Amici,
ik was mijn franse ros niet zo vaak en zeker niet met zoveel toewijding en amore als mijn oude bellas. Maar, bij het schoonmaken kom ik veel kleine zwarte vlekjes tegen. Het lijkt op een teer of rubberachttig iets. Het dak en de dorpels zitten redelijk onder, de rest van de auto niet.
Iemand enig idee wat dit is en hoe ik dit, zonder de redelijk goede lak te beschadigen, eraf kan krijgen?
Ciao
steven
wassen
- Gtv4
- Advanced Membro
Vroeger hadden we daar een speciale teer verwijderaar voor, geen idee of dat nog bestaat.
Maar volgens mij lukt het ook wel met wat wasbenzine en autowax.
Ga je het franse ding verkopen? Ik zou geen andere goede reden weten om een peugeot te wassen. (de vrouw leest gelukkig niet mee)

Maar volgens mij lukt het ook wel met wat wasbenzine en autowax.
Ga je het franse ding verkopen? Ik zou geen andere goede reden weten om een peugeot te wassen. (de vrouw leest gelukkig niet mee)

Transaxle loos!
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- Steven
- Alfetta Membro
teerverwijderaar dus. En waar kopen we dat, groothandel of bouwmarkt? Ben er helemaal niet bekend mee. Kan dat wel op een autolak? (frans he
).
ps: ik heb overwogen een 156SW te kopen zoals Peter die heeft, mijn complimenten, wat een mooi ding! Maar ik kwam erop uit dat het met mijn huidige woon-werk-verkeer gewoon zonde is van het geld waar ik al zo weinig van heb.
ciao amici,
steven

ps: ik heb overwogen een 156SW te kopen zoals Peter die heeft, mijn complimenten, wat een mooi ding! Maar ik kwam erop uit dat het met mijn huidige woon-werk-verkeer gewoon zonde is van het geld waar ik al zo weinig van heb.
ciao amici,
steven
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- Alfa-corazon
- Alfetta Membro
- KAS
- Alfetta Membro
- Contacteer: