Nimega100Miglia 1 mei 2011

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Peter Nimwege »

Beste Alfist,

1 mei 2011 is het weer zover.
De vierde editie van de Nimega100Miglia gaat dan van start.

Deze 100 mijlen van Nijmegen is een toerrit van ca. 160 km voor klassieke achterwielaangedreven Alfa Romeo’s (t/m type 75).
Ieder jaar proberen wij u een variatie aan wegen, dijkjes, en bezienswaardigheden voor te schotelen die het rijden van de 100 mijlen van Nijmegen tot een uniek evenement maakt op de Alfa-kalender.

Ook dit jaar hebben we grootste plannen die zoals u van ons gewend bent weer tot iets leuks zullen gaan leiden.
Al jaren is de minste reactie die wij als organisatie krijgen ongeveer als volgt `We hebben een hele leuke dag gehad, bedankt en tot volgend jaar`.

Zoals altijd wordt het weer een volledig verzorgde dag, voor jong en oud, waarbij de inwendige mens niet wordt vergeten. Het programma ziet er in grote lijnen als volgt uit:

•Vanaf 09.45 uur ontvangst op een wederom unieke startlocatie (nieuw nieuw nieuw)
•Vanaf 10.45 uur start rit
•Vanaf 12.15 uur lunch
•Vanaf 16.30 uur borrel met diner, tot ca. 19.00 uur.
Om een idee te krijgen van de rit kunt u de reacties van de afgelopen eidities nalezen op onder andere het SCARB en Alfaspeed-forum lezen.

Op onze website http://www.nimega100migla.nl kunt op de hoogte blijven van laatse nieuws.

Dankzij onze trouwe sponsoren kunnen wij al voor het 4e jaar de Inschrijfkosten houden op;

•Bestuurder € 25,00, overige inzittenden € 20,00 per persoon.
•Kinderen t/m 3 jaar gratis.
•Kinderen van 4 t/m 12 jaar € 10,00 per kind.
Indien uw interesse is gewekt en u wilt zich aanmelden, reageer dan via nimega100miglia@gmail.com Dit emailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft javascript nodig om het te kunnen bekijken , zodat wij u het inschrijfformulier kunnen toesturen.

Dit jaar hebben wij aan u echter een vriendelijk doch dringend verzoek.
Het zou voor onze organisatietijd enorm veel tijd schelen als u zich zo spoedig mogelijk gaat inschrijven, omdat wij dan goede afspraken kunnen maken met de lokaties die we gaan bezoeken onderweg.
Wij rekenen op uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,

Namnes de organisatie.
Peter Bertens
www.nimega100miglia.nl
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Melvivio »

Hey hey! eerste ritten al weer bekend!

Ben erbij! Ziet er goed uit !
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
pe1ryx
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1578
Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
Locatie: Cuijk

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door pe1ryx »

ik ben er ook bij.... :banana:
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door stefgtv6 »

Is mij vorig jaar heel goed bevallen en ik wil ook deze keer weer graag meedoen.
Ik ga er vanuit dat mijn GTV tegen die tijd toch weer gladgestreken is......
Wordt wel mooi dan met al die GTV's :driving:
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2919
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door giuliettaevo »

Hiervoor moet mijn GTV dus klaar... :twisted:

Al drie jaar op rij heb ik geen rijdende achterwielaangedreven Alfa gehad op mee te doen en nu moet het er van komen.

Ik weet nog niet hoe hij er uit gaat zien maar ik moet mee doen. :jumping:

Zal me dus ook maar eens inschrijven binnenkort. :wink:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Peter Nimwege »

Ik ben zo blij met jullie en deze leuke reacties.
Normaliter wordt deze rit altijd de 4e zondag in April gereden, maar doordat het dan 1e paasdag is hebben we de rit moeten verschijven naar 1 mei.

Ik verzoek jullie dan ook allemaal zo spoedig in te schrijven mbt het tackelen en afspraken maaken bij de diverse nieuwe lokaties.

Met vriedelijke groet.

Namens de organisatie.

Peter Bertens
www.nimega100miglia.nl
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2919
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door giuliettaevo »

aanvraag is verstuurd.. :wink:

Zal het bij ontvangst meteen afwerken, dan heb ik een extra aanmoediging om door te werken. :mrgreen:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Peter Nimwege »

Beste forummers deelnemers en oud deelnemers,

De inschrijvingen lopen inmiddels al lekker en we gaan weer de goede kant op.
Aan het deelnemersveld te zien hebben we een breed scala van mooie achterwiel aangedreven Alfa's.
Om een weer een goede indicatie te krijgen van het aantal deelnemers verzoeken we jullie de aanvragen zo snel mogelijk op te vragen in te vullen en te versturen.
2011 wordt namelijk weer iets nieuws en verrassend en met name in het vergunningstraject en de afspraken die we aan het maken zijn bij diverse horeca gelegenheden is dit voor ons erg belangrijk om deze betrokkenen van de goede info te voorzien.

