REGISTER PERIKELEN

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Tevens NON Alfetta projecten.
Plaats reactie
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door GTV42.0 »

Gerrit zat zoals bekent bij het gesprek en we hebben hem gevraagd een stukje te plaatsen omdat als ik of Henk het zou doen dit verkeerd opgevat kon gaan worden. Het is denk ik niet de bedoeling van Gerrit om op de persoon te spelen, maar dit gedaan heeft om duidelijkheid te geven van hoe en wat en dit zijn vaak niet de leukste stukjes om te plaatsen voor iedereen. Als Gerrit er verder op in zou gaan kan het ongewild verder uit de hand lopen en dit moeten we ook niet willen denk ik. Denk dat wanneer we elkaar eens spreken op een evenement en dan zien wie wie is elkaar beter gaan begrijpen. Het gaat om het type Alfa waar wij allen een warm hart voor hebben en dit ook uitdragen.

Heb later in mijn eigen verwoording ook even gereageerd nadat ik de reacties zag toen ik weer kwam van een weekje vakantie. De mensen die Gerrit kennen weten dat hij een top kerel is met een echt Alfa hart.

Groet Jeroen. :thumbs:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door AlfettaOwner »

Ik wil hier wel nog ff op reageren Jeroen.

Vertellen waar het op staat is zeker niet verkeerd, je weet dan tenminste waar je aan toe bent.
Echter worden er uitspraken gedaan die eea in een ander daglicht stellen dan in de discussie aangehaald.
Geschreven tekst blijft moeilijk en met smileys alleen kun je niet altijd je gevoel uitdrukken, daarnaast wordt het hoe dan ook anders geïnterpreteerd. Maar een eenmalig reactie daar waar je commentaar kunt verwachten past niet in het geheel.
Ook als je de taak waarneemt van intercedent, juist dan zou je kunnen bemiddelen omdat je er onpartijdig in zou moeten staan.

Desondanks denk ik toch dat het positief is bedoeld.
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door GTV42.0 »

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door twinnyspark »

Het zal best wel voor 110% goed komen, alleen zitten er hier wel een flink aantal met mixed feelings.
Ik snap best dat als je een vergadering belegt met 3 leden van de Scarb en vergaderd namens de Scarb er geen anti Scarb posting naar buiten kan komen.
Ook de eenmalige reactie van Gerrit is voor mij wel logisch, ga je in discussie, dan moet je dat doen onder de pet van de Scarb, een lastig verhaal voor Gerrit als persoon. Hij wordt misschien meegetrokken in een verhaal waar je niet wilt zijn als persoon.
De reactie van Gerrit is ook tevens tot op heden zijn laatste post is geweest. Jammer.

Blijft natuurlijk staan dat er op deze manier verschillende opvattingen niet uitgesproken zijn en gaan worden.
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door GTV42.0 »

Daarom is het zo dat men straks in een pb Henk persoonlijk kan berichten. Ook kan je Henk aanspreken op een evenement aankomend jaar en met hem dingen door nemen. Hij staat hier zeker open voor. Misschien dat de mixed feelings dan minder worden of totaal niet meer aan de orde zijn. Ik kan alles ook niet veranderen en oplossen en denk dat we nu even moeten kijken hoe we de beste oplossingen op bepaalde vlakken moeten verwezelijken.

Er zijn dingen die eerder getackeld hadden moeten worden, maar dat is misgegaan spijtig genoeg.

Ik ben en blijf jullie aanspreekpunt en doe dit met alle plezier en dat is ook bekend in het algemeen. :thumbs:

Groet Jeroen.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Fetta »

Als ik iets kwijt wil in het vervolg zal ik dat ook via een derde doen, wel zo safe...... :roll:
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2106
Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
Locatie: Barendrecht

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Carbo »

Ik las in het laatste Klaverblaadje dat er druk wordt gewerkt een een website :?: (Jeroen :?: )

Ik hoop dat dat om deze website gaat want een nieuwe website zou de Alfetta content wel erg gaan versnipperen!

