REGISTER PERIKELEN

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Tevens NON Alfetta projecten.
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door GTV42.0 »

Even een korte teactie van mijn kant zonder er te ver en te diep op in te gaan.

Ondertussen hebben betrokkenen gelezen en vernomen wat er hier speelt en laten het even op zich in werken over hoe nu verder.

Was/is voor mij ook even een apart moment nadat ik na de vergadering dit topic opende om te kijken af er toch nog dingen vermeld zouden zijn mbt ons register en lees dan dit alles. Wil het even hier bij laten want meld ik a kan dit verkeerd opgevat worden, en meld ik b dan even zo.

Zoals gemeld, betrokkenen zijn op de hoogte en als er iets te melden is wat ik kan plaatsen meld ik dit.

Groet Jeroen
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2106
Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
Locatie: Barendrecht

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Carbo »

Ik heb veel respect voor iedereen die zich belangeloos inzet voor het klassieker en Alfetta erfgoed in het bijzonder maar moet nu toch wel even reageren.
maar ook Henk regelt een boel en blijft liever een beetje op de achtergrond.
Als je registerleider bent kun en mag je niet op de achtergrond blijven dan pas je naar mijn mening gewoon niet in het functieprofiel!

Internet en de bijbehorende forums is onderdeel van de klassieker community daar moet een registerleider actief zijn. Niet voor niets zitten een groot aantal (ex) SCARB leden hier op het forum. Ik ben al zo'n twintig jaar lid van het SCARB en ben buiten Jeroen nog nooit actef benaderd door het register :?

er zijn nog meer dingetjes maar laat ik het hier maar bij laten!

Gr,
Carl
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door AlfettaOwner »

Wel erg stil hier na de recentelijke perikelen :shock:
Kom op jongens..de wereld gaat niet onder.
Er zijn alleen wat andere ideeen ontstaan over het aanzien van een register.
Ons register.

Ik vind de opmerking van Carl wel heel treffend:

Als je registerleider bent kun en mag je niet op de achtergrond blijven dan pas je naar mijn mening gewoon niet in het functieprofiel!

Ben nog bezig om een poll in elkaar te steken om ons een beetje richting en gevoel te geven omtrent hoe het hier leeft. :smile:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2106
Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
Locatie: Barendrecht

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Carbo »

De roep om actief (digitaal) bezig te zijn met de Alfetta historie is groot. De jarenlange inzet van Sandro en Jeroen moeten binnen het SCARB erkend worden en belangrijker iets mee worden gedaan!

P.S. Ik vind het niet in de haak dat ik afgelopen zondag echt op zoek moet naar onze registerleider omdat ik hem een een handje wilde geven. Totaal onherkenbaar! Ik benaderde in eerste instantie iemand met en swearter met registerleider echter dit bleek niet de juiste :?:

Een totale afgang van de SCARB! Ken uw leden en benader ze via de huidige digitale weg!

Gr,
Carl
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door AlfettaOwner »

Carl, fijn dat je er zo over denkt en wellicht nog meerdere die dezelfde gedachtegang hebben.
Ik denk dat juist ook een registerleider zich daar sterk voor moet maken. Heb zelf nooit erbij stil gestaan om het forum meer binding te geven of bekendheid binnen de SCARB. Vooral ook om ik nooit de intentie heb gehad om die samenwerking op te zetten.
Achteraf gezien kan het natuurlijk nooit kwaad .

Een goede samenwerking is dan essentieel en daarvoor moet je de handen in elkaar slaan.

Ik denk dat niet iedereen het belang van een registerleider met daadkracht en passie in ziet.
Maar juist door de inzet en doorzettingskracht alsmede enthousiasme van Jeroen zijn we nu waar we staan.

Uiteraard heeft óók dit forum daar een belangrijk aandeel in.

Ik hoop dan ook dat de discussie van afgelopen dagen niet ervoor zorgt dat er een tweestrijd ontstaat maar juist dat liefhebbers het geheel in een ander daglicht zien. En dat men gevoel en zicht krijgt voor het reilen en zeilen binnen het register.

Een vriendelijke Alfetta groet uit het zuiden :__:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Fetta »

AlfettaOwner schreef:Carl, fijn dat je er zo over denkt en wellicht nog meerdere die dezelfde gedachtegang hebben.
Ik denk dat juist ook een registerleider zich daar sterk voor moet maken. Heb zelf nooit erbij stil gestaan om het forum meer binding te geven of bekendheid binnen de SCARB. Vooral ook om ik nooit de intentie heb gehad om die samenwerking op te zetten.
Achteraf gezien kan het natuurlijk nooit kwaad .

