REGISTER PERIKELEN

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Tevens NON Alfetta projecten.
pe1ryx
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1578
Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
Locatie: Cuijk

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door pe1ryx »

Zou zeggen pak de telefoon :wink:
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door AlfettaOwner »

pe1ryx schreef:Zou zeggen pak de telefoon :wink:

Zal ik dan nogmaals proberen ?
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door twinnyspark »

Doe eens Sandro, had hier al een reactie klaarliggen, lees het ding 3 x door en heb er eigenlijk maar 2 gedachten bij, GEBREK aan COMMUNICATIE. en loat goan, ze bunt nie wiezer, maakt ze dan ok niet wiezer :-({|=
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Melvivio »

Er zijn altijd twee kanten van de zaak & heb voor bepaalde dingen geschreve in de reactie begrip. Al deel ik de mening dat de verwoording wat te wensen overlaat. Laat ik voorop schrijven dat ik een discussie *zolang deze draait op inhoud en niet persoonlijk word* best leuk vind.

My 2 cents:
As stated heb ik voor bepaalde geschreven dingen begrip. Zoals bijvoorbeeld het persoonlijk contact opnemen. Ik ben van mening dat dit ook wel gebeurd zou zijn, als dit draadje langer zonder 'register reactie' zou zijn gebleven.

Ondanks dat betreur ik dat voorop gesteld word, dat vanuit het register slechts eenmalig een inhoudelijke reactie gepost zal worden. Hopelijk gaat dit niet het geval zijn. Een discussie met de leden van het register en dit forum lijkt me juist uitermate nuttig & gewenst, daar waar hopelijk ook door het register getracht word de leden op een juiste manier te vertegenwoordigen.

Wat mij opvalt is dat er niet echt voor openheid gekozen word. Als achter de schermen vanalles of meer gebeurt dan dat het oog kan zien, breng dit dan naar voor de schermen! Openheid en transparancie worden gewaardeert door klanten/leden & in dit geval zelfs om gevraagd! Een organisatie zou daar over het algemeen geen problemen mee hebben, tenzij er iets verborgen moet blijven :?:

Het door het SCARB ingenomen standpunt over polls/meningsuitingen vind ik jammer. Als een uitslag van een poll, die een grote groep klanten/liefhebbers vertegenwoordigt, ge-negeert word omdat hetgeen geen officiele spreekbuis zou zijn, kan ik niet begrijpen.
Meeste leden hier zijn SCARB leden, dus je hebt wel met je targetaudience te maken. Als SCARB zou ik me afvragen waarom zoveel leden hier actief zijn ipv het Alfaclub forum.

Credit to where it's due! is een mooie uitspraak. Als de beeldvorming begrijpijk maar onterecht is, zou ik me toch afvragen hoe de beeldvorming er gekomen is. En wellicht belangrijker hoe deze gecorrigeerd kan worden?

Laatste vraag naar ideeën, opmerkingen, eventuele opbouwende kritiek of tips zijn volgens mij in dit draadje voldoende te vinden. :smile:
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
herman317
Novizio
Novizio
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 dec 2007, 22:00
Locatie: Foxhol

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door herman317 »

Gaat het om een titel, of zijn er prijzen mee te verdienen, wat maakt het uit.
Je ziet wie de meeste passie heeft toch?
Gebruikersavatar
Enrico
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1190
Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
Locatie: Doetinchem

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Enrico »

Ik heb dit allemaal gevolgd en zonder over wie maar te oordelen :

Volgens mij het beste:
Met elkaar in dialoog gaan voor degenen die met een rood hoofd :jumpingred:
of kokend bloed zitten.. en dan door rechtstreeks contact..

Wat betreft de tegenstellingen:
Communicatie mag wel degelijk via internet.. maar neem zaken niet direct persoonlijk..

Feit is dat iedereen weer wakker is lijkt me..Het gaat vast beter worden..

:__: voor iedereen die veel efford steekt in het levend houden van de Alfa..

En.. waar vele mensen zijn zijn ook vele meningen, Tja welke is dan de beste.. ??

Voor mij ging het prima op dit forum, was en ben zeer tevreden zoals het ging..
eusa_clap.gif
Laatst gewijzigd door Enrico op 23 nov 2012, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project

Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door AlfettaOwner »

En het gaat nog steeds prima hier, toch.. :wink:
Een bepaalde specifieke rol draagt ook een bepaalde verwachtingspatroon.

