alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Aan de knutsel? Houd ons op de hoogte van jouw vorderingen.
Forumregels
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
Plaats reactie
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

Hallo Alfisten :

zal me voorstellen ,ik ben Stephan Kort en al 35 jaar besmet met het bekende maar nog niet te genezen alfaVirus(stukken beter dan het nu meer bekende virus v/d media) .
mijn eerste alfa was een alfasud Ti ,daarna een gtv 2000 bertone 1974,in 1996 heb ik mijn huidige alfetta gt 1975 aangeschaft in tilburg die hem net uit Zwitserland hierheen had gehaald en op kenteken had gezet,hierna heb ik er eventjes mee gereden,en in een loods gestald,rechter voorrem zat vast,en nog wat kleine aandachtspuntjes.

Roest zat er niet veel aan,echter in zwitserland had ie tot 1991 rondgereden en was aan de binnezijde voorschermen wat aan gelast.rest v/d carroserie was netjes ,wel wat kleine deukjes krassen v/h stallen helaas.

omdat ik nogal wat andere hobby`s had heb ik lange tijd niet veel met de alfetta gedaan,en zelfs m`n bertone verkocht,virus was kennelijk over..

Tot 5jaar terug,heb ik de draad weer opgepakt,heb toen de auto laten spuiten omdat ik me ergerde aan de doffe lak en de deukjes.
tevens toen nieuwe remschijven,schokbrekers,banden,uitlaat ,ect gemonteerd.

zal wat foto`s bijvoegen hoe de auto was en in ander stukje hoe ie steeds een beetje aangepast is/wordt,
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door skort op 24 okt 2014, 15:25, 11 keer totaal gewijzigd.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door GTV42.0 »

Welkom en veel plezier op dit mooie forum. Vergeet niet jou Alfetta GT in te schrijven bij het register. Wel komt jou naam mij erg bekend voor.

Groet Jeroen.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

hier werd de auto gespoten en zijn alle kleine plekjes die mij ergerde eruit gehaald, auto was eigenlijk nog gaaf behalve een paar parkeer/stal beschadigingen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door skort op 24 okt 2014, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

nog een paar foto's van voor het spuiten.

in tegenstelling tot velen wil ik het paneel onder de bumper ( 3e foto ) zwart laten zoals het orgineel was.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door skort op 24 okt 2014, 15:40, 2 keer totaal gewijzigd.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

nog meer..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
Gebruikersavatar
Beretta
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1268
Lid geworden op: 28 dec 2012, 16:08
Locatie: Beek Lb

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door Beretta »

Hallo Stephan,

van harte welkom hier. Je verhaal komt me bekend voor.
Ook mij mij heeft ook jaren lang alles op een laag pitje gestaan. Ik heb onlangs mijn Alfetta GTV '79 verkocht, deze stond al sinds 1994 stil. Als vervanging heb ik daarom onlangs een Alfetta Gt in mooie staat gekocht.
Komende winter gaat de volledige wielophanging in de revisie en deze week is met de demontage van mijn 2ltr blok begonnen.
Dit wordt van de grond af nieuw opgebouwd. Als het blok klaar is wordt het originele blok + bak door het 2 ltr blok + 75TS bak vervangen.

Groeten,

Maurice
Alfa Romeo Alfetta GT 1.6 - 1977
Lancia Beta Coupé 1300 -1977
MG MGF - 1996
Fiat 500C - 2013
braadwurst 118i Cabrio 2013
braadwurst 435i cabrio - 2015
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door GTV42.0 »

WTF, ga je daadwerkelijk een vrij originele GT aanpassen? Ze zijn al zo verschrikkelijk zeldzaam aan het worden.
Maar ik wens jou natuurlijk wel succes.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

Hallo Maurice:

gaaf!,ik geef je groot gelijk om een nette alfetta aan te schaffen,tenzij je erg handig bent in herstellen v/h plaatwerk,want het is niet voor iedereen weggelegd om zo handig te zijn met plaatwerk,sommige zijn echt zeer goed bezig,soort van Wizzards met slijptol+lasapparaat :__:
ik ben alleen een beetje handig met sleutelen,met de nadruk op een beetje.

en ik vind de 116 serie niet erg sleutel vriendelijk,deze week bezig geweest met de cardanas en bak,op een brug van een kennis dit keer ,maar blijft een karwei.
Laatst gewijzigd door skort op 27 okt 2014, 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

tja,had ook gemengde gevoelens eerste keer op de trackday op circuit Zolder,ik dacht hoe gedraagd deze auto zich hier,was samen met nog een paar vrienden die ookmet alfa waren gekomen.
nou, ik moet je melden na 8 rondjes trappen,had ik totaal geen rem, net voor de linker na start finish :schrik: ,nog net buiten de grindbak gebleven,maar daar sta je dan !6 uur geboekt en na een kwartiertje klaar! in de pitsstraat gelijk naar Koos v.pelt gebeld om een nieuwe hoofdremcilinder omdat ik 2 weken erop naar Francorchamps zou gaan (My-Alfa) .
intussen kon ik gaan kijken hoe mijn maatjes wel lekker rondreden :oops:
na 30 minuten m`n rem pedaal geprobeert en ik had weer wat tegendruk :jumping: ,dus weer de baan op en jawel na 3 a 4 rondjes totaal geen remdruk meer !
oorzaak:remolie was aan het koken geweest,wist ik op dat moment niet maar thuis ging me een lichtje op :--:

wat iedereen al wel wist,een alfetta 1.8 remt niet super,maar met 2 jaar oude remvloeistof en originele pads,wordt het spannend op circuit Zolder.

