Om dit draadje nog even wat verder door te trekken.
Ik weet dat er her en der onvrede en onduidelijkheid is omtrent de rol registerleider en hoe die rol wordt ingevuld dan wel welke verwachtingen er ten aanzien van die rol liggen.
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit niet opvalt bij andere registerleiders die wel meer dan 100% hun rol invullen met veel liefde en inzet. De rol wordt je niet aangeboden lijkt me, vanuit je enthousiasme, liefde en toewijding voor het model opper je jezelf daarvoor op.
Ik heb nu echt niet de beleving dat dit hier het geval is. Ik zou de huidige registerleider dan ook vriendelijk verzoeken OF meer effort erin te steken of het stokje over te dragen.
Gezien de herhaaldelijk verzoeken om ook hier zijn gezicht te laten zien en het feit er geen gehoor aan wordt gegeven kom je op optie 2 uit. Overdragen van het stokje.
Zou mij zomaar voor kunnen stellen dat het zelfs een verlichting zou kunnen zijn, zeker als je interesses elders liggen.
Dat is ook niet erg en dat mag maar laat het wel weten.
Nu weet ik dat meerdere mensen dit draadje lezen en wellicht lang niet altijd zich geroepen voelt daar zijn mening over te uiten.
Zou het een idee zijn om middels een topic met poll te kijken hoe jullie erin staan?
Want wij met zijn allen bepalen uiteindelijk hoe we verder zouden willen gaan.
Wat wij willen is iemand die zijn hart en ziel erin steekt net zoals Jeroen dat nu doet.
Ik zeg: ere wie ere toekomt.
Mag ook anoniem per pb naar mij het verzoek om een poll te starten.
Enig wat ik wil peilen is waar wij alfettaliefhebbers met zijn allen voor staan?!