mijn eerste GTV6
Forumregels
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
Re: mijn eerste GTV6
weet er iemand of die knik in de baar normaal is
ik weet niet of dit kwaad kan
anders wordt het rechten of vervangen
ik weet niet of dit kwaad kan
anders wordt het rechten of vervangen
gr sven
- Rob GTV6
- Alfetta Membro
- Berichten: 378
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 20:27
- Locatie: N-Brabant
- Contacteer:
Re: mijn eerste GTV6
jep,dat hoort zo,want daar loopt je uitlaat overheen.
groet Rob GTV6.
groet Rob GTV6.
''Alfa Romeo'' Op m'n lijf geschreven.
-
- Advanced Membro
- Berichten: 1578
- Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
- Locatie: Cuijk
Re: mijn eerste GTV6
hoort idd zo
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: mijn eerste GTV6
Standaard bij een GTV6 ivm de uitlaat, bij een 4 pitter is die wattstang recht aan beide zijden!
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: mijn eerste GTV6
Leuk een CO2 app.
Kost die als ik mag vragen en welk merk is het?
Kost die als ik mag vragen en welk merk is het?
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
Re: mijn eerste GTV6
het is een van one welding het aparaat koste 600euro
gaat van 20A tot 160A en werkt op 220V
ik heb er ook al een tig aparaat van gekocht en werkt perfect
gaat van 20A tot 160A en werkt op 220V
ik heb er ook al een tig aparaat van gekocht en werkt perfect
gr sven
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
- Rob GTV6
- Alfetta Membro
- Berichten: 378
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 20:27
- Locatie: N-Brabant
- Contacteer:
Re: mijn eerste GTV6
Dan heb je wel eer van u werk als het weer netjes is
groet Rob GTV6
groet Rob GTV6
''Alfa Romeo'' Op m'n lijf geschreven.
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
Re: mijn eerste GTV6
vandaag de remklauwen achter verwijdert alles zat vast geroest en waarom werken de laatste bouten altijd tegen
maar het is toch gelukt zonder brokken
dw40 kan soms wonderen doen
er zaten nog originele remblokken in van alfa in die gietijzeren klauw
maar het is toch gelukt zonder brokken
dw40 kan soms wonderen doen
er zaten nog originele remblokken in van alfa in die gietijzeren klauw
gr sven
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
Re: mijn eerste GTV6
vandaag nog wat bezig geweest met het veilig weg bergen van het interieur en vele andere onderdelen
kon het toch niet laten nog wat te sleutelen aan de voorste remmen
de rubbers zien er nog goed uit de rest is een ander paar mouwen
kon het toch niet laten nog wat te sleutelen aan de voorste remmen
de rubbers zien er nog goed uit de rest is een ander paar mouwen
gr sven
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
Re: mijn eerste GTV6
weer wat meer zicht op de caroserie nu de motor eruit is ging al bij al nog vlotjes
kan nu stilaan beginnen denken hoe ik haar het best kantel om gemakelijk aan de bodem te werken
kan nu stilaan beginnen denken hoe ik haar het best kantel om gemakelijk aan de bodem te werken
gr sven
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
Re: mijn eerste GTV6
de achterste remklauwen zijn net gezandstraalt
die zien er al veel beter uit en de revisie set was ook toegekomen
voor de rest een beetje plaats gemaakt in de hobby ruimte
die zien er al veel beter uit en de revisie set was ook toegekomen
voor de rest een beetje plaats gemaakt in de hobby ruimte
gr sven
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
Re: mijn eerste GTV6
iemand een idee hoe je het best een statief maakt voor het caroserie van de GTV
zodanig dat ik deze kan kantelen om gemakelijker aan de bodem te werken ?
zodanig dat ik deze kan kantelen om gemakelijker aan de bodem te werken ?
gr sven
- Gtv4
- Advanced Membro
- Berichten: 1549
- Lid geworden op: 06 sep 2008, 20:08
- Locatie: Bocholt (B)
Re: mijn eerste GTV6
Zo kun je ze kopen, op het forum zwerven ook wel plaatjes rond van zelf gemaakte constructie"s.
Transaxle loos!
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: mijn eerste GTV6
Zie pagina 1 van mijn topic. Daar staat een afbeelding van mijn rotisserie (zo heet dat ding officieel). Een weekendje lassen en wat staal en voila! De GTV op z'n kop
Ik heb de bevestiging aan de bumpersteunen gemaakt en laat hem met een los potkrikje zakken of stijgen. Alleen de afstand tussen het draaipunt en de dwarsbalk van de bumpersteunen is kritisch omdat je hem licht in de rondte wilt draaien voor de rest is het appeltje/eitje. Let op dat ik de wielen heb laten verzinken! Als je het staal op maat laat zagen ben je denk ik voor een 300,- Euro klaar!
Gr,
Carl
Ik heb de bevestiging aan de bumpersteunen gemaakt en laat hem met een los potkrikje zakken of stijgen. Alleen de afstand tussen het draaipunt en de dwarsbalk van de bumpersteunen is kritisch omdat je hem licht in de rondte wilt draaien voor de rest is het appeltje/eitje. Let op dat ik de wielen heb laten verzinken! Als je het staal op maat laat zagen ben je denk ik voor een 300,- Euro klaar!
Gr,
Carl
-
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
- Locatie: 2 km naast wielen dld
- Contacteer:
Re: mijn eerste GTV6
Simpel, licht en redelijk gemakkelijk te maken.
gewoon een spindel aan 1 bok en je kunt hem desnoods draaien met blok en al er in.
Enige nadeel nou ja nadeel is een groot woord, je moet de steunen wisselen wil je de andere kant boven hebben.
gewoon een spindel aan 1 bok en je kunt hem desnoods draaien met blok en al er in.
Enige nadeel nou ja nadeel is een groot woord, je moet de steunen wisselen wil je de andere kant boven hebben.
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: mijn eerste GTV6
Kijk maar een in mijn topic op pagina 20, 22.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)