Zoals ik al in een ander tipoc aan zou het fantastisch zijn om weer meer van ons register bij elkaar te krijgen dan de voorgaan de jaren.
Met een opkomst van een 40tal vorig jaar was het geweldig en zeker gezien het weer het hele weekend en dit kwam ook mede door de vele buitenlandse deelnemers. Als ik zie hoeveel er in het register ingeschreven staan en wat er daadwerkelijk komt

Ook ben ik druk om een tijdslijn op te zetten voor de 40 jarige Alfetta viewtopic.php?f=29&t=3734" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit hou ik even apart van hier.
Ik ben wel op zoek naar iemand die voor mij een stukje (uitnodiging) wil schrijven voor onze duitse gasten. Wie dit wil doen even een pb aub.
Het zou makkelijk voor mij zijn als jullie de poll in willen vullen zodat ik een schema op kan zetten voor beide dagen en een beetje weet wat er komen gaat. Dus als je wilt reageren op het topic vul dan aub ook even een de poll in.
Groet Jeroen en tot ziens.