Melvin, je hebt het heel mooi verwoord :thumbs:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Yuri75
Novizio
Novizio
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 mar 2012, 19:47

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Yuri75 »

Inhoudelijk is de reactie van de SCARB niet verrassend, en feitelijk is er ook niet veel op af te dingen. Het register is immers deel van de SCARB, en vanuit SCARB-perspectief loopt het register op rolletjes. Henk organiseert op de achtergrond, Jeroen is veel meer op de voorgrond aanwezig als ambassadeur. Als club kun je het slechter treffen met je vrijwilligers.

Het opvallende aan de reactie van de SCARB vind ik dat de suggestie wordt gewekt dat men op dit forum Henk bijkans naar het leven zou staan (gifbekers en geslepen messen...), terwijl ik niet heel veel ergers lees dan een roep om zichtbaarheid van de registerleider. Juist dit lijkt me nou niet bepaald bijdragen aan de goede verhoudingen; je zet zo eerder de zaken op scherp dan dat je begrip kweekt. Een PR-blunder dus (iets waar de SCARB wel vaker een handje van heeft, zo heb ik de afgelopen 10 jaar gemerkt).

Als Henk niet de zin of tijd heeft om allerlei fora bij te houden, maakt hem dat volgens mij nog niet meteen tot een mindere registerleider/organisator, zeker als er een fanatiekeling als Jeroen hem kan aanvullen. Dat Henk op die manier een onbekende is/lijkt, zou toch gemakkelijk genoeg opgelost kunnen worden? Als ik de SCARB was (sic) zou ik van mijn registerleiders vragen om een kort profieltje met een pasfoto op te stellen, en dit bij de contactgegevens van de registers te plaatsen. Dat hoeft geen diepgravend CV te zijn, en een registerleider zal daar denk ik ook weinig bezwaar tegen hebben. Hij kan immers in dit profiel aangeven dat hij geen fanatiek forumbezoeker is, maar dat hij wel degelijk op de achtergrond veel werk verzet. Zo maak je iemand herkenbaar voor de SCARB-leden, en wordt het een stuk makkelijker om die persoon aan te spreken op een evenement. Of denk ik weer eens te simpel?
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Fetta »

Het opvallende aan de reactie van de SCARB vind ik dat de suggestie wordt gewekt dat men op dit forum Henk bijkans naar het leven zou staan (gifbekers en geslepen messen...), terwijl ik niet heel veel ergers lees dan een roep om zichtbaarheid van de registerleider. Juist dit lijkt me nou niet bepaald bijdragen aan de goede verhoudingen; je zet zo eerder de zaken op scherp dan dat je begrip kweekt. Een PR-blunder dus (iets waar de SCARB wel vaker een handje van heeft, zo heb ik de afgelopen 10 jaar gemerkt).
:!:
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2919
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door giuliettaevo »

+1 voor Yuri.. :thumbs:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door stefgtv6 »

giuliettaevo schreef:+1 voor Yuri.. :thumbs:
Dat vind ik ook. Mooi gesproken Yuri! :__:
+1 dus.....
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
Gebruikersavatar
Enrico
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1190
Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
Locatie: Doetinchem

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Enrico »

Citaat Yuri:
Misschien iets voor Jeroen om voor te stellen bij de SCARB..?
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project

Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door GTV42.0 »

Hallo mannen. Ben net thuis van een week vakantie met de familie. Geen internet e.d. bij de hand en heb even vluchtig alles doorgelezen.
Ik zag ook een aantal pben in mijn inbox en zal deze spoedig beantwoorden. Ook zal ik even reageren op het één en ander, maar ga dit denk ik vanavond even doen. Zit nu bij de schoonfamilie en wou toch even weten hoe en wat.

Groet Jeroen.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door GTV42.0 »

Hallo mannen.

Ben er net weer van een weekje vakantie zoals aangegeven. Even uit de drukte van het werk en lekker genieten met het gezin. Heb vandaag de reacties gelezen nadat Gerrit een stuk heeft geplaatst. En ja, die reageert zo en de ander weer anders. Nu een reactie van mij in mijn verwoording.

Zoals Gerrit aan geeft in het stuk zijn Henk en ik om de tafel gegaan en Gerrit was er bij om de koers goed te houden en om te ons op punten te wijzen waar nodig. Gerrit is ook bekent in onze wereld en een zeer grote 116 liefhebber die ook altijd bij de grote evenementen aanwezig is en het praat wat makkelijker en beter als er een persoon bij zit die beide kent en er schoon tussen staat.

