GT 1600 project uit 1977
Forumregels
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: GT 1600 project uit 1979
Die binnenspatbord bovenstuk nog nieuw verkrijgbaar ?
Ziet er goed uit
Ziet er goed uit
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: GT 1600 project uit 1979
Ja is bij Hanel nieuw verkrijgbaar net als het verstevigingsdeel aan de andere kant. (zie je binnenkort)
Ook bij Highwood trouwens..
Ook bij Highwood trouwens..
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: GT 1600 project uit 1979
Zie mijn topicAlfettaOwner schreef:Die binnenspatbord bovenstuk nog nieuw verkrijgbaar ?
Ziet er goed uit
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: GT 1600 project uit 1979
GTV42.0 schreef:Zie mijn topicAlfettaOwner schreef:Die binnenspatbord bovenstuk nog nieuw verkrijgbaar ?
Ziet er goed uit
Euh welke van de vele pagina's
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: GT 1600 project uit 1979
Pagina 44 en 45 zie je de foto's
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
- Gino
- Alfetta Membro
- Berichten: 771
- Lid geworden op: 12 okt 2012, 18:37
- Locatie: Spijkenisse
Re: GT 1600 project uit 1979
Hoi Enrico
ik heb net je vorderingen bekeken, het is en blijft een hoop werk, ben ik blij dat het met mijn GTV niet zo ingrijpend was... een deur, achterklep en wat gaatjes heb je zo gedaan.... maar met de goede spullen is ook plezierig werken .
ziet er netjes uit allemaal !
gr
Gino
ik heb net je vorderingen bekeken, het is en blijft een hoop werk, ben ik blij dat het met mijn GTV niet zo ingrijpend was... een deur, achterklep en wat gaatjes heb je zo gedaan.... maar met de goede spullen is ook plezierig werken .
ziet er netjes uit allemaal !
gr
Gino
_________________
gehad:
Alfetta sedan 1.8 licht blaauw - '73 nieuw
Alfa 75 rood - nieuw
Alfa 75 metallic blaauw - nieuw
Alfa 155 zwart - '92 / '96 nieuw
Rijd nu in:
Alfetta GTV 2.0 -'77
Kia Sportage 2,0 dagelijks gebruik
gehad:
Alfetta sedan 1.8 licht blaauw - '73 nieuw
Alfa 75 rood - nieuw
Alfa 75 metallic blaauw - nieuw
Alfa 155 zwart - '92 / '96 nieuw
Rijd nu in:
Alfetta GTV 2.0 -'77
Kia Sportage 2,0 dagelijks gebruik
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: GT 1600 project uit 1979
Vorderingen van deze week...
Spatbord van de sloper even uitgeprobeerd.. Past al aardig..
Maar eerst nog wat klusjes..
Eerst maar even het rechter spatbord verwijderd. Klusmaat Wim gaat deze vast helemaal schoon maken.
En omdat het makkelijk is ook het onderste deel van de neus verwijderd. Ook hier komt het roestvrije deel van de sloper op..
Ook hier bak en braadwerk van de vorige eigenaar.. Dat gaat er echt weer uit..
De puntlassen los..
Deze komt erin nadat alle bodyschutz en rode lak verwijderd is..
Daarna ging het weer verder met de reparatie binnenspatbord..
Hier komt het verstevingingsdeel op
Paar kleine gaatjes nog dichtgeprikt..
En klaar..
Spatbord van de sloper even uitgeprobeerd.. Past al aardig..
Maar eerst nog wat klusjes..
Eerst maar even het rechter spatbord verwijderd. Klusmaat Wim gaat deze vast helemaal schoon maken.
En omdat het makkelijk is ook het onderste deel van de neus verwijderd. Ook hier komt het roestvrije deel van de sloper op..
Ook hier bak en braadwerk van de vorige eigenaar.. Dat gaat er echt weer uit..
De puntlassen los..
Deze komt erin nadat alle bodyschutz en rode lak verwijderd is..
Daarna ging het weer verder met de reparatie binnenspatbord..
Hier komt het verstevingingsdeel op
Paar kleine gaatjes nog dichtgeprikt..
En klaar..
Laatst gewijzigd door Enrico op 27 nov 2013, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: GT 1600 project uit 1979
Update van deze week...
Verder met het binnenspatbord...
