Giuliaevo, en lopend....
Forumregels
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giuliaevo
Carterpan is gelast...
En op de motor...
En op de motor...
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Giuliaevo
Ouwe knutselkoning
Het alulassen besteed je uit neem ik aan, ziet er netjes uit.
MOOI MAN
Het alulassen besteed je uit neem ik aan, ziet er netjes uit.
MOOI MAN
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- GTV
- Alfetta Guru
- Berichten: 2368
- Lid geworden op: 23 dec 2005, 11:39
- Locatie: Elsloo/Stein limburg
Re: Giuliaevo
Alfetta GT 1.6 '78 import
Alfetta GTV 2000 TS '79
Alfa 75 91' TB Imola
GTV 916 TS
156 SW
Duc 1199S Panigale
CR500
Alfetta GTV 2000 TS '79
Alfa 75 91' TB Imola
GTV 916 TS
156 SW
Duc 1199S Panigale
CR500
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giuliaevo
http://Www.kiwiparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor mijn alu en rvs laswerk.
Jongen maakt alles wat je kan bedenken en zeer schappelijk geprijsd. Ook rvs uitlaten ed op maat.
Jongen maakt alles wat je kan bedenken en zeer schappelijk geprijsd. Ook rvs uitlaten ed op maat.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1844
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: Giuliaevo
Dit ziet er weer helemaal super uit.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
- Enrico
- Advanced Membro
- Berichten: 1190
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
- Locatie: Doetinchem
Re: Giuliaevo
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project
Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giuliaevo
Vandaag een begin gemaakt met de tunnel. Heb de originele tunnel hergebruikt.
Nu nog een stuk schutbord en de kachel pas maken,dan kan ik weer verder.
Nu nog een stuk schutbord en de kachel pas maken,dan kan ik weer verder.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1844
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: Giuliaevo
Keurig!
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giuliaevo
Laatste update is al weer even geleden zag ik...
Veel kleine dingetjes gedaan. Zo ben ik bv begonnen aan het spruitstuk. De originele plaatst de turbo helemaal verkeerd dus heb ik zelf maar even een simpele oplossing bedacht.straks in de auto even de plaats van de turbo bepalen en dan kan ik het afmaken.
De tunnel is bijna klaar,nog paar kleine stukjes laswerk. Ik heb ook alle bitumen aan de binnenkant van de vloerplaten afgebikt, geen leuk werkje. Nog even goed schoonmaken en dan kan ik met de menie aan de gang.
De adapterplaat voor mijn versnellingsbak is nu ook bijna helemaal klaar.moet enkel nog gaten voor de bouten van de startmotor boren en tappen. Ik heb een drukgroep weggebracht om te laten verzwaren, zodra die terug is kan ik het druklager passend maken.dan is de combinatie motor en bak bijna gereed om in de auto te kunnen.moet alleen nog het inlaatspruitstuk eraf halen om te verlassen.daarvoor moet ook de distributie los heb ik al gezien.
Nog genoeg te doen dus... Maar eens kijken of er nog een paar vrije dagen te plannen zijn op het werk. Zal de volgende keer weer wat foto's maken.
Veel kleine dingetjes gedaan. Zo ben ik bv begonnen aan het spruitstuk. De originele plaatst de turbo helemaal verkeerd dus heb ik zelf maar even een simpele oplossing bedacht.straks in de auto even de plaats van de turbo bepalen en dan kan ik het afmaken.
De tunnel is bijna klaar,nog paar kleine stukjes laswerk. Ik heb ook alle bitumen aan de binnenkant van de vloerplaten afgebikt, geen leuk werkje. Nog even goed schoonmaken en dan kan ik met de menie aan de gang.
De adapterplaat voor mijn versnellingsbak is nu ook bijna helemaal klaar.moet enkel nog gaten voor de bouten van de startmotor boren en tappen. Ik heb een drukgroep weggebracht om te laten verzwaren, zodra die terug is kan ik het druklager passend maken.dan is de combinatie motor en bak bijna gereed om in de auto te kunnen.moet alleen nog het inlaatspruitstuk eraf halen om te verlassen.daarvoor moet ook de distributie los heb ik al gezien.
Nog genoeg te doen dus... Maar eens kijken of er nog een paar vrije dagen te plannen zijn op het werk. Zal de volgende keer weer wat foto's maken.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giuliaevo
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: Giuliaevo
mooi dat het gestaag doorgaat
zo benieuwd hoe dat gaat rijden
zo benieuwd hoe dat gaat rijden
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giuliaevo
Anders ik wel...
Maar aangezien ik in mijn oude braadwurst e30 ook een 170 pk diesel had liggen weet ik wel een beetje wat ik kan verwachten. hij zal er behoorlijk aan trekken, 350+ nm koppel heeft zijn voordelen natuurlijk.
