Even voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de rest van de leden en forumgebruikers.
Plaats reactie
etienne gtv6
Novizio
Novizio
Berichten: 36
Lid geworden op: 05 aug 2009, 21:47
Locatie: omgeving Alphen aan den Rijn

Even voorstellen

Bericht door etienne gtv6 »

Hoi daar,

Na dat ik enige tijd geleden, na veel wikken en wegen gegaan ben voor een gtv6, is het nu toch tijd geworden om me eens voor te stellen en met dank aan Alessandro foto's van mijn nieuwe liefde heb bijgevoegd.

Mijn naam is Etienne van Ginkel, ben altijd al gek geweest van alfa en van Peugeot. ( ik zal het merk peugeot niet meer herhalen ) Alfa heeft als groot voordeel, dat ze een veeeeel mooiere v6 techniek en geluid produceren en dat is nou precies wat ik nou zo mooi vind. Na enig speurwerk en links en rechts gekeken te hebben wat er voor mijn budget beschikbaar was, ben ik tegen deze mooie gtv gelopen. Ze is oorspronkelijk van 28 maart 1983, maar is pas in 1986 op kenteken gezet in de omgeving van Rome. In 2002 is ze naar Nederland gehaald en heeft sinds die tijd nog niet zo veel aandacht gehad. De toemalige eigenaar had het erg druk gekregen met z'n andere hobby ducati motoren ( ook erg mooi ) Sindsdien stond ze eigenlijk alleen maar in de garage. Er zit nog wel wat werk aan, en dan met name in de techniek. Je weet het wel hè de 2e versnelling, nieuwe remklauw achter, nieuwe aandrijfhoezen, nieuwe gele koni's ( de verbeterde uitv. ) onregelmatig lopen etc etc. Tevens zal de auto nog moeten worden worden overgespoten. Helaas heeft de auto in het verleden wat licht schade gehad en is in een iets ander tint over gespoten. Ik zal zeker in de toekomst op verschillende meetings komen, maar dan wel voornamelijk voor de gezelligheid en niet voor het racen, ze is wat ouder aan het worden hè..... Met vriendelijke groet,

Etienne van Ginkel




Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2106
Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
Locatie: Barendrecht

Bericht door Carbo »

Hoi Etienne,
Het geluid van met name de 2,5 liter werkt verslavend. Heel herkenbaar. Niet voor niets werd in de jaren 80 door de pers geschreven "the best thing this side of Ferrari".

Welkom bij de andere verslaafden!

Gr,
Carl
Gebruikersavatar
GTV
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2368
Lid geworden op: 23 dec 2005, 11:39
Locatie: Elsloo/Stein limburg

Bericht door GTV »

Welkom :wink:
Mooie GTV zeker in die kleur :cool: :cool:
Afbeelding
Alfetta GT 1.6 '78 import
Alfetta GTV 2000 TS '79
Alfa 75 91' TB Imola
GTV 916 TS
156 SW
Duc 1199S Panigale
CR500
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Bericht door Fetta »

welkom.
Fijne dubbelloops eronder! :cool:
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Gebruikersavatar
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1549
Lid geworden op: 06 sep 2008, 20:08
Locatie: Bocholt (B)

Bericht door Gtv4 »

Zeker een mooie 6. :thumbs:
Transaxle loos!
Plaats reactie