how to lower an alfetta....
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 293
- Lid geworden op: 31 jan 2006, 16:51
- Locatie: 153.1 km van de N'ring
- Contacteer:
how to lower an alfetta....
kwam dit filmpje tegen...
http://www.youtube.com/watch?v=4a5UHyMb_fw
Voor de verse transaxle bezitters meteen helder hoe het moet
http://www.youtube.com/watch?v=4a5UHyMb_fw
Voor de verse transaxle bezitters meteen helder hoe het moet
Banned.. ? ;-) Daily donky.. ==> braadwurst 118d
braadwurst E36 M3 Ringtool :twisted: ==> definitely BANNED!
AR 75 TS Ringtool '90, AR Spider 2000 veloce '79 SCARB 00114
braadwurst E36 M3 Ringtool :twisted: ==> definitely BANNED!
AR 75 TS Ringtool '90, AR Spider 2000 veloce '79 SCARB 00114
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02
en wat hebben we nu geleerd?
Die -velgen direkt dumpen, levert onmiddelijk een mooier plaatje op!
Mooie verlaging en mooie, correcte, velgen.
Wat ziet dat ding er gaaf uit. Da's die 1.8 die laatst te koop stond voor 7,5K.
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02
- Alfa-corazon
- Alfetta Membro
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:22
- Locatie: Amsterdam
Ik heb het filmpje samen met dit topic grondig doorgenomen:
http://www.alfetta-gt.nl/forum/viewtopi ... en&start=0
Toch snap ik niet dat een tandverzetting aan de:
- voorkant van de torsiestaaf een 4,5 cm verlaging/verhoging teweegbrengt
- achterkant slechts een verlanging/verhoging van 1,5 mm??
Ik snap'm al en ga verder in het oorsprokelijke topic.
Het gaat toch om de hoekverdraaing van de staaf die leidt tot een verdraaing van de onderste triangel.
Waarom ik weer in dit topic post heeft de volgende reden.
Ik ben vandaag bij AlfaCentro langs geweest en heb dus nu pas voor de tweede keer de Alfetta GTV gezien.
Netjes en warm in de box, het is een knapperd.
Toen ik onder de wagen keek schrok ik behoorlijk.
Dat ding ligt zo ongelofelijk laag. Ongeveer als de foto van de Alfetta in mijn doorgeworstelde topic.
Wat wordt hier een acceptabele ruimte tussen carter en vloer gevonden?
En is er voor de Alfetta GTV-6 ook een carter bescherming beschikbaar (en heeft dat zin)?
PS. Excuses voor mijn onbegrip, maar de SZ heeft geen torsie-staven. Wel een knopje hoger/lager.
http://www.alfetta-gt.nl/forum/viewtopi ... en&start=0
Toch snap ik niet dat een tandverzetting aan de:
- voorkant van de torsiestaaf een 4,5 cm verlaging/verhoging teweegbrengt
- achterkant slechts een verlanging/verhoging van 1,5 mm??
Ik snap'm al en ga verder in het oorsprokelijke topic.
Het gaat toch om de hoekverdraaing van de staaf die leidt tot een verdraaing van de onderste triangel.
Waarom ik weer in dit topic post heeft de volgende reden.
Ik ben vandaag bij AlfaCentro langs geweest en heb dus nu pas voor de tweede keer de Alfetta GTV gezien.
Netjes en warm in de box, het is een knapperd.
Toen ik onder de wagen keek schrok ik behoorlijk.
Dat ding ligt zo ongelofelijk laag. Ongeveer als de foto van de Alfetta in mijn doorgeworstelde topic.
Eigenlijk wil ik de wagen voor iets hoger hebben.Steven schreef:Hoi Sander, wat een top beschrijving. Mijn alfetta is ook een tandje verlaagd voor, zie onderstaand. Meer dan 4 vingers houd ik niet over.
Wat wordt hier een acceptabele ruimte tussen carter en vloer gevonden?
En is er voor de Alfetta GTV-6 ook een carter bescherming beschikbaar (en heeft dat zin)?
PS. Excuses voor mijn onbegrip, maar de SZ heeft geen torsie-staven. Wel een knopje hoger/lager.
-
- Alfetta Novizio
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 19 sep 2007, 16:22
- Locatie: alkmaar
Wat ik niet zie is hoe hij de spanning van die onderste draag arm afhaald? ik heb echt met veel pijn en moeite de bevestigings bouten waarmee de onderste draagarm aan het frame zit los kunnen krijgen omdat de torsie balk de draagarm naar boven duwde. komt misschien omdat de mijne verlaagd is? mooi ook om te zien hoe makkelijk hier die fusee kogel los komt, dat was bij mij ook een hele strijdt...... krijg spontaan zin om iets te demonteren...... erg aanstekelijk!!!
- Gtv4
- Advanced Membro
- Berichten: 1549
- Lid geworden op: 06 sep 2008, 20:08
- Locatie: Bocholt (B)