REGISTER PERIKELEN

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Tevens NON Alfetta projecten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door AlfettaOwner »

Ga je daar met Henk heen of ben jezelf weer op pad?
Krijg steeds meer de indruk dat jij 1ste registerleider aangezien jij bijna alles regelt en de enorme database ook zelf telkens bijwerkt :wink:
Mij lijkt ook dat juist jij het gezicht (zeker binnen het alfetta-forum) bent van ons register :__:

Meen begrepen te hebben dat je bijna alle (bekende) kentekenhouders een mail hebt gestuurd tbv transaxle meeting die gisteren 28 okt heeft plaats gevonden. Ca 380 mails dus, allen separaat verstuurd.
Petje af hoor voor deze Jeroen heren, want zonder zijn toomloze inzet zaten we nu op een ander (lees: veel lager) niveau.

Juist Jeroen en dit Forum maakt dat de alfetta's leven en liefhebbers "geactiveerd" gestimuleerd en gemotiveerd worden.

Jammer genoeg zie ik Henk nergens terug in dit verhaal. :neutral:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Fetta »

Hier moet ik ook even bijspringen: die Henk is één grote onbekende.
Ik hoor niks, zie niks en ken de beste man of überhaupt zijn auto's al helemaal niet. EN met mij volgens mij meerdere eigenaren die dit zo ervaren.
Nu ben ik weinig op evenementen, maar ik ben van mening dat er idd een "gezicht" van een register hoort te zijn.
Stel je op zijn minst eens voor.

Toen John dit register opgericht had, wist je: dát is de man van het register.
Zijn opvolger was ook al zo vaag. Heeft niet lang geduurd voordat er toen weer iemand anders de troon besteeg.

Jeroen: idd respect kerel! :!:


Mag idd wel eens gezegd worden!
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door stefgtv6 »

AlfettaOwner schreef: Mij lijkt ook dat juist jij het gezicht (zeker binnen het alfetta-forum) bent van ons register :__:

Petje af hoor voor deze Jeroen heren, want zonder zijn toomloze inzet zaten we nu op een ander (lees: veel lager) niveau.

Juist Jeroen en dit Forum maakt dat de alfetta's leven en liefhebbers "geactiveerd" gestimuleerd en gemotiveerd worden.
:thumbs: +1
Hier sluit ik mij volledig bij aan! Zonder Jeroen zijn inzet en betrokkenheid zouden de afgelopen 2 GTV-loze jaren voor mij ook veel lastiger geweest zijn. eusa_clap.gif

Hij is ook de enige persoon die mijn GTV straks nog straffeloos een schadebak mag noemen..... :jumping:
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door twinnyspark »

Een beetje erg lastig verhaal, Jeroen verdiend het m.i. inderdaad om registerleider te zijn gezien zijn tomeloze inzet, mits hij daar zelf positief tegenover staat.
Henk zal ongetwijfeld een beste kerel zijn, maar is en blijft bij (bijna) iedereen de grote onbekende, zelfs bij mij ondanks de kleine afstand en hetzelfde dialect :mrgreen: .
Ook was het wel erg lauw binnen het Alfetta register voor Jeroen zich er in heeft gebeten.

Het lijkt mij niet meer dan billijk en eerlijk dat wij dit gezamenlijk aankaarten bij de Register commissaris Harrie van der Arend.
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Fetta »

twinnyspark schreef:Een beetje erg lastig verhaal, Jeroen verdiend het m.i. inderdaad om registerleider te zijn gezien zijn tomeloze inzet, mits hij daar zelf positief tegenover staat.
Henk zal ongetwijfeld een beste kerel zijn, maar is en blijft bij (bijna) iedereen de grote onbekende, zelfs bij mij ondanks de kleine afstand en hetzelfde dialect :mrgreen: .
Ook was het wel erg lauw binnen het Alfetta register voor Jeroen zich er in heeft gebeten.

Het lijkt mij niet meer dan billijk en eerlijk dat wij dit gezamenlijk aankaarten bij de Register commissaris Harrie van der Arend.

:thumbs:
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door AlfettaOwner »

Om dit draadje nog even wat verder door te trekken.
Ik weet dat er her en der onvrede en onduidelijkheid is omtrent de rol registerleider en hoe die rol wordt ingevuld dan wel welke verwachtingen er ten aanzien van die rol liggen.

Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit niet opvalt bij andere registerleiders die wel meer dan 100% hun rol invullen met veel liefde en inzet. De rol wordt je niet aangeboden lijkt me, vanuit je enthousiasme, liefde en toewijding voor het model opper je jezelf daarvoor op.
Ik heb nu echt niet de beleving dat dit hier het geval is. Ik zou de huidige registerleider dan ook vriendelijk verzoeken OF meer effort erin te steken of het stokje over te dragen.
Gezien de herhaaldelijk verzoeken om ook hier zijn gezicht te laten zien en het feit er geen gehoor aan wordt gegeven kom je op optie 2 uit. Overdragen van het stokje.
Zou mij zomaar voor kunnen stellen dat het zelfs een verlichting zou kunnen zijn, zeker als je interesses elders liggen.
Dat is ook niet erg en dat mag maar laat het wel weten.