Dus mensen stuur dat mailtje even en meld jezelf aan.

Heel hartelijk dank voor jullie medewerking.

Namens de organisatie.

Peter Bertens
www.nimega100miglia.nl
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Peter Nimwege »

Beste Forummers,

Waar blijven jullie aanmeldingen????????????
Waar blijven de Alfetta's, Gt(v)'s, 75, 90 etc????????
Op dit moment overheerst de 105 serie en blijft de 116 serie een beetje achter.

Voor de degene die ons evenement al kennen, die weten dat het een leuke dag is.
Op alfaspeed bijvoorbeeld staat het volgende http://www.alfaspeed.nl/?p=1658" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; .
Oja die goser met die kale kop en zonnebril bij Piet paulisma, dat ben ik dus...... :cool:

Dus schrijf je even in voor een leuke dag met je hobby.

Gr. Peter
www.nimega100miglia.nl
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door GTV42.0 »

Ik zou graag aan je oproep volden, maar zie projecten :blue_lol: Zijn toch genoeg 116 liefhebbers in jou regio? En ja er zijn er heel wat die nog bezig zijn met het project hier.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door stefgtv6 »

Ik ben wel van plan om dit jaar ook weer mee te doen maar omdat de GTV nu nog niet klaar is zal ik mij waarschijnlijk pas kort van tevoren aanmelden....... :oops:
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rob GTV6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 378
Lid geworden op: 26 apr 2006, 20:27
Locatie: N-Brabant
Contacteer:

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Rob GTV6 »

Stef,waarom istie nog niet klaar !!!!
Zit het tegen of druk


groet Rob GTV6.
''Alfa Romeo'' Op m'n lijf geschreven.
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Peter Nimwege »

GTV42.0 schreef:Ik zou graag aan je oproep volden, maar zie projecten :blue_lol: Zijn toch genoeg 116 liefhebbers in jou regio? En ja er zijn er heel wat die nog bezig zijn met het project hier.
Tuurlijk zijn er genoeg 116 liefhebbers in onze regio, maar de Nimega100Miglia is een evenement waar liefhebbers vanuit het hele land op af komen, zo leuk vind iedereen het :lol:

Gr. Peter
www.nimega100miglia.nl
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door stefgtv6 »

Rob GTV6 schreef:Stef,waarom istie nog niet klaar !!!!
Zit het tegen of druk


groet Rob GTV6.
Hoi Rob,
Het heeft even geduurd voordat alle benodigde delen gevonden waren. En de herstel werkzaamheden zijn eigenlijk pas in januari goed op gang gekomen. Hij wordt binnenkort gespoten en dan duurt het zeker nog wel een paar weken gelet op wat er allemaal nog moet gebeuren. Ik gok(lees hoop) dat ie ergens in maart weer deze kant op komt.

gr Stefan
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Peter Nimwege »

stefgtv6 schreef:
Rob GTV6 schreef:Stef,waarom istie nog niet klaar !!!!
Zit het tegen of druk


groet Rob GTV6.
Hoi Rob,
Het heeft even geduurd voordat alle benodigde delen gevonden waren. En de herstel werkzaamheden zijn eigenlijk pas in januari goed op gang gekomen. Hij wordt binnenkort gespoten en dan duurt het zeker nog wel een paar weken gelet op wat er allemaal nog moet gebeuren. Ik gok(lees hoop) dat ie ergens in maart weer deze kant op komt.

gr Stefan
Dat is prima op tijd... :jumping:

Gr. Peter
www.nimega100miglia.nl
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Peter Nimwege »

Beste Alfisten,

De nimega100miglia.nl editie quattro 2011 is uitverkocht, we zitten helemaal vol!

Er zijn nog enkele inschrijfformulieren niet teruggestuurd, doe dit voor aanstaande zaterdag 12 maart, dan ben je nog zeker van deelname.
De sluitingsdatum voor inschrijving is wegens succes ingekort naar zaterdag 12 maart.
Alle door ons reeds verzonden inschrijfformulieren die na 12 maart binnenkomen kunnen we helaas
niet meer toevoegen aan het startveld.

Op maandag 14 maart publiceren wij het complete startersveld op http://www.nimega100miglia.nl" onclick="window.open(this.href);return false; / deelnemers.

