Viva Italia 19 mei 2013

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: Viva Italia

Bericht door stefgtv6 »

Dat is nog eens een actie foto Melcher! :blue_cool:

Zelf heb ik me ook prima vermaakt op het circuit. Leuk een paar rondjes gereden en gelukkig bleef alles heel.
Ik was echter wel verbaasd over die witte Brera diesel die ik het rechte stuk opkomend voorbij wou gaan. Was er eigenlijk direct al naast en bijna voorbij maar ondanks dat ik vol doortrok kwam hij toch weer helemaal naast me rijden. :shock: :oops:
Gelukkig lag zijn rempunt een stukje verder voor de bocht....
Later nog even navraag gedaan bij de Brera meneer en bleek een gechipte 210pk diesel uitvoering te zijn met waarschijnlijk dus zo'n 220-230 pk's en rond de 450-475 Nm.
Niet echt nodig om me te schamen dus maar blijft een lullig gevoel dat een dieseltje je eruit trekt.....

Eigenlijk had ik eigenlijk samen met Rob en Jeroen tussen de Lambo's en Ferrari's moeten rijden want ik had ook een sticker voor sessie 7 gekregen. Maar ja, we wisten nog niet dat dit de dure jongens groep was en toen men mij weg wilde sturen omdat ik mij opgesteld had voor sessie 5 van de SCARB heb ik voet bij stuk gehouden dat ik met deze groep de baan op wou. :--:

Bij het verlaten van het circuit reed ik alsnog haast de boel kapot omdat ik veel te hard accelereerde in de tunnel waardoor de GTV in het knipgat hard op het asfalt klapte. Gelukkig geen schade maar ik dacht eerst dat ik met de Zender bumper aan de grond was gekomen. :schrik:
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: Viva Italia

Bericht door Melvivio »

Dat zou wel minder geweest zijn! Maar gelukkig dus niks geraakt?

Echt toffe foto's zeg! Zie nu ook pas hoe klein had gat tussen de bandenstapels is :shock: Volgende keer, dit soort acties toch maar zien te voorkomen. Gaat een keer mis O:)
Mij hadden ze ook een nummer 7 sticker gegeven ipv 5. Niet gerealiseerd! Jammer!

Die Brera is best een machine!

Ben wel benieuwd.. Voor mij totaal deze dag, 90L brandstof (ok, ook wel 500km heen&terugreis) waarvan toch ongeveer zo'n 35L op het circuit erdoor is gegaan.

Jullie?? :mrgreen:
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: Viva Italia

Bericht door stefgtv6 »

Wel wat geraakt want dat was duidelijk hoorbaar.
Maar ik kan zo niets vinden. Denk dat het de uitlaat was maar de voorpijpen lijken niet geschaafd dus wellicht meer naar achteren??

Brandstof verbruiken doet die van mij niet! Die maakt zijn eigen benzine....
Bij aankomst in Assen was de tank bijna leeg en na het rijden op het circuit en de terugreis gaf de meter weer netjes een volle tank aan terwijl ik toch echt niet getankt heb!
Geweldig die Italiaanse metertjes. :--: :blue_lol:
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Viva Italia

Bericht door GTV42.0 »

Even een lnkje geleend van het SCARB forum.

Mensen die niet geweest zijn, DIT HEBBEN JULLIE O.A. GEMIST!
http://www.youtube.com/watch?v=LZZPNEeQuUM" onclick="window.open(this.href);return false;
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
mars
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 83
Lid geworden op: 31 aug 2007, 20:52
Locatie: Maarssen

Re: Viva Italia

Bericht door mars »

Ik was blij toen die eindelijk de baan af ging, het begon al aardig warm te worden in de GTV, en dat ding bleef maar rondjes rijden.
GTV6 3.0 RS
GTV6 2.5 RS racer
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Viva Italia

Bericht door GTV42.0 »

:jumping: Bij mij werd het ook erg warm in de auto Marcel.

Off topic. Slotje heb ik niet kunnen vinden. Stefan melde dat de laatste een paar weken geleden weg is gegaan.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Viva Italia

Bericht door GTV42.0 »

pe1ryx schreef:leuke dag,lichte aanvaring met wat banden maar ach



http://youtu.be/1Gw7Pym49Tg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Hé Rob, filmpje klopt niet meer.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 844
Lid geworden op: 26 sep 2008, 22:39
Locatie: Almelo

Re: Viva Italia

Bericht door stefgtv6 »

Hier nog even 2 filmpjes die Johan met zijn telefoon gemaakt heeft vanuit mijn GTV.
Gelukkig kun je net niet zien dat die witte Brera diesel mij er bijna uittrok op het rechte stuk..... :mrgreen:

View My Video

View My Video
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Viva Italia 19 mei 2013

Bericht door GTV42.0 »

http://vimeo.com/67245989" onclick="window.open(this.href);return false; op 2.30min. komt Rob voorbij in zijn GTV6.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Plaats reactie