Nu weet ik dat meerdere mensen dit draadje lezen en wellicht lang niet altijd zich geroepen voelt daar zijn mening over te uiten.
Zou het een idee zijn om middels een topic met poll te kijken hoe jullie erin staan?

Want wij met zijn allen bepalen uiteindelijk hoe we verder zouden willen gaan.
Wat wij willen is iemand die zijn hart en ziel erin steekt net zoals Jeroen dat nu doet.
Ik zeg: ere wie ere toekomt.

Mag ook anoniem per pb naar mij het verzoek om een poll te starten.
Enig wat ik wil peilen is waar wij alfettaliefhebbers met zijn allen voor staan?! :wink:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Fetta »

eusa_clap.gif

Pollen met die hap.
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door stefgtv6 »

Ik ben ook voor een poll onder de Alfetta liefhebbers hier...... :thumbs:
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
Gebruikersavatar
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1549
Lid geworden op: 06 sep 2008, 20:08
Locatie: Bocholt (B)

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Gtv4 »

Doe maar een polletje, tis tijd om te veranderen!
Transaxle loos!
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Melvivio »

Ik ben ook voor een poll.

Jeroen's doorzettings vermogen met de database, inzet voor de Alfetta's en aanwezigheid hier op het forum is niet anders dan TOP te noemen. :thumbs:

Over Henk. Ik heb de man wel 2-3keer gezien & gesproken. Hij was ook op de BBQ van dit jaar. Voor de aanwezige, hij was de man met het rode petje & heeft van Stefan de Alfa-vloermat gekocht.

Daarin kwam naar voren dat hij niet zo'n computer (forum) man is. Uiteindelijk heeft hij wel een forum gevonden, namelijk het alfaclub.eu forum. Zijn nickname Henk116. Hij is de vader van Hans33sw & vooral actief op het gezocht & te koop gedeelte, geinteresseerd in tuning & was bezig met een megasquirt project in een Gtv als ik het me goed herinner. Moeilijkere projecten houd hij wel van.

Het is dus wel echt een man met technische kennis & volgens mij aardig behoorlijk handig en bereid zijn kennis te delen als je hem persoonlijk spreekt. Helaas doet hij dat niet op het "verkeerde" forum. Misschien als Jeroen hem verleid om zich ook op dit forum aan te melden, dat we in contact kunnen komen. Op het SCARB forum, is het 1 in de massa.

Ik zou hem zeker graag zien als 2e registerleider, want begaan met de 116 is hij wel!
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
pe1ryx
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1578
Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
Locatie: Cuijk

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door pe1ryx »

In hoeverre is Henk zelf hiervan op de hoogte?

Vind het nogal wat wat hier geschreven wordt nl.
Gebruikersavatar
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1549
Lid geworden op: 06 sep 2008, 20:08
Locatie: Bocholt (B)

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Gtv4 »

Henk zit niet op het "verkeerde" forum want het register hangt nl aan SCARB.
Dit forum heeft feitelijk niets met SCARB te maken.

Ik denk dat we het niet kunnen beoordelen wat Henk achter de schermen doet.
Feit blijft wel dat ik (en blijkbaar meer mensen) mag vinden dat het wenselijk is dat een registerleider een gezicht heeft.
Transaxle loos!
pe1ryx
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1578
Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
Locatie: Cuijk

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door pe1ryx »

Je mag alles vinden echter vind ik het niet meer dan correct dat men in beklag treed bij Henk ...

vandaar de vraag of dit ook in eerste instantie gebeurd is...
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Fetta »

Op een forum schrijft men wat men denkt, da's een van de opzetten van een forum.
Delen van zijn/haar mening/kennis/etc.

Van wat ik begrepen heb is het al diverse malen ter sprake gekomen, om zich hier eens voor te stellen.
Dit gaat ook niet over hoe de registerleider zijn zaakjes afhandeld, want daar kan ik tenminste niets van zeggen omdat ik dat simpelweg niet weet. Het gaat hier om "het gezicht zijn van", en de daarbij horende inzet. En dan komen we vanzelf bij Jeroen uit.

