Dit heeft een vandaal gedaan bij mijn gtv6 die ik pasgeleden heb gekocht. Lekker zinloos. Hij stond een beetje eenzaam en zonder toezicht. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. De auto is verplaatst naar een beter oord. Zonde he? Ik heb juist een niet gedeukte carroserrie nodig.
Ik heb 2 foto's naar Alessandro gestuurd dus hopelijk plaatst hij die er binnenkort bij. Het ziet er een beetje raar uit dat eerste berichtje maar met foto's is het te begrijpen.
Wat lopen er toch veel zieke mensen rond op deze aardbol.
Als ik zo iets zie kook ik van woede.
Zo een figuur moet je achter de GTV binden en de autobaan op
Hoezo Normen en Waarden, een begrip wat bij veel jeugd ver te zoeken is.
Gewoon ziekmakend.
Succes en maak er alsnog wat leuks van.
b.t.w. hij ziet er nog steeds beter uit dan de mijne.
Zonde , zonde, zonde.....
Toch zijn de deuken in het achterscherm volgens mij goed herstelbaar. Of anders een nieuw schermpje voor 750 Euri. Een nieuw portier is ook nog wel te krijgen. Alles valt of staat bij de staat van de rest van de koets.
Succes! Gr,
Carl
Ja, echt iets om kwaad over te zijn. Ik wens diegene ook van alles.
Een claim indienen bij het waarborgfonds kan alleen als de schade is veroorzaakt door een auto of een aanhanger gekoppeld aan een auto. De schade is dus voor mij.
Binnenkort beslis ik wat te doen met de andere gtv6 en dan wordt de rode gerestaureerd.
die deuken zien er niet zo heel erg spannend uit hoor
als de delen hard zijn is het zeker de moeite waard om ze uit te deuken
als er ook nog laswerk aanzit, is het verstandiger om naar nieuwe delen uit te kijken
stuur maar een PB als je interesse hebt in uitdeuken