Vandaag de verstevigingsdelen weer opgelast.. Betekent dus vele, vele proplasjes.. Het is tenslotte
een kreukelzone deel...
Maar kon het niet laten... Eerst nog even een mooi weer foto van mijn afgeronde project van vorig jaar (3 jaar over gedaan)... Klus... Motorruimte, bodemplaten, kofferruimte en onderstel.
Compleet uit elkaar gelegen..
Motorruimte was een absolute bende.. Eigenaresse.. Mijn zus..
MGB kent voor mij ook weinig geheimen meer..
Maarrr... Verder met de Alfetta..
Vele proplassen..
Geslepen en alweer in de primer..
Deze moest er ook nog in..
Klusje klaar linkerkant (rechterkant volgt ook nog tzt)
En als het dan toch weer origineel wordt kon ik dit ook niet laten zitten.
Het bleek ook gewoon een stuk over het oude deel heengelast door de vorige eigenaar..
Was wellicht best afdoende voor een tijdje maar ik ben er niet tevreden mee..
Dus..
Volgende foto is de bodemplaat bestuurderszijde.. Ook knullig ingelast dus je raadt het al... gaat er ook weer uit.. Maar dat is weer voor een volgende klus..
Verder met het binnenspatbord...
Vandaag de verstevigingsdelen weer opgelast.. Betekent dus vele, vele proplasjes.. Het is tenslotte
een kreukelzone deel...
Maar kon het niet laten... Eerst nog even een mooi weer foto van mijn afgeronde project van vorig jaar (3 jaar over gedaan)... Klus... Motorruimte, bodemplaten, kofferruimte en onderstel.
Compleet uit elkaar gelegen..
Motorruimte was een absolute bende.. Eigenaresse.. Mijn zus..
MGB kent voor mij ook weinig geheimen meer..
Maarrr... Verder met de Alfetta..
Vele proplassen..
Geslepen en alweer in de primer..
Deze moest er ook nog in..
Klusje klaar linkerkant (rechterkant volgt ook nog tzt)
En als het dan toch weer origineel wordt kon ik dit ook niet laten zitten.
Het bleek ook gewoon een stuk over het oude deel heengelast door de vorige eigenaar..
Was wellicht best afdoende voor een tijdje maar ik ben er niet tevreden mee..
Dus..
Volgende foto is de bodemplaat bestuurderszijde.. Ook knullig ingelast dus je raadt het al... gaat er ook weer uit.. Maar dat is weer voor een volgende klus..
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
- gtv1981
- Advanced Membro
- Berichten: 1123
- Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
- Locatie: Sint Niklaas Belgie
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: GT 1600 project uit 1979
blijft een mooie grondige aanpak
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: GT 1600 project uit 1979
Het wordt steeds grondiger...blijft een mooie grondige aanpak
Afgelopen week ook maar besloten de bovenzijde van de neus te verwijderen. Het was het enige deel dat nog vastzat..
Het voorfront (waar radiator tegenaanstaat) zat toch wel behoorlijk wat aankomend roest op..
Geen probleem allemaal maar moet wel behandeld worden tegen roest en dus gestraald..
Voor het bovendeel alle puntlasjes losgeboord..
Toen het eraf was zag de onderkant er zo uit, mooi straalobject..
En de voorkant ongeveer hetzelfde.. Daar heb ik gewoon alle verf en bitumen verwijderd.
Dat wordt helemaal blank gemaakt en in de epoxy gezet..
De rechterzijkant wielkast ondergaat hetzelfde lot. Ziet er straks weer mooi grijs en strak uit..
Vandaag had ik een vrije dag voor de koningsdag en dus mooi de tijd om dit klusje op te starten.
Nieuw bodemdeel links die de vorige eigenaar al ingebraden had. Je raadt het al.. dat kon mij niet bekoren. weer zeker twee cm over elkaar heengelast en daarnaast over de balk heengelast die gewoon blank was.. roestig dus.. en eruit met die zooi..
Kijk eens naar het laswerk..
Het hele stuk gaat er weer uit, inclusief de kriksteun nieuw inlassen..
Al het zincor wat je hier nog ziet gaat eruit..
Zo was het over elkaar gelast...
Omdat het reliefdeel er niet meer inzat alvast de het rechterbodemdeel een mal van papier gemaakt...
En om in het nieuwe deel te kloppen deze hardhouten mal.. Hopelijk lukt het..