Dat we niet onder de scarb-vlag hangen met dit forum is alleen maar positief. Laat dit maar lekker een sub-forum blijven. Graag.
En niet handig met pc's, dat ben ik ook niet. Maar jezelf aanmelden op een forum en dagelijks een hoop freubels de digitale ether inslingeren is niet zo heel moeilijk.
Getuige de vele inbrengen hiero. :blue_lol:


Laat maar komen die pol.
De vraag is alleen in hoeverre d emannen met de touwtjes in handen (lees: scarb) aangaande registers hiervoor gevoelig zijn.
Het gaat mij in eerste instantie ook niet om de regeltjes van een register en wie dat doet, maar wel om "het gezicht van" en de idiote-tijdsbesteding die hier momenteel door één iemand aan wordt gespendeerd. :thumbs:

My 2 cents.
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1516
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door stephen »

vlg. mij werken Henk en Jeroen wel samen aan bepaalde zaken, en doet jeroen meer Forum aktiviteiten.

heb altijd respect voor mensen die ergens belangeloos tijd&moeite insteken, en wat maakt het nu uit of je 1e of 2e register leider bent,zolang je maar samen door 1 deur kunt. :wink:

wil wel zeggen dat het enthusiasme van Jeroenl een dikke pluim verdiend :thumbs:

dus zolang beide heren het prima vinden zo, lijkt het mij niet verkeerd, als Jeroen alles alleen moet/mag doen is hij het na een paar jaar misschien ook wel weer zat, en daar schiet niemand wat mee op.

voor klachten/vragen/opmerkingen , je gewoon tot Henk en Jeroen melden lijkt me idd wel zo gepast
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door AlfettaOwner »

Het standpunt dat er een gezicht moet zijn bij een register, iemand die alle belangen van het model behartigd en vertegenwoordigd speelt al ruim een jaar.
Diverse malen Henk gevraagd om zich voor te stellen met de gedachte dat men het op prijs stelt om te zien wie de registerleider is.
De intentie was om zich voor te stellen binnen het Alfetta forum waar veel liefhebbers zitten.
Ik snap ook dat je bij voorstellen uiteindelijk ook veel input gaat krijgen en er vaker respons gevraagd wordt maar dat is part off the job lijkt me. Jammer genoeg is er nooit gehoor gegeven aan dit verzoek om diverse redenen.

Vaak kreeg ik reeds ruime tijd de vraag of de discussie (enthousiasme) niet middels dit forum zou kunnen lopen, heb dit lange tijd niet gewild. Heb hiervoor diverse verzoeken gekregen van verschillende personen.

Het ligt niet in mijn bedoeling om Henk in kwaad daglicht te zetten, absoluut niet.
Heb Henk ook diverse malen aan de telefoon gesproken en soms op een evenement. Hij is zeker begaan met alfa's en behoorlijk thuis in de techniek.
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Fetta »

...en alleen al om die laatste regel is zijn "gezicht" gewenst! :thumbs:
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door twinnyspark »

pe1ryx schreef:In hoeverre is Henk zelf hiervan op de hoogte?

Vind het nogal wat wat hier geschreven wordt nl.
Rob,

Ik denk dat Henk wel aan zijn theewater kan aanvoelen dat er al langere tijd wat leeft.

Niet voor niets is Jeroen al eens 2é registerleider geworden.
Henk kan gewoon meelezen en reageren, als je 100% begaan bent met de Alfetta's blijf je niet alleen hangen op het Scarb forum maar kijk je wel breder.

En hoe moet Henk hier van op de hoogte worden gebracht?
Ik denk dat daar de registercommissaris de aangewezen persoon voor is.
Het is dan wel wenselijk dat daar de informatie wordt aangereikt welke een breed draagvlak heeft, niet allerlei individuele losse flodders.

Dus een polletje lijkt me prima :thumbs:
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
pe1ryx
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1578
Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
Locatie: Cuijk

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door pe1ryx »

Edit,had hier iets staan maar wil niemand schaden terwijl dat schijnt te kunnen op een forum...derhalve maar weg gehaald
Gebruikersavatar
Stefan
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 499
Lid geworden op: 24 mar 2009, 22:34
Locatie: Gramsbergen
Contacteer:

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Stefan »

Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die de eer heeft om beide heren te kennen :))) .
Ook ik deel de mening dat Jeroen zich veel meer profileerd, maar ook Henk regelt een boel en blijft liever een beetje op de achtergrond.
Henk is zeker een 116-liefhebber met veel kennis. Alleen is het jammer dat hij dit zo weinig met ons deelt op dit Forum.
Gezien het werk van beide heren en de manier waarop ze voor ons naar buiten treden, denk ik dat het misschien wel goed is als ze de rollen omdraaien. Jeroen als eerste registerleider en ons gezicht, terwijl Henk in de luwte zijn bijdrage kan blijven leveren aan ons register.


@Melvivio: Henk heeft mijn Alfa-vloermat toen niet gekocht, want hij ligt er nog steeds :lol:. Hij is trouwens eigenlijk niet eens van mij, maar omdat de eigenaar er geen plaats voor had ligt hij nu bij ons in het hok O:).
Huidige Alfa:
Op dit moment Alfaloos.

Alfa-verleden:
Te veel om op te noemen
Plaats reactie