Giulietta projectje...

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Tevens NON Alfetta projecten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2919
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: Giulietta projectje...

Bericht door giuliettaevo »

Ben nog even bij de Giulietta geweest om hem omhoog te gaan zetten. Rempedaal is alleen maar zompiger geworden en hij remt achter niet. Waarschijnlijk is de drukbegrenzer nu kapot, daar zit nu ineens een lekkage aan in ieder geval. :evil:

Motivatie zit momenteel onder het nulpunt... :kotssmiley:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Giulietta projectje...

Bericht door GTV42.0 »

Jammer hoor :cry: Hoor de laatste tijd geen leuke en goede berichten uit Cuijk. Wat is er aan de hand daar?
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
pe1ryx
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1578
Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
Locatie: Cuijk

Re: Giulietta projectje...

Bericht door pe1ryx »

Als je echt de remkrachtverdeler kapot hebt wordt je ook niet blij,ding is duur :cry:

lichtpuntje is wel dat ik een paar nieuw type heb liggen ,zitten dan dus naast de hrc...

Zelfs min of meer afgeschoten worden in mijn gtv6 geeft geen verbetering in mijn motivatie :?
Mijn gtv6 wordt binnenkort opgehaald,doe er zelf niks meer aan
Snap het helemaal...
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Giulietta projectje...

Bericht door GTV42.0 »

Laat je hem verder klaar maken Rob?

Groet Jeroen.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
pe1ryx
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1578
Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
Locatie: Cuijk

Re: Giulietta projectje...

Bericht door pe1ryx »

ja,bedrijfsnaam stickers erop apk etc...

doe er echt niks meer aan,heb zoveel tegenslagen gehad ermee dat ik het zat ben :evil:
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Giulietta projectje...

Bericht door GTV42.0 »

Probeer het net als mij te doen met sponsoring. Vraag een paar bedrijven die je kent of ze willen sponseren en dat ze zelf voor de stickers moeten zorgen. Als tegenprestatie meld jij dat je naar div. evenementen gaat met de auto en stuur ze af en toe bv een foto van het evenement. Dit geld kun je dan in het project steken en blijft het betaalbaar. Dit is ook een beetje wat ik doe.
Hoop dat je wanneer de auto klaar is weer het plezier gaat vinden in de 116 en zeker wanneer je er eens mee de baan op gaat. Vergeet niet waarom je aan dit project bent begonnen Rob.

Groet Jeroen en groet aan je vrouw en kids. Volgens mij hebben die zich ook erg goed vermaakt zondag,
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2919
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: Giulietta projectje...

Bericht door giuliettaevo »

Giulietta wordt gesloopt voor de onderdelen :neutral: . Ik ga nu thuis verder met de alfetta of de GTV en binnenkort komt er een update over mijn brede Giulietta. :wink: Voorlopig hou ik het even bij die drie Alfa's.

Ja, het is jammer, ja het is zonde maar de kogel is door de kerk en de sloop is begonnen. :oops:

Evt mag dit topic op slot en anders ga ik hier binnenkort verder met mijn brede Giulietta...
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Yuri75
Novizio
Novizio
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 mar 2012, 19:47

Re: Giulietta projectje...

Bericht door Yuri75 »

Helaas, maar begrijpelijk. zoals je zelf al aangeeft, de meeste onderdelen kun je hergebruiken, dus wat dat betreft is er weinig aan verloren. Uit ervaring weet ik ondertussen ook dat minder auto's hebben soms domweg beter is, hoe raar dat ook klinkt...
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1516
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: Giulietta projectje...

Bericht door stephen »

Jammer dat je er niet aan toe gekomen bent om er eerst een paar maanden mee te rijden :cry:

begrijp je keuze wel, heb zelf ook teveel Alfa's/te weinig productieve tijd, waardoor geen de aandacht krijgt die ze verdienen,weet alleen nog niet wat er weg zou mogen :oops:

Positief is dan wel dat de brede Giulietta dan weer opgepakt gaat worden :blue_cool: nadat de Alfetta en GTV klaar zijn
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: Giulietta projectje...

Bericht door Melvivio »

Snap de keuze. Jammer is het zeker! Hopelijk krijg je andere delen goed verkocht. :thumbs:
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Gebruikersavatar
kareltjeknetter
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 809
Lid geworden op: 07 feb 2007, 11:50
Locatie: prov.groningen

Re: Giulietta projectje...

Bericht door kareltjeknetter »

been there, done that
daarom heb ik mn bertone weggedaan.......en wellicht volgt er meer
het is omdat je tegenwoordig echt geen fuck meer krijgt voor je spul, anders verkocht ik de hele zooi en haalde een e55amg oid op, afgelopen met het gestress (en verder op 2wielen)
-squadragrunn-
carry on waywards......
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Giulietta projectje...