Aan de andere kant van de houten mal maak ik nog het lange reliefdeel wat haaks op het ovale deel staat..
De uitdaging voor komende week...
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02
Re: GT 1600 project uit 1979
Stukje radiator plaatwerk had ik nog nieuw voor je liggen.....
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: GT 1600 project uit 1979
I know, I know..Stukje radiator plaatwerk had ik nog nieuw voor je liggen
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: GT 1600 project uit 1979
Haa.. Weer tijd voor een kleine update...
Bodemdeel waar ik niet tevreden mee was na aardig was slijp en klopwerk voorzichtig verwijderd..
Ben je toch weer een tijdje (langer dan je wilt) bezig..
De kriksteun heb ik toch laten zitten want die zag er nog aardig uit.
Na een paar keer met rustico behandeld te hebben was de roest verdwenen. RX5 en RX10 doet de rest..
Onderstaand stuk er ook nog uitgehaald. Nieuw stuk over oud stuk heengelast..
Kriksteun in de rustico..., wees gerust, alle roest is weg.. Zag er ook nog zeer aardig uit verder..
Met klophamer en zetbank het eerste bodemdeel gemaakt (links tegen binnendorpel aan)..
Binnendorpel is nog zeer netjes en gaaf...
Ik heb besloten het bodemdeel in drie delen te doen in de lengterichting. E.e.a. in verband met
het in te kloppen bodemprofiel.
En eerste passing.
Daarna plaats bepalen van de kriksteun en gaatjes ponsen en boren en weer vastlassen.
Nadat dit vastzat (met een kartonnen malletje uiteraard) het gedeelte binnenspatbord dichtgemaakt
alvorens ik verder ga met de bodemdelen.. Het is anders zo'n gapend gat naar buiten..
Was nog best een lastig stukje om te maken..
Zie ook binnen in de auto.. Mooi twee delen tegen elkaar aan gevouwen zoals het hoort.
Wordt natuurlijk in de naad fors met RX5 behandeld en afgekit..
En weer vast en in de epoxy
Intussen was Wim al zover de rechterwielkast af te krabben en blank te maken..
Zo komt langzamerhand de rechterkant aan de beurt als dit netjes in de epoxy staat..
Volgende keer eerst verder met de bodemdelen links..
Bodemdeel waar ik niet tevreden mee was na aardig was slijp en klopwerk voorzichtig verwijderd..
Ben je toch weer een tijdje (langer dan je wilt) bezig..
De kriksteun heb ik toch laten zitten want die zag er nog aardig uit.
Na een paar keer met rustico behandeld te hebben was de roest verdwenen. RX5 en RX10 doet de rest..
Onderstaand stuk er ook nog uitgehaald. Nieuw stuk over oud stuk heengelast..
Kriksteun in de rustico..., wees gerust, alle roest is weg.. Zag er ook nog zeer aardig uit verder..
Met klophamer en zetbank het eerste bodemdeel gemaakt (links tegen binnendorpel aan)..
Binnendorpel is nog zeer netjes en gaaf...
Ik heb besloten het bodemdeel in drie delen te doen in de lengterichting. E.e.a. in verband met
het in te kloppen bodemprofiel.
En eerste passing.
Daarna plaats bepalen van de kriksteun en gaatjes ponsen en boren en weer vastlassen.
Nadat dit vastzat (met een kartonnen malletje uiteraard) het gedeelte binnenspatbord dichtgemaakt
alvorens ik verder ga met de bodemdelen.. Het is anders zo'n gapend gat naar buiten..
Was nog best een lastig stukje om te maken..
Zie ook binnen in de auto.. Mooi twee delen tegen elkaar aan gevouwen zoals het hoort.
Wordt natuurlijk in de naad fors met RX5 behandeld en afgekit..
En weer vast en in de epoxy
Intussen was Wim al zover de rechterwielkast af te krabben en blank te maken..
Zo komt langzamerhand de rechterkant aan de beurt als dit netjes in de epoxy staat..
Volgende keer eerst verder met de bodemdelen links..
Laatst gewijzigd door Enrico op 08 mei 2013, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: GT 1600 project uit 1979
Laatst gewijzigd door GTV42.0 op 07 mei 2013, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: GT 1600 project uit 1979
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 04 jun 2008, 21:58
- Locatie: Hellevoetsluis
Re: GT 1600 project uit 1979
GEWELDIG
Dit wordt een hele mooie.
