Stel dat?

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Stel dat?

Bericht door GTV42.0 »

Stel je voor dat het register een dag wil gaan organiseren met alleen de Alfetta (sedan), GT, GTV, GTV6. Wat zou er moeten gebeuren om te zorgen dat we een top opkomst krijgen uit heel het land? Dus geen gedoe over kilometers, tijd e.d. om dat dit lang van te voren bekend moet zijn en je je agenda op kan aanpassen? Er staan ondertussen heel wat geregistreerd en het zou toch geweldig zijn dat dit alles een keer bij elkaar komt in den landen. En het is toch zo dat je je hobby auto hebt om te rijden ipv te laten stof vangen in een garage, of heb ik het mis? Ik ben wel benieuwd naar de reacties en jullie meningen.

Groet Jeroen
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
ronald
Novizio
Novizio
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 mei 2007, 12:05
Locatie: Nieuwerkerk Zld

Re: Stel dat?

Bericht door ronald »

Wil je een grote opkomst? Laat ook alle Giulietta's erbij dan! 116 is 116 toch? :driving:
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: Stel dat?

Bericht door Melvivio »

Je weet toch, dat als je wilt dat er veel mensen komen je ze iets gratis aan moet bieden, dus bij deze:
Afbeelding

Maar serieus, dat is iedereen benaderen via de mail, in contact proberen te komen met alle rijders. Deze persoolijk attent maken van het idee.

Toch een centrale locatie, goede weer dag, bbq, standjes, uitwisseling van onderdelen. :banana:

Want vele mensen zijn lui, of willen er niet te veel tijd/geld mee kwijt zijn. Hobby auto ja vast, er zijn toch weinig mensen bereid zijn met goed weer de hobby auto pakken. "Het even verplaatsen van de andere auto op de oprit" is vaak al te veel gevraagd. Voor mij is droog weer al genoeg om te gaan, maar dat ligt helaas niet overal zo.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2919
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: Stel dat?

Bericht door giuliettaevo »

Goed weer is voor mij in de meeste gevallen voldoende... :smile:

Aangezien het goede weer pas in 2011 weer te verwachten is denk ik dat ik dan ook wel een GTV heb om mee te komen. :razz:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Reinier
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 200
Lid geworden op: 02 jan 2010, 02:13
Locatie: Oisterwijk

Re: Stel dat?

Bericht door Reinier »

Leuk initiatief. Ik hoop toch ook wel dat ik in het voorjaar de beschikking heb over minimaal 1 van de 2 GTV's. Misschien dat ik ook wat kan betekenen wat betreft de lokatie om wat te lunchen. Heb voldoende parkeergelegenheid en kan natuurlijk voor mijn mede-hobbyisten wel een leuk prijsje maken. Het enige "nadeel" is alleen dat het niet helemaal centraal in ons landje ligt ( Alphen in Noord-Brabant ). Misschien is het een idee om bijvoorbeeld ergens te verzamelen in de provincie Utrecht, en van daaruit richting het Zuiden te rijden. Voor de Limburgers en Zeeuwen is dit tenminste ook nog te doen, lijkt me. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden. Groet, Reinier
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: Stel dat?

Bericht door twinnyspark »

Doe het dan in ieder geval zo centraal mogelijk ( Nijkerk was een leuke ) en let goed op in welke periode je gaat plannen.
En leg het ruim van te voren vast. (meer dan een jaar, zodat alle registers van Scarb etc. niet in het zelfde weekend wat gaan plannen)
Maak het dan ook gelijk bekend dat het dat weekend gepland staat bij de reg leiders en de evenementen commissie.

Mij lijkt bijvoorbeeld Juni 2012 een leuke tijd, net na de hemelvaart en vlak voor de eerste schoolvakanties beginnen.
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
Gebruikersavatar
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1549
Lid geworden op: 06 sep 2008, 20:08
Locatie: Bocholt (B)

Re: Stel dat?

Bericht door Gtv4 »

Alles wat al gezegd is klinkt goed. :thumbs:
Voor mij is het mooie weer en een verzorgde catering belangrijk. :wink:


Misschien eens contact opnemen met Gerard en Stefan en iets met onderdelen doen op die dag?
(vooraf een speciaal onderdeel topic starten voor die dag?)
Transaxle loos!
Gebruikersavatar
modellisimo
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1008
Lid geworden op: 24 nov 2009, 21:13
Locatie: Beesel

Re: Stel dat?

Bericht door modellisimo »

Een beetje regen maakt mij ook voor een keer niet uit. Voor een dergelijk evenement kom ik graag vroeg uit de veren. Kijk wel dat het niet samenvalt met grotere evenementen zoals Spa Italia en oldtimer GP in Duitsland. Voor de rest zijn alle voorstellen goed. Wel graag centraal en niet in het zuiden of hoge noorden. Samen rijden naar het evenement lijkt mij erg leuk.
Alfa Giulietta
Gebruikersavatar
8C
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 155
Lid geworden op: 21 mar 2008, 17:40

Re: Stel dat?

Bericht door 8C »

Ook ik ben het met voorgaande sprekers eens!

De transaxle dag van de SCARB was ook gezellig en lekker centraal.

Voor mij en waarschijnlijk voor vele op Zondag heb je de meeste kans op een grote opkomst!
En wat te eten is een must want we komen van ver!

Een rit vind ik geen noodzaak!

Als er iemand is die een beamer heeft kan ik mijn laptop met fotoregister van de berlina's meenemen voor wat sfeer beelden!
Ik heb inmiddels zo'n 600 foto's .

Ik hoor het

Veel succes met organiseren.

gr Jan
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: Stel dat?

Bericht door twinnyspark »

8C schreef: Als er iemand is die een beamer heeft kan ik mijn laptop met fotoregister van de berlina's meenemen voor wat sfeer beelden!
Ik heb inmiddels zo'n 600 foto's .
:thumbs:

Goed idee :idea: misschien heeft Jeroen een leuke verzameling van de GT/GTV
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Stel dat?

Bericht door GTV42.0 »

Zou het :mrgreen:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: Stel dat?

Bericht door AlfettaOwner »

Als ik tegen die tijd weer kan rijden zal ik zeker van de partij zijn!
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Stel dat?

Bericht door Peter Nimwege »

GTV42.0 schreef:Stel je voor dat het register een dag wil gaan organiseren met alleen de Alfetta (sedan), GT, GTV, GTV6. Wat zou er moeten gebeuren om te zorgen dat we een top opkomst krijgen uit heel het land? Dus geen gedoe over kilometers, tijd e.d. om dat dit lang van te voren bekend moet zijn en je je agenda op kan aanpassen? Er staan ondertussen heel wat geregistreerd en het zou toch geweldig zijn dat dit alles een keer bij elkaar komt in den landen. En het is toch zo dat je je hobby auto hebt om te rijden ipv te laten stof vangen in een garage, of heb ik het mis? Ik ben wel benieuwd naar de reacties en jullie meningen.

Groet Jeroen
Hoi Jeroen,

Je combineert dit met de Nimega100Miglia dan heb je twee vliegen in een klap.
Ik wil dit wel aankaarten in de volgende vergadering die wij gaan hebben.
Laat maar even horen of je dit idee wat vind.

Gr. Peter.
www.nimega100miglia.nl
Plaats reactie