de dag hierna direct de nieuwe HRC gemonteerd,en samen met mijn jongste zoon het systeem ontlucht/gespoeld,later wat meer aanpassingen gedaan in de vorm van Ferrode DS2500,Goodridge remslangetjes,systeem paar keer gespoeld,koelslangen moeten er nog op .

14 dagen later dus naar de Ardennen,als alfa fan moet je daar ook geweest zijn,zeker op een dag zoals Bertelsbeck deze organiseert(My Alfa),dat is prachtig om te zien ,en om daar te rijden,merendeel zijn de 105 series ,met name de Bertone`s die dan flink verbouwd zijn.

dit keer geen remproblemen!,wel een groot gebrek aan motorvermogen,vooral het stuk omhoog na Au-Rouge/radilion
vond wel dat de alfetta vertrouwd rijgedrag had,wel wat veel overhellen,dus daar moest ook wat aan gedaan worden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door skort op 24 okt 2014, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

Na Francorchamps laaide het virus zich weer flink op,en een nieuwe jonge alfist was geboren, O:) jongste zoon vond het geweldig!,maar vond ons dus "losers"te midden in een veld vol opgepompte Bertones en gtv6`s
dus wat nu? motor opfokken was nog te kostbaar,Collin Chapman was daar al een halve eeuw geleden al achter gekomen,minder gewicht...

OK,dus weg met de originele stoelen, vervangen door kuipjes uit kevlar,isolatie eruit rest van het interieur gestript,lichtgewicht accu,polyester motorkap+achterklep met lexaan ruit.lichter 4-2-1 uitlaat spruitstuk,rest v/d uitlaat zit nog in de planning,2.5 duims denk ik.
Resultaat 120kg lichter!
nog meer gewicht besparen kan altijd ,maar heeft z`n prijs,zo staan alu benzinetk,lichtgewicht dynamo,ect

na de cilinderkop netjes gemaakt te hebben, bleek er op rollenbank schrik niet, 108pk op wielen werden losgelaten.....dus hier ook nog veel werk te doen,alles is nu nog origineel,dus andere klopstokken moeten hierin verbetering in aanbrengen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

nog wat plaatjes toen de alfetta overgespoten was,dus nog voor de "verbouwing"hierin zit weer de originele achterklep met opschrift.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

hierbij nog een paar plaatjes nadat ie van de spuiter kwam,de originel achterklep zit er weer in.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

ook werd het tijd om alle onderstel rubbers te vervangen door Pu rubbers,ook werden de motorsteunen,bakrubbers,staartstukrubber,fusee/stuurkogels ect vervangen.
tevens werd de auto lager gezet,door de 105 workshop,1tand voor,achter andere veren.
bleef wel zitten met trillingen uit de aandrijfas,ondanks bovenstaande.
donuts v/d aandrijfas vervangen,leuk is anders in finacieel opzicht alsook het werken hieraan,echter de trillingen bleven.
uiteindelijk de beide assen laten balanceren ook nieuw midden-lager,,maar is nog steeds niet naar mijn zin,via dit forum vernomen dat het staartstuk rubber verkeerd is gemonteerd,zit een lange /korte zijde aan evenals de steun v/h midden-lager.

de wegligging is beter geworden door 28mm voorstabi ,koni mix van geel en rood.,mischien dat Bilstein beter voldoet ?
en toyo r888 in de smalle maat 185/60/14,heb helaas geen 15 inch.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

hierbij wat foto`s met polyester motorkap+achterklep,2e keer op Francorchamps ging aanmerkelijk beter doordat de auto lager is met de andere aanpassingen,ik vraag me af of de mooie watt stangen die te koop worden aangeboden nog veel opleveren,de dion kogel is bij mij ook nog std,
om opwarming v/d uitlaat naar de bak te voorkomen heb ik deze met hittetape geisoleert,baat het niet schaadt het niet.
outboard remmen gaat me een paar bruggen te ver...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door skort op 24 okt 2014, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

GTV42.0 schreef:WTF, ga je daadwerkelijk een vrij originele GT aanpassen? Ze zijn al zo verschrikkelijk zeldzaam aan het worden.
Maar ik wens jou natuurlijk wel succes.
Beste : ja, ik moest er ook over nadenken,echter op circuit rijden vind ik erg leuk,maar je hebt gelijk ,zou zonde zijn om hem te crashen..

