Is moeilijk te begrijpen die taal maar de plaatjes spreken voor zich .
Wreeeeeed machien !
Is wel meer speciaal spul te zien op dat forum .
http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=26413&page=1
Leuk topic
- GTVke
- Advanced Membro
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
leuke constructie in de aandrijflijn...
Zoals ik het zie zit de koppeling voor in dat aangepaste huis, dan komt er een cardan naar een versnellingsbak ( ik gok op een Getrag 265) die weer met een starre verbinding rechtstreeks aan het diff vastzit.
Daar zou ik wel eens wat meer foto's van willen zien in ieder geval.... Echt mijn soort verbouwing dit. Helaas dat ik niet zo'n budget heb..

Zoals ik het zie zit de koppeling voor in dat aangepaste huis, dan komt er een cardan naar een versnellingsbak ( ik gok op een Getrag 265) die weer met een starre verbinding rechtstreeks aan het diff vastzit.
Daar zou ik wel eens wat meer foto's van willen zien in ieder geval.... Echt mijn soort verbouwing dit. Helaas dat ik niet zo'n budget heb..

Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gaat niet bestaat niet 😎
- GTVke
- Advanced Membro
Zelfde forum , meer raar spul .
Let op de achterwielophanging , lijkt wel een sliding-block te zijn a la GTA ?
Ik meen me te herinneren dat op de 105 GTA deze opstelling wel eens een keertje durfde te haperen bij horizontale belasting ?

Let op de achterwielophanging , lijkt wel een sliding-block te zijn a la GTA ?
Ik meen me te herinneren dat op de 105 GTA deze opstelling wel eens een keertje durfde te haperen bij horizontale belasting ?

Laatst gewijzigd door GTVke op 25 jul 2010, 05:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
Moeilijk te zeggen.. Dan zou ik echt foto's moeten zien waarop meer van het systeem te zien is.
Die eerste heeft idd wel wat van het sliding block systeem weg.. heb ik altijd maar een raar systeem gevonden, lijkt mij ook snel te vervuilen met speling als resultaat. Maar voor een racer is dat natuurlijk niet echt een probleem.
Die eerste heeft idd wel wat van het sliding block systeem weg.. heb ik altijd maar een raar systeem gevonden, lijkt mij ook snel te vervuilen met speling als resultaat. Maar voor een racer is dat natuurlijk niet echt een probleem.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gaat niet bestaat niet 😎