Maar aangezien ik in mijn oude braadwurst e30 ook een 170 pk diesel had liggen weet ik wel een beetje wat ik kan verwachten. hij zal er behoorlijk aan trekken, 350+ nm koppel heeft zijn voordelen natuurlijk.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- Meubelmans
- Alfetta Novizio
- Berichten: 111
- Lid geworden op: 23 jan 2015, 08:45
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Giuliaevo
Vanaf de zijlijn al iets meegekregen en nu even het topic doorgelezen. Dit is erg gaaf op deze manier. Ook fijn dat er geen originele voor is gesloopt maar een reddingsactie voor een cruncy wordt doorgevoerd!
Wat een dictator is voor een dictatuur, is een manipulator voor de democratie.
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giuliaevo
Een goede kan ik niet betalen gelukkig.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1844
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: Giuliaevo
Elk nadeel heeft een voordeel ofzo haha
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
- kj gtv6
- Alfetta Novizio
- Berichten: 191
- Lid geworden op: 16 apr 2012, 16:25
- Locatie: kollum
Re: Giuliaevo
de 2.4 in een 159 heeft er aardig zin laat staan dat je het in een lichtere carrosserie stopt .... lachuuh bij de stoplichtengiuliettaevo schreef:Anders ik wel...
Maar aangezien ik in mijn oude braadwurst e30 ook een 170 pk diesel had liggen weet ik wel een beetje wat ik kan verwachten. hij zal er behoorlijk aan trekken, 350+ nm koppel heeft zijn voordelen natuurlijk.
- gtv tijntje
- Alfetta Membro
- Berichten: 496
- Lid geworden op: 15 jan 2010, 20:44
- Locatie: Ommen
Re: Giuliaevo
Heb je nog vorderingen Remco?
Alfetta gtv6 GP "1984" gleigh
Alfa 75 3.0 Qv "1991" Sold
volvo v70 2.5 't lpg g3
Te huur Autoambulance Dagprijs € 25,-
Alfa 75 3.0 Qv "1991" Sold
volvo v70 2.5 't lpg g3
Te huur Autoambulance Dagprijs € 25,-
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Giuliaevo
Ben ik ook wel benieuwd naar
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Giuliaevo
Inmiddels zijn we weer een poos verder... Helaas niet zo veel aan de auto gewerkt als ik zou willen.
Ben momenteel bezig met het onderstel. Laat bussen draaien zodat ik braadwurst wiellagers voor kan monteren. Losse delen van de ophanging heb ik gestraald en netjes geschilderd.ook de nieuwe tunnel heeft een kwastje verf gekregen. Moer nog een klein stukje bij de pedalen lassen maar daarvoor moet ik de motor weer even inbouwen.
Als ik mijn verzwaarde drukgroep terug heb kan ik het druklager op maat maken en de bak permanent monteren. Ook moet ik nog wat laten lassen aan carterpan en inlaat.als ik dat terug heb kan ik de motor opbouwen met een nieuwe distributie en in de auto hangen. Dan kan ik dingen als intercooler en radiateur aansluiten en het ding lopend maken.
Tussendoor maak ik nog even de achteras beter eronder.heb een complete as klaargemaakt die eronder komt.staan de wielen er ook wat rechter onder,nu heeft hij wat veel camber namelijk. Als dat gedaan is kan ik diff en cardanas pas maken. Ook de aandrijfassen kan ik dan inkorten zodat ze passen.
Nog genoeg te doen dus...
Zal nog even wat foto's plaatsen voor de nieuwsgierigen.
Ben momenteel bezig met het onderstel. Laat bussen draaien zodat ik braadwurst wiellagers voor kan monteren. Losse delen van de ophanging heb ik gestraald en netjes geschilderd.ook de nieuwe tunnel heeft een kwastje verf gekregen. Moer nog een klein stukje bij de pedalen lassen maar daarvoor moet ik de motor weer even inbouwen.
Als ik mijn verzwaarde drukgroep terug heb kan ik het druklager op maat maken en de bak permanent monteren. Ook moet ik nog wat laten lassen aan carterpan en inlaat.als ik dat terug heb kan ik de motor opbouwen met een nieuwe distributie en in de auto hangen. Dan kan ik dingen als intercooler en radiateur aansluiten en het ding lopend maken.
Tussendoor maak ik nog even de achteras beter eronder.heb een complete as klaargemaakt die eronder komt.staan de wielen er ook wat rechter onder,nu heeft hij wat veel camber namelijk. Als dat gedaan is kan ik diff en cardanas pas maken. Ook de aandrijfassen kan ik dan inkorten zodat ze passen.
Nog genoeg te doen dus...
Zal nog even wat foto's plaatsen voor de nieuwsgierigen.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...