Hallo allen,
Ik volg hier al een tijdje de gang van zaken, maar nog niet veel gepost.
Ik heb zelf een 1983 antractiete GTV4 met beige interieur. Nu heb ik een 2de opknap GTV bijgekocht (had tal van opties, elektro ramen, buitenspiegel rechts, en een zwart interieur etc etc).
Dus zit ik met een antraciete GTV4 en een los beige interieur. De wagen heeft 115 000 km gelopen en staat op dit moment op geschorst NL kenteken. Ik sta op het punt deze te laten uitvoeren voor België, maar dan worden de kentekenbewijzen ingeleverd.
Wat zouden jullie doen met deze wagen? Heeft iemand hier misschien interesse?
Wagen heeft geen structureel rot, maar de spatborden achter (voornamelijk rechts) en de bodem van de kofferbak (kuip reservewiel) hebben aandacht nodig, alsook een nieuwe radiator en waarschijnlijk een alternator. Synchro van de 2e versnelling doet lastig.
Is het de moeite de wagen te slopen? Of beter zo laten? Loopt op dit moment nog prima;
Mijn bedoeling is niet om er winst op te maken, maar ik wil mijn investering min of meer terug te hebben, zijnde 900 euro.
Groeten,
Thomas
Slopen of niet...
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Slopen of niet...
Lijkt mij dat je een goed lopende 2 liter niet gaat slopen
Echter ik heb al zoveel keer gehoord .... deze auto is niet structureel rot alleen een paar plekjes als je dan gaat kijken en je weet waar je moet kijken blijkt de auto een stuk minder hard dan wordt beweerd
Dus als de auto echt minimaal roest heeft; niet slopen!
Wil je zeker weten hoe hard ze echt is kom dan maar een keer langs en dan kijk ik ernaar! Wellicht doe ik wel een bod ik lees geschorst, dat wordt dus een uitdaging want ik ga er niet meer voor rijden
Gr,
Carl
Echter ik heb al zoveel keer gehoord .... deze auto is niet structureel rot alleen een paar plekjes als je dan gaat kijken en je weet waar je moet kijken blijkt de auto een stuk minder hard dan wordt beweerd
Dus als de auto echt minimaal roest heeft; niet slopen!
Wil je zeker weten hoe hard ze echt is kom dan maar een keer langs en dan kijk ik ernaar! Wellicht doe ik wel een bod ik lees geschorst, dat wordt dus een uitdaging want ik ga er niet meer voor rijden
Gr,
Carl