Alfetta gt gr 2 replica
-
- Alfetta Membro
Alfetta gt gr 2 replica
Het kriebelt al zoveel maanden, maar nog steeds geen actie ondernomen.
Kan iemand hier italiaans? en kan hij of zij de advertentie vertalen?
Advertentie:
http://www.lanciaflavia.it/annunci/dett ... b_id=73296
martijn
Kan iemand hier italiaans? en kan hij of zij de advertentie vertalen?
Advertentie:
http://www.lanciaflavia.it/annunci/dett ... b_id=73296
martijn
- Gtv4
- Advanced Membro
Volgens de vertaling van windows;
Ik verkocht Alfetta GTV 1975, beoogde auto sport gebruiken, platte volledig smontata smasticata en klaar door sabbiare volledige alles alle reserve onderdelen, mechanica en carrosserie en speciale (origineel) rimontata worden.
Met inbegrip van een reeks parafangoni Autodelta Gr.2.
€ 2,8 trattabili
Ik verkocht Alfetta GTV 1975, beoogde auto sport gebruiken, platte volledig smontata smasticata en klaar door sabbiare volledige alles alle reserve onderdelen, mechanica en carrosserie en speciale (origineel) rimontata worden.
Met inbegrip van een reeks parafangoni Autodelta Gr.2.
€ 2,8 trattabili
Transaxle loos!
- Gtv4
- Advanced Membro
Ik heb geen idee, ik denk iemand zoeken die echt italiaans kan lezen en schrijven en dan eens proberen een mail te sturen in het italiaans.
De vertaal programma's zijn niet echt te vertrouwen en geven wel een idee van wat er staat.
Kan mij voorstellen dat ze tegenwoordige en verleden tijd door elkaar halen.
De vertaal programma's zijn niet echt te vertrouwen en geven wel een idee van wat er staat.
Kan mij voorstellen dat ze tegenwoordige en verleden tijd door elkaar halen.

Transaxle loos!
- gerhARd
- Alfetta Membro
Vertaal poging
smontata = ontmanteld, sabbiare= zandstralen, Compresa= inclusief, trattabili= onderhandelbaar. Dus te koop een auto, complete body bedoeld voor de sport, gedemonteerd, klaar om te stralen en alles is origeneel. Om te monteren. Er bij gedaan een voorstuk of paravan Autodelta Gr.2. Prijs onderhandelbaar.
GerhARd
GerhARd
GTV6 1985 rood
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24
- gerhARd
- Alfetta Membro
L´annuncio non è più valido. Trovi annunci su=
In deze rode tekst staat dat de advertentie niet meer geldig is en dat je voor soort gelijke zaken op de volgende links kan kijken bla bla. En inderdaad vanwege de privacy staan er geen gegevens in de ad. Hoe moet je iemand dan bereiken?
GerhARd
In deze rode tekst staat dat de advertentie niet meer geldig is en dat je voor soort gelijke zaken op de volgende links kan kijken bla bla. En inderdaad vanwege de privacy staan er geen gegevens in de ad. Hoe moet je iemand dan bereiken?
GerhARd
GTV6 1985 rood
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24
33 1.5 IE 1992
Maserati 4.24