Een goede samenwerking is dan essentieel en daarvoor moet je de handen in elkaar slaan.

Ik denk dat niet iedereen het belang van een registerleider met daadkracht en passie in ziet.
Maar juist door de inzet en doorzettingskracht alsmede enthousiasme van Jeroen zijn we nu waar we staan.

Uiteraard heeft óók dit forum daar een belangrijk aandeel in.

Ik hoop dan ook dat de discussie van afgelopen dagen niet ervoor zorgt dat er een tweestrijd ontstaat maar juist dat liefhebbers het geheel in een ander daglicht zien. En dat men gevoel en zicht krijgt voor het reilen en zeilen binnen het register.

Een vriendelijke Alfetta groet uit het zuiden :__:
eusa_clap.gif
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door twinnyspark »

Het had best kunnen werken op de manier zoals het nu gaat, niet iedereen heeft immers iets met computers en diverse fora in het bijzonder.
Dus een registerleider voor het organiseren van evenementen enzovoort, daarnaast een 2e registerleider voor het contact met de achterban.
Vervolgens is onderling contact dan wel erg belangrijk.
Deze methode is tegenwoordig wel erg omslachtig en lastig gezien ook bij het organiseren van diverse evenementen contact via fora en mail wel een pre is.
Dus resumé, heb je geen andere opties en keuzes onder de leden, is het een manier om te doen.
Je had mij (en de rest) dan ook nooit horen klagen
Wat nu het geval is dat ik het organisatietalent in Jeroen alleen maar positief kan beoordelen, ook het contact naar alle leden en geïnteresseerden is okee, zowel via de bewuste fora dan ook wel persoonlijk.
Dus eigenlijk voldoet hij 100% aan het profiel van een goed functionerende registerleider.
Waar het dan mis gaat?
De huidige registerleider IS schijnbaar niet zo’n digibeet, heeft geen interesse in dit forum etc.
Op het scarb forum wordt dan schijnbaar wel weer regelmatig door hem gepost, alleen dan beperkt zich dat meestal tot vragen over techniek en het aanbieden van onderdelen.
WAAROM ook daar niet eens een behoorlijke reeks postings over zijn ding… het register??

(sorry had dit via PB naar de registerleider moeten doen om niet achterbaks openlijk op het forum te zetten, ware het niet dat de man niet te PeeBeejen is omdat hij niet de moeite heeft genomen een account aan te maken)
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
Gebruikersavatar
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1549
Lid geworden op: 06 sep 2008, 20:08
Locatie: Bocholt (B)

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Gtv4 »

Ik heb ook wat vragen voor de registerleider, niet in het meervoud want hier is maar 1 registerleider aanwezig.

Wat is het nut geweest van een 2e registerleider?
Voor Jeroen zich met het register bemoeide werd er niets in het KBtje geschreven door de leden, hoe kwam dat?
Hoeveel leden telde het register voor Jeroen registerleider werd?
Ik vermoed dat het antwoord duidelijk is en genoeg zegt.

Het enigste contact wat ik met Henk heb gehad ging over mijn stukje in het KBtje.
Zeer korte tijd voor de inlever tijd begon hij zich ermee te bemoeien, vervolgens zijn er in mijn ogen de mooiste foto's uit geschrapt zonder overleg.

Maar dit probleem zit niet alleen bij het Alfetta register, het Giulietta register is al helemaal niet bereikbaar. Ben daar dus ook geen lid van want de registerleider doet daar ook geen enkele moeite om er iets van te maken.
Transaxle loos!
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door GTV42.0 »

Even kort inhaken op dit topic om misverstanden tegen te gaan.
Alessandro heeft alles wat in het topic STILTE STILTE stond naar dit topic verplaatst. Forummers die hier regelmatig mee lezen kunnen dit weten, maar anderen kunnen dit verkeerd opvatten en lezen dat ik aan het opstoken ben. Hij wil dat "stilte" topic opschonen en heeft dit hier onder gebracht.

Ben destijds benaderd ter ondersteuning voor Henk en dit komt mede doordat ik mij al jaren had ingezet voor GTV6 demoruns en toen al een database bij hield.
Ik had al veel meer data en kennis dan er binnen het register was. En toen kwam de vraag of ik er bij wilde gaan komen om zo het register meer inhoud te gaan geven.
De rest tot nu toe is bekend en ik ben erg gevlijt met de reacties van jullie dat ik het in jullie ogen erg goed doe. Bedankt.

