Heerlijke zomeravonden

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Plaats reactie
Veloce
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Contacteer:

Heerlijke zomeravonden

Bericht door Veloce »

Van die avonden dat je 's avonds nog even het terras op duikt, meestal doe ik dat met de Alfetta of Giulia. Echter gisteren was ik met de 166 weg geweest naar Valkenburg/Geulle en op de terugweg even in Kanne een terrasje pikken.
Ik reed echter in België langs de maas met ongeveer 80km/u op de klok toen opeens dit beestje midden op de weg zat. Naar links uitwijken ging niet want dan lag ik in de maas, en aan de rechterkant zat een betonnen muur. Dus dan er maar midden overheen, toch!? :lol:
Eenmaal over het beestje heen zag niks meer in mijn binnenspiegel, maar ik hoorde geen (harde) klap o.i.d. :?
Ik wilde even stoppen, maar op advies van GF toch maar doorgereden. Nog een half uur doorgejakkerd over wat slingerwegen en toen nog een dik uur op het terras gaan zitten.
Echter toen we weer naar huis wilden gaan toch maar eens de voorkan van de auto gaan inspectieren...en wat viel me op: hij zat nog in de grille! En het beestje leefde zelfs nog! :shock:
Éénmaal thuis 'm er dus uit moeten peuteren en het gaas van de auto moeten slopen. Wel nog naar de dierenamulance kunnen brengen want het beestje leefde nog steeds terwijl hij dus bijna 2 uur heeft vast gezeten voorin mijn auto terwijl ik mee heb doorgereden!
Gelukkig hebben mijn radiateur en oliekoeler het overleefd, dat had er ook nog eens bij moeten komen! :roll:

Afbeelding
'65 Giulia 1600 Super - '85 GTV6 2.5 - '86 Spider Veloce
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro

Bericht door Gtv4 »

Zelfs vogels doen er alles voor om met een Alfa mee te mogen. :blue_lol:

Maar jij en het beestje hebben veel geluk gehad. (als ie het toch nog overleefd heeft)
Transaxle loos!
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Contacteer:

Bericht door AlfettaOwner »

Arm beestje :cry: :cry:
Stel je voor je wordt zelf aangereden en hangt 2 uur vast in de gril om daarna aan je armen uit je nijpende situatie te worden GETROKKEN.
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Plaats reactie