Op deze link viewtopic.php?f=14&t=559" onclick="window.open(this.href);return false; een impressie van 2010.
Gerrit schreef:April is voor mij denk ik nog net te vroeg, de GTV6 staat bij Bert Knollema voor een deelrestauratie...
Misschien is het ook een idee om op zaterdagavond in het SSAR weekend een BBQ te houden, dan zijn de meeste Alfetta/GTV rijders er ook bij
Ook eentje voor de verkoop?twinnyspark schreef:Als het moet zet ik er wel een paar Alfa's extra neer
De Giulia komt er zo snel als het kan, -15 is net teveel voor hem om hem wakker te krijgen.Stefan schreef: Ook eentje voor de verkoop?
Hoeft geen Alfetta te zijn, hoor
Dat lijkt me een goed idee zeker omdat je toch ook zoveel mogelijk Alfettavolk (liefst met hun Alfetta's) op de bbq/onderdelendag wilt hebben.GTV42.0 schreef:Zouden jullie het ook leuk vinden dat ik niet forummers benader met een Alfetta- GT -GTV of GTV6? Ken er genoeg en misschien door dit te doen wordt de opkomst op de BBQ ook wat groter en leren we nog meer mensen kennen en wie weet komen er dan ook meer naar het SS 5 en 6 mei.
Dat komt goedpe1ryx schreef:Remco,maar weer samen rijden?
ditmaal met gtv
rij jij dan terug