betere oplossing zou zijn om een 75 TS te nemen en die rigoreus om te bouwen,nu blijft het toch een straat auto waarmee je ook op een circuit kan,dit heeft dan weer wel het voordeel dat je er vaker in kan rijden,en geen transporter hoeft te hebben.

in mijn situatie is het wel zo dat ik na een race op eigen kracht nog naar huis moet tuffen,ben wel ANWB lid ,kan handig zijn met afslepen of een groot technisch mankement.

kijk voor een pure racer hoef je geen kachel unit te houden,kan al het glas voorruit uitgezonderd, lexaan worden,doorgelastte rolkooi ect.

maar dat heb ik dus niet ,en doe ik het maar op mijn manier....
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door GTV42.0 »

Hier heb ik zeker ook respect voor hoor :thumbs: Ben je al van de trilling af? Boven de v-bak, daar waar de cardanas aansluit op de v-bak heb j ook een stelschroef zitten met een rubber. Deze moet je strak op de bak hebben, anders kan de bak bewegen.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door Melvivio »

Wow, eerste aanpassingen zijn gemaakt hoor! Kek autotje, en alles is nog terug te bouwen naar origineel.

Alleen circuitrijden vergt zo veel meer van de Alfetta dan waar die voor gemaakt is. Maar je pakt het goed aan!

Koni geel, rood, of biltstein is een veelgestelde vraag, en het antwoord is: Biltsteins als je verder niks aan de veren doet maar iets sportiever wilt. Koni rood heeft een mindere demping, dus comfortabeler. Koni geel (instelbaar) is goed als je zwaardere veren hebt die je gedempt wilt hebben, al is de dempingsgraad op de zachtste stand vergelijkbaar met Biltstein B6.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

GTV42.0 schreef:Hier heb ik zeker ook respect voor hoor :thumbs: Ben je al van de trilling af? Boven de v-bak, daar waar de cardanas aansluit op de v-bak heb j ook een stelschroef zitten met een rubber. Deze moet je strak op de bak hebben, anders kan de bak bewegen.
Hoi bedankt !Ja die paddestoel heb ik wel gezien,alleen niet aan gedraaid,goede tip!!

:thumbs:
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

Melvivio schreef:Wow, eerste aanpassingen zijn gemaakt hoor! Kek autotje, en alles is nog terug te bouwen naar origineel.

Alleen circuitrijden vergt zo veel meer van de Alfetta dan waar die voor gemaakt is. Maar je pakt het goed aan!

Koni geel, rood, of biltstein is een veelgestelde vraag, en het antwoord is: Biltsteins als je verder niks aan de veren doet maar iets sportiever wilt. Koni rood heeft een mindere demping, dus comfortabeler. Koni geel (instelbaar) is goed als je zwaardere veren hebt die je gedempt wilt hebben, al is de dempingsgraad op de zachtste stand vergelijkbaar met Biltstein B6.

ok,vind hem nu nog niet al te stug,maar voor zitten std torsies,achter kortere en iets stuggere veren.dacht dat ik de koni rood ook kan instellen ,demper indrukken ring ervantussen en verdraaien.

bij Bilstein bedoel je toch type B6 neem ik aan?

ik vind de alfetta veel beter lijn houden dan mijn vorige aangepaste 105 Bertone ,dat dan weer wel :driving:

voor mix weg/trackdays wil ik niet al te stug gaan,immers het onderstel moet ook wat weg kunnen werken,anders denk ik dat je een heel kleine marge overhoud tussen volop grip en grip verlies.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
skort
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 90
Lid geworden op: 26 okt 2008, 21:54
Locatie: `sheerhendrikskinderen

Re: alfetta gt 1975 van origineel naar trackday

Bericht door skort »

verder heb ik wel het vliegwiel aflaten draaien/balanceren,std zat er 10.6kg aan ,nu 6 kg motor loopt hier nog erg netjes mee,aan de andere zijde (koppeling heb ik ook de koppeling af laten draaien,balancerenmoet nog ,ook dit onderdeel is zwaar!hier is 3kg vanaf
Deze aanpassingen leveren geen vermogenswinst op maar motortje komt wel rapper op toeren,voor de echte diehards zou je de tandwielen van 1 en 2 kunnen uitboren,want dit zijn de grootste in afmeting en dus de meeste massa traagheid(synchromesh vreters)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
1e Sud 1.2 TI,later 2000GTV Bertone ,nu alfetta gt1.8 + Alfa Giulia 2.0 aut.
Buell X1,triumph Tiger/ daytona,Ducati ST4S,braadwurst R1150R/R1200S,R1200st en japanners(sorry!) in alle soorten en maten van 1cilinder tot 6 cilinder
Plaats reactie