Tenslotte, we hebben voor de pechvogels een allerlaatste kans om mee te kunnen doen: 2 stuks Nimega100miglia.nl bonuskaarten
Geef in een kort en bondig mailtje aan waarom juist jij er bij zou moeten zijn.
Uit de binnengekomen "tranentrekkers" kiezen wij de 2 winnaars.
Vermeld in je mail je naam, telefoonnummer én de Alfa waarmee je wil gaan rijden die dag.
Stuur dit mailtje, voor 8 april 2011 naar nimega100miglia @ gmail.com


Gr. Peter
www.nimega100miglia.nl
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door stefgtv6 »

Peter Nimwege schreef:
stefgtv6 schreef:
Rob GTV6 schreef:Stef,waarom istie nog niet klaar !!!!
Zit het tegen of druk


groet Rob GTV6.
Hoi Rob,
Het heeft even geduurd voordat alle benodigde delen gevonden waren. En de herstel werkzaamheden zijn eigenlijk pas in januari goed op gang gekomen. Hij wordt binnenkort gespoten en dan duurt het zeker nog wel een paar weken gelet op wat er allemaal nog moet gebeuren. Ik gok(lees hoop) dat ie ergens in maart weer deze kant op komt.

gr Stefan
Dat is prima op tijd... :jumping:

Gr. Peter
:cry: Tja,.....vorige week een navigator geregeld en vandaag naar Tom van Alfa Centro gebeld om te informeren naar de stand van zaken. Spuitwerk is klaar en opbouwen gaat beginnen. Ondanks al extra wensen/aanpassingen aan motor en onderstel etc. die ik nog wil laten doen kon Tom mij verzekeren dat de GTV op 1 mei zeker wel aan de start zou kunnen verschijnen in Nijmegen.......
Lees ik net voor ik me in wil schrijven op het scarbforum dat de Nimega100Miglia 2011 vol cq uitverkocht is......... cry.gif

edit; Toen ik begon te tikken stond bovenstaand bericht er nog niet. Ik ga denk ik maar dit gehele topic knippen/plakken en mailen om mee te dingen naar die 2 bonuskaarten voor "tranentrekkers"! :lol:
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Peter Nimwege »

Ik heb mijn collega organisatoren attent gemaakt op dit topic, dit om je motiveren :driving: :__:

Het lijkt dat we streng zijn maar het punt is dat we in de problemen komen bij de tussenstops.
Parkeren bij iedere keer weer een andere horecagelegenheid is gewoon erg moeilijk. Je wilt namenlijk ieder jaar proberen het evenement te veranderen zodat het geen sleur wordt.
Er komt gewoon ook een punt waarbij echt moeten zeggen dat de limiet is bereikt, qua aantal auto's.
We doen namelijk ons stinkende best om er voor iedereen een leuke dag van te maken en dit vergt een strakke organisatie en dus soms beslissingen die soms niet zo leuk zijn.
We zijn misschien daarom ook wel één van de grotere alfa evenementen van Nederland geworden in een hele korte tijd.

Verder is het zo dat bijna na iedere rit we kort daarna besluiten om het jaar erop het nog maar een keer te doen.
De inschrijving is/was dus ook al een tijdje open.

Ik hoop dat degene die te "laat" waren met deze uitleg een beetje tevreden gesteld zijn.

Gr, Peter
Mede namens de organisatie van de Nimega100Miglia
www.nimega100miglia.nl
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door stefgtv6 »

Peter Nimwege schreef:Ik heb mijn collega organisatoren attent gemaakt op dit topic, dit om je motiveren :driving: :__:
Is gelukt hoor............, ik zal er tzt eens voor gaan zitten.
Ik vind het trouwens niet streng en begrijp dat er een maximum aan het aantal toe te laten deelnemers zit. Ik had gezien de rustige start van de inschrijvingen echter niet verwacht dat zo ver voor de sluitingsdatum alle plekken al vergeven zouden zijn.
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nimega100Miglia 1 mei 2011

Bericht door Peter Nimwege »

Ik kan dit wel een beetje uitleggen en verklaren.
Onze ervaring is nu dat als we de inschrijving open gooien iedereen denkt, " Oja leuke rit zal ik binnenkort even doen"
Ondanks dat wij een bestand hebben van alle (oud)deelnemers die wij als eerste een mail sturen om in te schrijven blijkt het dat men in het algemeen nog steeds denkt "Oja zal ik van de week eerst nog even regelen".
Op het moment dat de sneeuw weg is en de eerste regenbuien zijn geweest die de pekel weg spoelt, en de Alfaatjes weer wat daglicht gezien hebben gaat het dan ook in een keer als een speer.
En ja, dan kan je dus te laat zijn :oops: :oops:

Gr. Peter
( die het wel leuk zou vinden als je een leuk verhaaltje schrijft om er toch nog bij te zijn)
www.nimega100miglia.nl
Plaats reactie