Alles is besproken die maandagavond en het was een erg lange avond die wel snel omging qua tijd want er was veel te bespreken over het register, het forum en alles wat er mee te maken heeft. Het is Henk allemaal overvallen wat er gebeurde en daarom was het gesprek ook echt een gesprek waar we met goede afspraken uit wilden komen. En voor allen was het een gesprek die zijn vruchten heeft afgeworpen en nu moeten we het goed uit gaan voeren.

We zijn punt voor punt alles doorlopen en daar waar de kritieken van die aard waren zijn we er dieper op in gegaan. We hebben o.a. besproken wie wat gaat doen en hoe we het gaan oppakken en hoe we o.a. de evenementen gaan oppakken als register. Ook het verhaal 1e en 2e registerleider is een punt geweest en is uit de lucht. Wij zijn registerleider en doen het samen en gaan het samen beter oppakken en dus geen 1e of 2e meer en dit is ondertussen ook aangepast in mijn onderschrift en Alessandro dank daar voor. De taken zijn ingedeeld op een manier waar we beide mee verder kunnen.

Ik lees ook dat er een gevoel heerst dat het niets heeft geholpen dit alles wat er gebeurd en geplaatst is op dit zeer mooie forum. Mannen dit is niet het geval, want anders was het gesprek er veel later of misschien helemaal niet gekomen. Dit is mede door jullie aan de kaak gesteld en is opgepakt. Er wordt dus daadwerkelijk wel geluisterd naar wat er gebeurd op het forum. Het is alleen zo dat je niet iedereen tevreden kan stellen ook al willen we dit maar al te graag, maar dit is zoals iedereen weet onmogelijk.

Henk en ik gaan nu ook naar ieder evenement een evaluatie doen zeer kort na het evenement om zo eventuele problemen snel te verhelpen en om er op die manier voor zorg te dragen dat het een volgende keer anders zal gaan. Ook ik hoop dat Henk zich toch binnenkort hier even voor stelt, ook al is dit in het kort. Het draagt bij aan een makkelijkere toegankelijkheid naar hem toe. Ik ben en blijf de man van het forum en vragen die bij mij terecht komen zal ik waar nodig ook bespreken met Henk.

Je kan en mag Henk ook altijd bellen of mailen. Hij zou dit graag zien gebeuren en hoopt ook dat hij op deze manier ook wat meer contact krijgt met de leden. Henk: alfetta@alfaclub.nl of via 06-50934143 en ik op jeroengtv6@home.nl of @gmail.com

Hoop dat jullie wat hier mee kunnen en zijn er nog vragen merk ik het wel. Wil je deze liever via een pb dan vind ik het ook goed en reageer ik ook zo snel mogelijk.

Groet Jeroen

P.S.

Lees zojuist in mijn mailbox dat Henk zich wel gaat voorstellen hier op het forum en dit vind ik een erg goed teken.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2106
Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
Locatie: Barendrecht

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Carbo »

Laten wij het erop houden "eind goed, al goed".

Henk zal zich zeker thuisvoelen tussen al deze Alfetta liefhebbers op dit mooie forum!

:thumbs:

Gr,
Carl
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Melvivio »

Mooi! Een register voor allen, allen voor het register :mrgreen: ofzowiets..
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Fetta »

Let go, let go.

T is t niet waard kerel.
T gaat zoals verwacht.
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Gebruikersavatar
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1549
Lid geworden op: 06 sep 2008, 20:08
Locatie: Bocholt (B)

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Gtv4 »

Idd, verbaasd mij ook niets.

Blijf de reactie van SCARB nog steeds behoorlijk arrogant vinden.
Transaxle loos!
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door GTV42.0 »

Ondertussen contact met Henk gehad. We moesten wat dingen doornemen mbt het register. Ook in dit gesprek gaf Henk aan dat hij zich echt gaat voorstellen voor eind deze maand voor 110% staat dit vast. Hij wil een net en correcte aanmelding doen op het forum. Dus nog even geduld nog en het komt allemaal goed.

Groet Jeroen
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2919
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door giuliettaevo »

Wel jammer dat Gerrit niet de moeite neemt om e.e.a. toe te lichten of te nuanceren.

Je verhaaltje neertypen, er een hoop (negatieve) reacties op krijgen en vervolgens niks meer laten horen vind ik niet echt netjes namelijk. :neutral:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Plaats reactie