Dit zijn wij by the way ...

En dit is ons overige wagenpark:

Mijn 75 (de middelste)

En haar Cinq (de groene)
Terug naar de plagende Alfetta... eigenlijk was het namelijk niet de bedoeling een auto erbij te kopen, maar zoals met veel dingen, plan je geen goede dingen, die overkomen je. De Alfetta in kwestie heeft in de afgelopen jaren in de kennissenkring om mij heen gecirkeld en had ik er al redelijk wat km's zelf mee gereden. En elke keer als de Alfetta in de verkoop kwam, had ik net een andere Alfa gekocht of moest er zoveel aan gebeuren dat ik het toch niet aandurfde.
Ter illustratie een kleine fotospoor...

2008 de eerste keer dat ik met de Alfetta in aanraking kwam, tijdens de Volante rit. Op dat moment bezitte ik nog de blauwe 75 op de foto, helaas klapte er op de snelweg iemand een paar maanden daarna vol op de achterzijde.

2010 rechtsboven met de mijn gestrande project 90 3.0 QO (midden)

Zomer 2012, tijdelijk te leen omdat de motor van de 75 nu wel heel erg begon te roken...
En nu dus in mijn eigen bezit ...

2012 eerste wasbeurt op mijn werk.
Op dit moment staat de Alfetta weer bij één van de oude eigenaren, te wachten op een vers setje achterremmen en een nieuw APK'tje. Echt veel km's heb ik er nog niet mee gemaakt, maar dat komt mooi uit aangezien we net een nieuwe motor in de 75 hebben gehangen die nog even "losgereden" moest worden. Gister zijn de eerste voorzichtige plannen gemaakt om volgende zomer ermee naar Italië te gaan met één of meer oude Alfaatjes ...
Tot zover het voorstellen! Meer informatie is te vinden op:
viewtopic.php?f=34&t=3782
Groeten Jur