Nee, maar verstandige mensen kopen ook geen GTV6 natuurlijk.........die gaan fietsen!Alfa-corazon schreef:Helaas, als je het verstandig bekijkt hadden we er nooit aan moeten beginnen. Of je moet echt een ruime budget ervoor uitgetrokken én ervoor over hebben.stefgtv6 schreef: Die technische aanpassingen zijn inmiddels begonnen maar ook dit heeft weer een tegenvaller opgeleverd. Ik heb inmiddels kdfi maar hij presteert voor mijn gevoel net ietsje minder ipv beter en het blijkt dat er op zijn minst 1 cilinder een stuk minder compressie heeft. Work in progress zal ik maar zeggen. Komt vast goed maar loopt toch altijd weer anders dan gedacht.
Ik ben wel nieuwsgierig naar jouw KDFI MMS.
Door wie laat je het programmeren en zit er ook een knock sensor op?
Jeroen Bosma heeft hem geprogrammeerd. Hij vond het wat moeilijk om te geloven dat ik het gevoel had dat motor wat minder fel oppakte en wat minder lucht leek te hebben. Verschil is ook niet groot en dus moeilijk te beoordelen. Maar desondanks had het gevoel moeten zijn dat het blok wellicht ietsje fanatieker was geworden ipv het gevoel dat het iets minder is nu. Maar mijn idee dat het niet optimaal was en zijn idee dat het blok al niet lekker liep toen ik aankwam was reden om de compressie te gaan testen. Niet in orde dus maar dat was natuurlijk voor de tijd ook al zo en toen presteerde het blok goed. Jeroen dacht dat het blok op 5 of 5 en halve cilinder liep aan het geluid te oordelen. Maar dan haal je geen 240 echte kilometers volgens mij. Wel is nu dus duidelijk dat hij wel gelijk heeft dat er 1 cilinder niet helemaal in orde is. Ik ga eerst proberen dit te verhelpen en dan kijken we wel of er ergens nog wat pk-tjes verstopt zitten in het blok.