sinds een tijd ben ik bezig weer een italiaanse bella te kopen. Das tot dit weekend niet gelukt, eigenlijk als het om een GTV gaat nog steeds niet.....Maar bij toeval kwam ik onderstaande tegen, en dit heb ik niet kunnen weerstaan. De Alfa heeft een compleet gereviseerde mechaniek (2000 km ) en rijd als een trein. De versnellingen gaan als een mes door de boter. Papieren van de laatste 15 jaar -1eigenaar- erbij! Carrosserie is 90% daar zijn wat kleine zaken die gedaan moeten worden evenals een stoel die hersteld moet worden ( beide denk ik opnieuw vullen ) Maar erzit een maar aan .... het is geen GTV geworden. Mag ik nu niet meer op jullie/ons forum vragen stellen Jaja ik weet dat er een appart register is maar toch Jullie hebben als het om 'klussen' aan de auto gaat veel ervaringen dus.......Bijgaande de link naar wat foto's, als ik nu afgeschoten zal worden door de echte hardliners weet ik m'n plaats
Ciao M3e http://s1044.photobucket.com/albums/b44 ... er%201600/
helemaal waar tis geen GTV.
Het afzien van een GTV is niet bewust geweest.
Dit kwam op mijn pad en ik heb nog nooit een spider gereden in mijn Alfa historie.
Deze tel ik er maar weer bij op.
Carbo schreef:Is de spider voor erbij of is de zoektocht naar de GTV ten einde! Het laatste zou ik jammer vinden want er overleven meer spiders dan fetta GTV's.
Gr,
carl
Helaas voorlopig als enige, als de economie weer aantrekt ........
Carbo schreef:Is de spider voor erbij of is de zoektocht naar de GTV ten einde! Het laatste zou ik jammer vinden want er overleven meer spiders dan fetta GTV's.
Gr,
carl
Volgens de laatste berichten is de economie weer aardig aan het aantrekken dus weet niet welke aandelen maar biedt perspectief..........
Gr,
carl
Volgens de laatste berichten is de economie weer aardig aan het aantrekken dus weet niet welke aandelen maar biedt perspectief..........
He Carl ik merk het nog niet.....op de ambtenarij wil heel de wereld bezuinigen