Italië
- gerhARd
- Alfetta Membro
Italië
Hallo allemaal,
Morgenmiddag ga ik naar een motoren en bromfiets-beurs in Reggio 'nell Emilia en soms zijn er ook Alfa spulletjes te koop. Mocht iemand nog iets zoeken wat hanteerbaar en betaalbaar is laat het me dan z.s.m. weten. Ik kan dan eventueel proberen iets mee te nemen. Geef dan ook een Alfa artikelnummer door als het kan.
Groet van Gerhard
Morgenmiddag ga ik naar een motoren en bromfiets-beurs in Reggio 'nell Emilia en soms zijn er ook Alfa spulletjes te koop. Mocht iemand nog iets zoeken wat hanteerbaar en betaalbaar is laat het me dan z.s.m. weten. Ik kan dan eventueel proberen iets mee te nemen. Geef dan ook een Alfa artikelnummer door als het kan.
Groet van Gerhard
GTV6 1985 rood
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- gerhARd
- Alfetta Membro
Een Ferrari is niet betaalbaar en hanteerbaar
Hoe ik daar aan kom? Mijn vader restaureerd Italiaanse brommers en zoekt nog wat onderdelen. Ik ga gewoon mee. Op circuit Imola vond en dus kocht ik van de Herfst 2 nieuwe gtv(6) deuren. Je weet maar nooit.
Groeten

Groeten
GTV6 1985 rood
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- Gtv4
- Advanced Membro
- gerhARd
- Alfetta Membro
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- gerhARd
- Alfetta Membro
Goedenavond allemaal.
De Benelli is voor jou, GTV4.
Er stonden geen priizen bij. Je moet dan de verkoper bellen. Alles zag er zeer goed uit. We zijn 2 dagen daar geweest dus is er zeer veel te zien. Het is natuurlijk wel een motor en bromfietsbeurs. Wat ze daar aan onderdelen hebben is vaak voor Alfa's uit de jaren 60. Als je zegt GTV (dzjie tie voe )( zo spreken ze dat daar uit) dan kijken ze je raar aan.
Mijn buit bestaat uit een gtv6 expansievaatje en 2 grootlichtlampen in nieuwe en ongebruikte toestand en 1 gebruikt grootlicht. Zie foto's...

Groeten
Er stonden geen priizen bij. Je moet dan de verkoper bellen. Alles zag er zeer goed uit. We zijn 2 dagen daar geweest dus is er zeer veel te zien. Het is natuurlijk wel een motor en bromfietsbeurs. Wat ze daar aan onderdelen hebben is vaak voor Alfa's uit de jaren 60. Als je zegt GTV (dzjie tie voe )( zo spreken ze dat daar uit) dan kijken ze je raar aan.
Mijn buit bestaat uit een gtv6 expansievaatje en 2 grootlichtlampen in nieuwe en ongebruikte toestand en 1 gebruikt grootlicht. Zie foto's...

Groeten
GTV6 1985 rood
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24
- Gtv4
- Advanced Membro
Leuk ding, wel iets anders dan mijn oude bromfiets.gerhARd schreef:Goedenavond allemaal.
Groeten

Het meest grappige van mijn benelli was dat de rem en versnellingspook precies andersom zat dan bij de andere bromfietsen.
Was wel leuk als je regelmatig wisselde van brommer.

Binnenkort is er in Hamont-Achel ook een oldtimer brommer en motor markt. (dacht dit weekend)
Geen idee wat daar allemaal te koop is. (vast niets Italiaans)
Transaxle loos!
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- stephen
- Advanced Membro
heb zelf ook Benelli brommert gereden in de 80's
was toen 1000 gulden nieuw
kennis van me heeft vorig jaar een blauw/grijs metalic benelli gekocht in nieuw staat,was echt jeugdsentiment om er weer 1 te zien.hij verzameld brommers en motoren(halletje vol)en doet niets weg
lijkt toch een leuke beurs waar jullie geweest zijn, zie op de foto's een hoop leuke dingen

was toen 1000 gulden nieuw

kennis van me heeft vorig jaar een blauw/grijs metalic benelli gekocht in nieuw staat,was echt jeugdsentiment om er weer 1 te zien.hij verzameld brommers en motoren(halletje vol)en doet niets weg

lijkt toch een leuke beurs waar jullie geweest zijn, zie op de foto's een hoop leuke dingen

- gerhARd
- Alfetta Membro
Bedankt voor het plaatsen van de foto's.
Ja het is zeker een leuke beurs en er is heel veel te zien en te koop. In september, rond de 12e, is er op het circuit van Imola een soort gelijke beurs over het hele terrein.
De spulletjes zien er niet nieuw uit op de foto's maar zijn het wel. Er zit nog wat boerderijstof en rag op. De doosjes horen er niet bij.
Groeten
De rode gtv6 die ik had gekocht blijft maar niet lopen. Vandaag de benzinedruk regelaar vervangen en nu bleef hij pruttellen. Als of er maar 3 cilinders mee doen. Zondag even compressie meten.

Ja het is zeker een leuke beurs en er is heel veel te zien en te koop. In september, rond de 12e, is er op het circuit van Imola een soort gelijke beurs over het hele terrein.
De spulletjes zien er niet nieuw uit op de foto's maar zijn het wel. Er zit nog wat boerderijstof en rag op. De doosjes horen er niet bij.
Groeten
De rode gtv6 die ik had gekocht blijft maar niet lopen. Vandaag de benzinedruk regelaar vervangen en nu bleef hij pruttellen. Als of er maar 3 cilinders mee doen. Zondag even compressie meten.
GTV6 1985 rood
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24