gespot.
- KAS
- Alfetta Membro
- Contacteer:
gespot.
Waarom moet je tegenwoordig voor gespot inloggen? Is daar een reden voor? Ikzelf log niet altijd in maar lees wel veel. Om dan te reageren moet je weer inloggen wat mijnsinziens onhandig is. Tevens is het gespot gedeelte ook bedoeld voor niet leden die op zoek zijn naar een Alfetta of onderdelen. Die kunnen deze info niet meer meelezen.
http://www.everyoneweb.com/AlfaRomeowner/
- KAS
- Alfetta Membro
- Contacteer:
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- KAS
- Alfetta Membro
- Contacteer:
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
Binnen het fetta-forum zijn een aantal rubrieken waarvan ik vind dat ze zijn voorbehouden aan de geregistreerden !
Het "gespot" gedeelte is tevens voorzien van een "gespot historie" speciaal voor de liefhebbers hier. Daar gaat veel tijd inzitten.
Waarom dan nu pas: soms is het tijd voor veranderingen obv andere inzichten.
Helaas heb ik te weinig tijd om andere voor mij (en jullie) belangrijke zaken binnen het forum adequaat aan te pakken. Ik probeer hierin inventief te zijn en tegelijkertijd zorg te dragen voor een prettig omgeving/huiskamer voor fettaliefhebbers.
Ook in de toekomst zullen zeker nog veranderingen gaan plaatsvinden die hopelijk een positieve uitwerking verzorgen binnen dit forum !
Ik zit vol ideeen maar heb te weinig tijd om ze om te zetten
Het "gespot" gedeelte is tevens voorzien van een "gespot historie" speciaal voor de liefhebbers hier. Daar gaat veel tijd inzitten.
Waarom dan nu pas: soms is het tijd voor veranderingen obv andere inzichten.
Helaas heb ik te weinig tijd om andere voor mij (en jullie) belangrijke zaken binnen het forum adequaat aan te pakken. Ik probeer hierin inventief te zijn en tegelijkertijd zorg te dragen voor een prettig omgeving/huiskamer voor fettaliefhebbers.
Ook in de toekomst zullen zeker nog veranderingen gaan plaatsvinden die hopelijk een positieve uitwerking verzorgen binnen dit forum !
Ik zit vol ideeen maar heb te weinig tijd om ze om te zetten

Saluti Alessandro

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super

- david.tableau
- Novizio
- Contacteer:
En toch blijf ik het vreemd vinden..., krijgen we dan een vrijgeleide om aangeboden auto's van niet geregistreerde lezers (ik bedoel op de kapaza's en marktplaatsen van deze wereld)AlfettaOwner schreef:Binnen het fetta-forum zijn een aantal rubrieken waarvan ik vind dat ze zijn voorbehouden aan de geregistreerden !
af te zeiken?
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
Het toegankelijk maken voor alleen geregistreerden is zeker NIET bedoelt om Alfetta's van derden "af te zeiken":!:
Indien iemand op zoek is naar een Alfetta is dat toch bij uitstek een leuke basis om in te snuffelen
Liefhebbers en echt geïnteresseerde kunnen zich ten alle tijden aanmelden en de informatie is dan alsnog beschikbaar.

Indien iemand op zoek is naar een Alfetta is dat toch bij uitstek een leuke basis om in te snuffelen

Liefhebbers en echt geïnteresseerde kunnen zich ten alle tijden aanmelden en de informatie is dan alsnog beschikbaar.
Saluti Alessandro

- david.tableau
- Novizio
- Contacteer:
- Gtv4
- Advanced Membro
Als "niet" geregistreerde wel in het "Te koop" en "Gezocht" deel kunnen is het toch goed?
Het "gespot" is dan in het voordeel van "wel" geregistreerde.
Ik zie een "niet" geregistreerde nog niet snel een "spot" plaatsen, en een echt zoekende zal onze spot's ook vast wel tegenkomen op de plaatsen waar wij deze spotten.

Het "gespot" is dan in het voordeel van "wel" geregistreerde.
Ik zie een "niet" geregistreerde nog niet snel een "spot" plaatsen, en een echt zoekende zal onze spot's ook vast wel tegenkomen op de plaatsen waar wij deze spotten.

Transaxle loos!
- david.tableau
- Novizio
- Contacteer: