. Ik was dus gestopt aan de juiste kant van de witte stopstreep. De bestuurder verklaarde later dat hij dacht dat ik door zou rijden maar ook nog rond had gekeken of er dus een flitspaal staat. Die staan daar er niet weet ik uit ervaring. Hij heeft dus nooit geremd vandaar dat ik aan de andere kant van de streep sta.
Zo is het gegaan.
Nu is de auto al heel ver ontdaan van van onderdelen maar de motor en alles aan de onderkant zit er nog op. Nu kan ik 2 kanten op; Op deze manier de carrosserie goed maken of helemaal kaal maken. Ik heb zelf nog het eerste idee in mijn hoofd maar misschien is het 2e beter.
Vandaar dus ook dat ik bijvoorbeeld nog een paravan zoek. En andere onderdelen.
Groet van Gerhard
Ja het best balen die dag. Ik was jarig en de rit was naast de deur. Ik woon in Haarlem. Het was ook een mooie gelegenheid om met de pas gereviseerde motor en versnellingsbak en beetje in te werken. De auto heb ik wel al sinds 1996. Uit Lübeck in Duitsland. Tijdens de uitleg van de rit werd er gezegd te letten op flitspalen. Bij de brug aangekomen reed er een stoet Alfa's voor me. Het leek me het beste deze lekker te laten rijden en dus netjes te stoppen voor geel licht. En dat deed ik dus. Daarbij hield ik de rem ingedrukt. Dit duurde maar een fractie van ik werd geraakt door die andere GTV6. Ik was dus gestopt aan de juiste kant van de witte stopstreep. De bestuurder verklaarde later dat hij dacht dat ik door zou rijden maar ook nog rond had gekeken of er dus een flitspaal staat. Die staan daar er niet weet ik uit ervaring. Hij heeft dus nooit geremd vandaar dat ik aan de andere kant van de streep sta.
Zo is het gegaan.
Nu is de auto al heel ver ontdaan van van onderdelen maar de motor en alles aan de onderkant zit er nog op. Nu kan ik 2 kanten op; Op deze manier de carrosserie goed maken of helemaal kaal maken. Ik heb zelf nog het eerste idee in mijn hoofd maar misschien is het 2e beter.
Vandaar dus ook dat ik bijvoorbeeld nog een paravan zoek. En andere onderdelen.
Groet van Gerhard
Alfist-GTV6 schreef:Hey Gerhard, ik kan me dit nog wel herinneren.gerhARd schreef:Ja zeker horror. En dat was tijdens een de eerste kilometers van een clubrit vanuit Cruquius. Dat is vlak bij mijn woning en het was op mijn verjaardag
Wat denken jullie van het uitdeuken van deze schade?
Dit was tijdens de registerdag enkele jaren terug.
Men praat er soms nog wel eens van, want voor jou was het echt balen.
Jarig en je had die bella toen ook nog maar net, alhoewel in ieder geval nog niet al te lang.
Corrigeer me als ik het fout heb.
Mijn GTV6 is trouwens op de laatste foto te zien.