Bericht door GTV42.0 »

Ook geen GTV6 meer?
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
kareltjeknetter
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 809
Lid geworden op: 07 feb 2007, 11:50
Locatie: prov.groningen

Re: Giulietta projectje...

Bericht door kareltjeknetter »

als ik er een fatsoenlijke prijs voor zou krijgen.......(wich aint gonna happen)
ik begin oud te worden..................................................het punt is, dat ik niet genoeg tijd heb om echt van de wagens te genieten, en droom soms wel eens van een snelle moderne wagen, die ook dagelijks inzet baar is, ook 'swinters. nu ben ik meer tijd kwijt aan het onderhoud van mn wagenpark ipv rijden. daarnaast wil ik ook weer meer gaan motorrijden
hoezo midlife crisis?
-squadragrunn-
carry on waywards......
pe1ryx
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1578
Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
Locatie: Cuijk

Re: Giulietta projectje...

Bericht door pe1ryx »

hier ook zoiets aan de orde...

ouderdomse midlifecrisis :cry:

echter met gezond verstand minder je gewoon,niet met roken maar met aantal auto's die allemaal geld kosten wat je eigenlijk niet wil missen :?

Voor mezelf pratende speelt het geld een rol,deze hobby voerde ik altijd uit met weinig middelen maar dannog kost het teveel geld :cry:

Zonder geld neemt de moeite toe die je erin moet steken hetgeen me minder goed afgaat de laatste tijd.

naar de winkel gaan en nieuwe spullen kopen en erop lassen/monteren vind ik geen kunst.

Dingen zelf bouwen dat vind ik heel mooi maar kost me veel te veel energie die ik in andere dingen wil stoppen.

Om deze reden is het niet uitgesloten dat ik er wellicht helemaal mee stop :!:

Als de moeite die je erin stopt gehonereerd wordt dan gaat het nog,voorzie echter langdurig slechte tijden met alfetta's

om er een of meerderen te behouden moet je stalling hebben die ik dan moet huren,10 jaar 1000 euro p/jaar maakt dat als ik het niet doe ik over 10 jaar 10000 euro te besteden heb voor een stalen ros...


:?
Gebruikersavatar
kareltjeknetter
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 809
Lid geworden op: 07 feb 2007, 11:50
Locatie: prov.groningen

Re: Giulietta projectje...

Bericht door kareltjeknetter »

:cry: nog even en we kunnen met zn allen bij elkaar gaan zitten en een potje zitten janken :cry:
en straks is de peut ook nog €2/l.....................
ik ben/wordt depressief.................maar ik ga niet bij de pakken neerzitten(GVD!!!!!)
-squadragrunn-
carry on waywards......
Gebruikersavatar
kareltjeknetter
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 809
Lid geworden op: 07 feb 2007, 11:50
Locatie: prov.groningen

Re: Giulietta projectje...

Bericht door kareltjeknetter »

zoek steun bij je vrienden, en denk hieraan!!!!! :http://www.youtube.com/watch?v=JGj_51Wgv10 (wordt je echt vrolijk van)
-squadragrunn-
carry on waywards......
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Giulietta projectje...

Bericht door GTV42.0 »

Ach ja, we hebben allemaal wel eens wat. Op het andere forum staat een kort stukje in een topic waar ik op een Sud reageer omdat dit mijn 2e Alfa passie is.
Via de mail vandaag ook contact gehad met iemand die mij zijn Sus aanbood maar zelf niet zoekende is naar een GTV6. We zijn er dus niet uitgekomen, maar ooit zal ik er eens een Sud bij bezitten dat is zeker.
Maar laten we dit topic niet vervuilen met wat in het café topic thuis hoort :mrgreen:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2106
Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
Locatie: Barendrecht

Re: Giulietta projectje...

Bericht door Carbo »

Hmmm....... De GTV6 geeft mij altijd veel positieve energie! ook in slechte tijden O:)

Het virus zit zo diep daar kan geen midlife crisis tegenop! en anders koop je gewoon een barchetta, kost geen drol, en na een lange dag zwoegen lekker het dak open en uitwaaien. Kom je weer lekker fris thuis! :jumping:

Kom op mannen jullie praten elkaar een depressie aan! Denk aan hoeveel lol de Fetta's jullie al hebben gegeven, daar kan echt niets anders tegenop!

Anders komen jullie maar een dagje bij mij in therapie (wel je overall meenemen :jumping: )

Op een zonnig weekend! fettabier.gif

Gr,
Carl
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Giulietta projectje...

Bericht door GTV42.0 »

Ooooo, maar ik blijf altijd GTV6 rijden hoor maak je geen zorgen daarvoor zit de 116 passie te diep :thumbs:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
pe1ryx
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1578
Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
Locatie: Cuijk

Re: Giulietta projectje...

Bericht door pe1ryx »

ga wel weer een rondje rijden straks,knap ik vast van op :blue_cool:
Plaats reactie