Mijn GTV content blijft alleen hier op deze site! om een statement te maken :wink:

Ik plaats niet voor niets helemaal niets op het reguliere SCARB forum (terwijl ik wel al erg lang lid ben).

Gr,
Carl
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Fetta »

....een aparte website?


dat zou wel passen in de rest van de lijn van wat we tot nu toe gezien en gelezen hebben....




pffff.... cry.gif
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door GTV42.0 »

Nee, wie er een beetje op terug kijkt die kan weten dat er ooit een site is geweest voor ieder register. Een paar jaar terug is deze om redenen uit de lucht gegaan bij diverse registers omdat deze nu werden geupdate en vol virussen kwamen. Er is toen vanuit de registers en EC aangegeven dat de club nodig moet moderniseren om dit weer up to date te maken. Achter de schermen is dit verschrikkelijk veel werk waar een tweetal zeer zeer druk mee is geweest. Men wilde alle register een gelijke uitstraling naar buiten geven en dit is te zien bij de registers die er al mee bezig zijn. Wij als Alfetta register zouden dit begin dit jaar op gaan pakken, maar de now how is er niet bij mij en Henk. Nu is het toen ook al besproken dat er steun komt en dit komt van één van de mannen die het opgezet hebben. Dus er komt veel af op die persoon. Er is nu een derde persoon die ons gaat ondersteunen.
Kijk maar een op de site, dan kan je zien waar ik op doel. Je moet het zien als een basic site met een verwijzing naar modellen en registerleiders en inschrijfformulier. Dus de insteek en uitstraling naar buiten is hetzelfde.

Altijd goed dat er vragen en of opmerkingen op komen. Wil dit soort dingen altijd toelichten :thumbs:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Rob D
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 77
Lid geworden op: 04 mar 2011, 21:10
Locatie: Geleen

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Rob D »

Toen ik (eindelijk) mijn GTV had, heb ik mijzelf voorgesteld (en dank voor de warme reacties).
Wat mij daarom des te meer tegenvalt is dat Henk zich ondanks een toezegging dat hij zich voor het einde van de maand zou voorstellen, deze toezegging tot op heden niet nakomt. Is dit zijn beleving van dit forum en de leden?

Voor allen alvast fijne kerstdagen.
1985 Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 - 762 Grigio Chiaro met.
2015 Jaguar XE 2.0t Prestige Firenze Red
Gebruikersavatar
Gtv4
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1549
Lid geworden op: 06 sep 2008, 20:08
Locatie: Bocholt (B)

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door Gtv4 »

Misschien beter dat de Alfetta register leiders van SCARB een eigen alfetta forum maakt wat ze aan hun eigen register pagina hangen.
Transaxle loos!
Gebruikersavatar
frostyfrog
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 apr 2012, 18:03
Locatie: Bantega, De Friese Meren

Re: REGISTER PERIKELEN

Bericht door frostyfrog »

Zonder input van mijn kant volg ik dit draadje vanaf het begin, met enige verbazing dat wel
Ik heb veel waardering voor Jeroen en b.v. Carbo voor hun tomeloze inzet en ijver op ieders gebied.
Maar is het de moeite nog waard om te wachten op Henk, na alle toezeggingen en beloftes komt het er nu toch niet meer van, reden onbekend!
Laten we op een positieve manier met onze hobby het nieuwe jaar ingaan en dit een gezellig en leerzaam forum houden voor iedereen met een hart voor de transaxle.
Forummers voor de komende dagen denk aan de taille en wees in het nieuwe jaar gezegend met tien vingers, wel zo makkelijk met sleutelen, fijne dagen,
een andere Henk

Afbeelding

You ain't seen nothing yet....
Spider 2.0 Aerodinamica
Alfetta GTV 2.0
Autobianchi Bianchina Panoramica
Plaats reactie