25e Buitenlandrit - België - 10-13 juni 2011

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jurrit
Novizio
Novizio
Berichten: 48
Lid geworden op: 26 okt 2009, 21:22
Locatie: Maarheeze
Contacteer:

25e Buitenlandrit - België - 10-13 juni 2011

Bericht door Jurrit »

25e Buitenlandrit - België - 10-13 juni 2011

Afbeelding

De keuze om met deze jubileumeditie van de 25e Buitenlandrit naar de Ardennen te gaan met overnachting in Spa, heeft te maken met de oorsprong van de Buitenlandrit. De keuze licht voor de hand, ‘back to the roots’ dus.

Wie de Ardennen nog niet kent, maar ook voor de kenners, is het zeker de moeite waard om deze streek eens te verkennen. De BLR is daarvoor een uitermate geschikte gelegenheid. De BLR staat garant voor een ontspannen toertocht voor liefhebbers van een mooie route door de natuur en langs talrijke pittoreske dorpen en plaatsen. Het roadbook voert je over de mooiste weggetjes die we hebben kunnen vinden en voorziet je van alle benodigde informatie en tips voor bezienswaardigheden onderweg. Dit evenement is bij uitstek geschikt om kennis te maken met gelijkgestemde Alfisten. Als je kans ziet beslag te leggen op de prachtige DVD die gemaakt is voor de deelnemers van de afgelopen drie jaar kan je iets van de unieke sfeer proeven.

We hebben inmiddels kennis gemaakt met de voorzitter van ‘Retromobile Club de Spa’ die zijn medewerking heeft toegezegd om ons jubileum evenement tot een succes te maken.
Zo wordt het Place Royal, het midden van het historische centrum van Spa, speciaal voor deze jubileumeditie van de Buitenlandrit gereserveerd. Dit zal het centrale punt zijn waarvan de deelnemers vanaf een heus startpodium aan de verschillende etappes van de rally beginnen.

De start vindt plaats op vrijdagochtend 10 juni vanuit het zuiden van het land en de terugkomst is op pinkstermaandag 13 juni aan het einde van de middag. Tijdens de trip zal er een service auto met een technische crew aanwezig zijn om pechgevallen te ondersteunen.

De BLR is nog in de voorbereidende fase maar we kunnen alvast melden dat de Alfa clubs uit de omringende landen worden uitgenodigd om de feestvreugde te vergroten.

Meer info: http://www.alfaclub.eu/events.php?lang=nl&eid=197

---
Wie gaat er dit jaar mee van hier? :?:

Ik heb mij en Alfetta GTV al ingeschreven en heb startnummer 69. Weer een goede reden om op pad te gaan. :driving:
Vorig jaar ook mee geweest naar Italië. Dat was mijn eerst BLR en was echt top! :thumbs: :cool: Mijn Alfetta heeft alleen een kapotte dynamo gehad.

Benieuwd wie er nog meer gaan!

Groeten,
Jurrit
SCARB 5411

PROUD TO drive and own a:
Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 bj 1979
Alfa Romeo Alfetta 1.8 bj 1974
Alfa Romeo Gt 3.2 V6 bj 2004
Gebruikersavatar
Rob GTV6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 378
Lid geworden op: 26 apr 2006, 20:27
Locatie: N-Brabant
Contacteer:

Re: 25e Buitenlandrit - België - 10-13 juni 2011

Bericht door Rob GTV6 »

Noop deze keer gaan we niet.


groet Rob GTV6.
''Alfa Romeo'' Op m'n lijf geschreven.
Plaats reactie