Dit wordt een hele mooie.
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: GT 1600 project uit 1979
vandaag even de voortgang van afgelopen week..
Het ging verder met de bodemplaat bestuurderszijde..
Zoals gezegd in drie delen omdat met het inkloppen van het profiel een handzamer stuk mij eenvoudiger leek..
Hier het tweede deel, profiel van de balk ingeklopt..
Daarna plaatje kloppen op de mal van hardhout..
Aardig gelukt
Ik heb hem ook al op maat gesneden. Ik had hem vanaf de onderkant afgetekend en pas gemaakt..
Op de foto hieronder afgelast en geslepen. Geen eenvoudig klusje met je kop en lashelm onder het stuur.. Je moet er een beetje slangemens voor worden..
Ben blij dat dit erin zit.. Uiteindelijk een hele klus.. Als laatste schuren en in de epoxyprimer..
Zoals je ziet heb ik ervoor gekozen om het afwateringsgat (Weet niet waar het anders voor dient, wellicht voor op de lopende band ooit ??) niet terug te laten komen.
Jammer..niet geheel origineel... maar ik vind het beter en practischer want het zijn alleen maar roesthaarden..
Achterin heb ik dit ook laten verdwijnen. Rondom het gat zat roest.. Zie foto's
Volgende keer gaat het verder met voorpaneel radiator.. Werd aangeboden door Fetta..
Die haal ik eraf en straal ik dan alsnog en leg ik terzijde..
Tot volgende week.. !
Het ging verder met de bodemplaat bestuurderszijde..
Zoals gezegd in drie delen omdat met het inkloppen van het profiel een handzamer stuk mij eenvoudiger leek..
Hier het tweede deel, profiel van de balk ingeklopt..
Daarna plaatje kloppen op de mal van hardhout..
Aardig gelukt
Ik heb hem ook al op maat gesneden. Ik had hem vanaf de onderkant afgetekend en pas gemaakt..
Op de foto hieronder afgelast en geslepen. Geen eenvoudig klusje met je kop en lashelm onder het stuur.. Je moet er een beetje slangemens voor worden..
Ben blij dat dit erin zit.. Uiteindelijk een hele klus.. Als laatste schuren en in de epoxyprimer..
Zoals je ziet heb ik ervoor gekozen om het afwateringsgat (Weet niet waar het anders voor dient, wellicht voor op de lopende band ooit ??) niet terug te laten komen.
Jammer..niet geheel origineel... maar ik vind het beter en practischer want het zijn alleen maar roesthaarden..
Achterin heb ik dit ook laten verdwijnen. Rondom het gat zat roest.. Zie foto's
Volgende keer gaat het verder met voorpaneel radiator.. Werd aangeboden door Fetta..
Die komt met de post en gaat het oude deel vervangen.Stukje radiator plaatwerk had ik nog nieuw voor je liggen
Die haal ik eraf en straal ik dan alsnog en leg ik terzijde..
Tot volgende week.. !
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: GT 1600 project uit 1979
Hoi Henry,
Ziet er weer netjes uit!
maar waarom niet die originele afwateringsgaten aanbrengen! Roest is daar nu toch geen issue meer. De auto zal niet meer dagelijks worden ingezet en er zijn voldoende goede middelen om het randje te behandelen.
Als je ooit tot verkoop mocht overgaan (wellicht over jaren en jaren) krijg je er spijt van dat je de gaten niet hebt aangebracht. Geloof mij alles draait om originaliteit! niet om hoe alles is uitgevoerd qua werkzaamheden maar of het wel of niet origineel is Die paar gaten kosten je meer geld dan de moeite om ze er wel in te zetten
Gr,
Carl
Ziet er weer netjes uit!
maar waarom niet die originele afwateringsgaten aanbrengen! Roest is daar nu toch geen issue meer. De auto zal niet meer dagelijks worden ingezet en er zijn voldoende goede middelen om het randje te behandelen.
Als je ooit tot verkoop mocht overgaan (wellicht over jaren en jaren) krijg je er spijt van dat je de gaten niet hebt aangebracht. Geloof mij alles draait om originaliteit! niet om hoe alles is uitgevoerd qua werkzaamheden maar of het wel of niet origineel is Die paar gaten kosten je meer geld dan de moeite om ze er wel in te zetten
Gr,
Carl