Houten 2010

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ron TS
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 178
Lid geworden op: 31 jan 2009, 20:28

Houten 2010

Bericht door ron TS »

Gisteren even in Houten gaan kijken met de Alfetta sedan. Ben niet scht lang gebleven maar ik heb toch een tijdje staan praten met de eigenaar van Montagna d'Oro. De kennis waar ik samen mee was vond de Giulietta sprint, rood zonder bumpers erg mooi en ik kon mooi even de GT of GTV bekijken. Voor een prijs van 12.500 mag je wat verwachten maar ik kon er echt niets aan vinden. Mooie kleur, blauw-mettalic en zwart interieur. De auto staan niet op de site, wel een 1e serie sedan 1600 en een rode GTV 2000 1e serie./http://www.montagna.nl/Showroom-Klassiek/

verder nog wat onderdelen gevonden, behalve de matjes.

gr Ron
Gebruikersavatar
jef75
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 252
Lid geworden op: 04 nov 2007, 10:44
Locatie: 75-City

Re: Houten 2010

Bericht door jef75 »

Ik ben er ook geweest,wat mooie schaalmodellen van de 75 gekocht.
Er stonden heel wat mooie wagens en het was leuk.

Iemand een idee welke stand het was die als je helemaal links in de tweede hal binnekomt(waar die rode Gtv6 stond) een internet adres oid heeft? het was een stand met allemaal remmerij,onderstel etc onderdelen.
ALFAHEIDA
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 278
Lid geworden op: 03 feb 2006, 22:56
Locatie: Alfacity

Re: Houten 2010

Bericht door ALFAHEIDA »

ron TS schreef:Gisteren even in Houten gaan kijken met de Alfetta sedan. Ben niet scht lang gebleven maar ik heb toch een tijdje staan praten met de eigenaar van Montagna d'Oro. De kennis waar ik samen mee was vond de Giulietta sprint, rood zonder bumpers erg mooi en ik kon mooi even de GT of GTV bekijken. Voor een prijs van 12.500 mag je wat verwachten maar ik kon er echt niets aan vinden. Mooie kleur, blauw-mettalic en zwart interieur. De auto staan niet op de site, wel een 1e serie sedan 1600 en een rode GTV 2000 1e serie./http://www.montagna.nl/Showroom-Klassiek/

verder nog wat onderdelen gevonden, behalve de matjes.

gr Ron

Van voren leek het een mooie auto, maar het was een eerste serie, en dan doe je er geen grand prix/Recaro (wat het niet is maar ik weet niet hoe het heet) in, stuur klopte niet en pook ook niet. Spiegels waren van een andere soort...

René doelt altijd op orginaliteit en dat was dit niet, en voor dit geld heb je een hele fijne Gtv6.
Alfa 164 Qv 24v 3.0v6 '93 - Alfa 164 3.0 12v aut. '89
Alfa 164 Qv 12v 3.5v6 '91 - Lancia Zeta 2.0 (family)

Afbeelding
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: Houten 2010

Bericht door AlfettaOwner »

Iemand foto's gemaakt ?
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Houten 2010

Bericht door GTV42.0 »

AlfettaOwner schreef:Iemand foto's gemaakt ?

Ik verbaas mij er ook over dat er geen foto's voorbij komen van Alfetta's en GTV's. Terwijl Bert Knollema op de beurs stond met zijn GTV6 die na een lange restauratie weer is begonnen met de opbouw. Deze was al gespoten en zag er naar horen zeggen perfect uit.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
ALFAHEIDA
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 278
Lid geworden op: 03 feb 2006, 22:56
Locatie: Alfacity

Re: Houten 2010

Bericht door ALFAHEIDA »

GTV42.0 schreef:
AlfettaOwner schreef:Iemand foto's gemaakt ?

Ik verbaas mij er ook over dat er geen foto's voorbij komen van Alfetta's en GTV's. Terwijl Bert Knollema op de beurs stond met zijn GTV6 die na een lange restauratie weer is begonnen met de opbouw. Deze was al gespoten en zag er naar horen zeggen perfect uit.
Inderdaad, heb de rode gespoten body ook even bewondert met de Zender bumpers en skirts.
Zag er schitterend uit, evenals het blok.
Alfa 164 Qv 24v 3.0v6 '93 - Alfa 164 3.0 12v aut. '89
Alfa 164 Qv 12v 3.5v6 '91 - Lancia Zeta 2.0 (family)

Afbeelding
Gebruikersavatar
modellisimo
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1008
Lid geworden op: 24 nov 2009, 21:13
Locatie: Beesel

Re: Houten 2010

Bericht door modellisimo »