Verder kan ik nog niets zeggen omdat ik respect heb voor Henk als persoon. Dat er zoveel onvrede is, is nu ook onder de aandacht bij deze en gene.
Ook via de mail diverse reacties mogen ontvangen.

Uit respect hou ik het hier verder even bij en dit zullen jullie vast wel begrijpen.

Groet Jeroen
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door AlfettaOwner »

Goed dat je het zelf ook nog even aangeeft Jeroen.
Het stond wel al in de openingpost met mijn onderschrift maar in dit geval beter overdone dan niet wetend :thumbs:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Melvivio »

Ik sluit mij wel aan bij het bovenstaande.

De invulling van de huidige registerleider mag meer zijn. Wil niet zeggen dat hij het niet kan blijven, maar zou toch wel graag zien dat de rol wat actiever in het clubje komt.

Ook iets om bij stil te staan is dat je niet zomaar mensem meer werk aan moet praten :razz: . De keuze voor iets moet zelf tot stand komen. Is die duidelijk, dan volgt de invulling vanzelf wel.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door AlfettaOwner »

Dat zeg je goed Melvivio, meer effort erin steken met meer passie.
Vai dove ti porta il cuore...en alles komt goed en juist dat ontbreekt eraan.
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
pe1ryx
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1578
Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
Locatie: Cuijk

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door pe1ryx »

Jeroen rulez :cool:

nu ik het weer lees kijk ik er toch ook anders naar :oops:
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Fetta »

Jeroen!
Jeroen!
Jeroen!
Jeroen!
Jeroen!
Jeroen!
Jeroen!
Jeroen!
Jeroen!
:jumpingred:
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door GTV42.0 »

Even weer een korte reactie van mijn kant. Er is veel los gemaakt en het is Henk ook niet in de koude kleren gaan zitten. Zoals ook hier wel gemeld wordt is het niet de bedoeling op de persoon te spelen maar over het fenomeen registerleider algemeen. Dit heeft Henk aangegrepen en ik kan melden dat we maandagavond bij elkaar komen en elkaars verhaal aanhoren mbt tot ons en het register. Ik heb geen ruzie met Henk om dit even duidelijk te maken daar gaat dit verhaal ook niet over. Wil er niet nu te veel op in gaan omdat ik bang ben iets neer te zetten wat verkeerd opgevat kan worden. Hopelijk begrip hier voor.

Groet Jeroen
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Fetta »

Mooi Jeroen!

Succes, ben benieuwd wat er uit het gesprek komt!
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door twinnyspark »

pe1ryx schreef:..
:thumbs: :thumbs:
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2106
Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
Locatie: Barendrecht

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Carbo »

Hoi Jeroen,

Ik denk dat niemand hier iets op de persoon wil spelen en al helemaal geen mensen wil veroordelen die zich belangeloos ergens voor inzetten. Daar heb ik alleen maar respect voor. Dus ook voor Henk!
Wat wel van belang is "de juiste man/vrouw op de juiste plaats"

Ik denk dat vele mij ondersteunen dat jij samen met Sandro (als grondlegger voor dit forum) veel betekenen voor het bewaken en actief promoten van de Alfa Alfetta historie in NL. In de huidige tijd moet dit iemand zijn met affiniteit voor alle internet en interactieve mogelijkheden. Dit forum is in NL en niet te vergeten Belgie het belangrijkste Alfetta contact orgaan. Sandro waanzinnig bedankt daarvoor! :thumbs:

Het is dus zeker niet de bedoeling iemand als Henk te veroordelen in tegendeel zijn inzet moet worden gewaardeerd echter de huidige IT mogelijkheden vragen een compleet andere aanpak. En een actieve benadering van leden en potentiële leden. Het register heeft meer dan voldoende bestaansrecht!
Ook ik heb alleen een stukje voor het Klaverblaadje geschreven omdat "Jij" Jeroen mij dat vroeg.

Henk: gewoon met opgeheven hoofd het stokje overdragen aan Jeroen!

Succes en veel wijsheid toegewenst!

Gr,
Carl (met een groot Alfetta hart!)
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door AlfettaOwner »

Heren, na enige tijd van stilte denk ik dat binnen afzienbare tijd een positieve reactie/actie zal komen naar aanleiding van de discussie in dit topic en aanverwante zaken.

Ga er nu verder niet op in, maar ik hoop dat het een positieve wending krijgt welke wij met open armen kunnen ontvangen. :thumbs:

Wacht even het officieel schrijven af voordat we vragen/opmerkingen etc. te plaatsen.

Alvast bedankt
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Melvivio »

:thumbs: voor het initiatief!
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Plaats reactie