Ik ben er vrijdag en zaterdag geweest. Het was gezellig druk. Ik had wel mijn camera bij me, maar toen ik wilde knippen bleek dat de geheugenkaart thuis lag. Wel een paar Alfetta modellen gekocht. Blijken er 2 bij te zitten die ik al had. Gaan we die maar in een andere kleur spuiten. Er stond een mooie rode GTV4 voor een schappelijke prijs. de blauwe GT bij MOntagna was wel erg aan de prijs. Evenals de Berlina die hij had staan. De gespoten GTV 6 was van een mooie roestwerende laag voorzien. Ik vind wel dat de aangeboden auto's beter kwaliteit laten zien. Toch is voor mij Techno Classica in Duitsland nog altijd de mooiste beurs.
Alfa Giulietta
Gebruikersavatar
ron TS
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 178
Lid geworden op: 31 jan 2009, 20:28

Re: Houten 2010

Bericht door ron TS »

ALFAHEIDA schreef:
ron TS schreef:Gisteren even in Houten gaan kijken met de Alfetta sedan. Ben niet scht lang gebleven maar ik heb toch een tijdje staan praten met de eigenaar van Montagna d'Oro. De kennis waar ik samen mee was vond de Giulietta sprint, rood zonder bumpers erg mooi en ik kon mooi even de GT of GTV bekijken. Voor een prijs van 12.500 mag je wat verwachten maar ik kon er echt niets aan vinden. Mooie kleur, blauw-mettalic en zwart interieur. De auto staan niet op de site, wel een 1e serie sedan 1600 en een rode GTV 2000 1e serie./http://www.montagna.nl/Showroom-Klassiek/

verder nog wat onderdelen gevonden, behalve de matjes.

gr Ron

Van voren leek het een mooie auto, maar het was een eerste serie, en dan doe je er geen grand prix/Recaro (wat het niet is maar ik weet niet hoe het heet) in, stuur klopte niet en pook ook niet. Spiegels waren van een andere soort...

René doelt altijd op orginaliteit en dat was dit niet, en voor dit geld heb je een hele fijne Gtv6.
Mee eens, ik geeft zelf geen bal om originaliteit en zou niet over het interieur vallen, het moet goed zitten maar voor dat geld zou ik zeker een GTV6 laten opbouwen naar mijn wensen of een GTV 1e serie met een 3.0 V6 :grin:
Ik vond de auto er strak uitzien, mag ook wel hij was helemaal overgespoten en ik blijf toch een zwak voor dit model houden..... :oops: :oops:

Ik heb in het verleden bertones, giulia;'s en ook Alfetta's gezien voor bijna het dubbele die er niet de helft zo strak uitzagen.......

gr Ron
bertgtv6
Novizio
Novizio
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 feb 2008, 20:44
Locatie: drachten

Re: Houten 2010

Bericht door bertgtv6 »

jef75 schreef:Ik ben er ook geweest,wat mooie schaalmodellen van de 75 gekocht.
Er stonden heel wat mooie wagens en het was leuk.

Iemand een idee welke stand het was die als je helemaal links in de tweede hal binnekomt(waar die rode Gtv6 stond) een internet adres oid heeft? het was een stand met allemaal remmerij,onderstel etc onderdelen.
La Forgia Classico uit Harmelen, heeft mijn motor gedaan.
@Jeroen de foto's komen eraan (jammer dat je er niet was, alfa chirurg en Henk Compagner waren niet weg te slaan van mijn stand tot na sluitingstijd vd. beurs)
www.autocosmeticsdrachten.nl
auto's nu in bezit Alfa GT, GTV6
Alfa's gehad Alfetta gt1,8, Alfetta gtv, Alfetta 2000
Alfasud 1,3 TI, Alfasud 1,5 TI
155 td, 156 1.9 JTD berlina, 156 1.9 JTD sportwagon
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Houten 2010

Bericht door GTV42.0 »

Ik heb het allemaal gehoord Bert cry.gif Dit was het eerste jaar dat ik er niet bij was.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
jef75
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 252
Lid geworden op: 04 nov 2007, 10:44
Locatie: 75-City

Re: Houten 2010

Bericht door jef75 »

bertgtv6 schreef:
jef75 schreef:Ik ben er ook geweest,wat mooie schaalmodellen van de 75 gekocht.
Er stonden heel wat mooie wagens en het was leuk.

Iemand een idee welke stand het was die als je helemaal links in de tweede hal binnekomt(waar die rode Gtv6 stond) een internet adres oid heeft? het was een stand met allemaal remmerij,onderstel etc onderdelen.
La Forgia Classico uit Harmelen, heeft mijn motor gedaan.
@Jeroen de foto's komen eraan (jammer dat je er niet was, alfa chirurg en Henk Compagner waren niet weg te slaan van mijn stand tot na sluitingstijd vd. beurs)
Dank U Bert
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Houten 2010

Bericht door GTV42.0 »

Waar blijven de foto's Bert augenreib.gif
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Plaats reactie