2000 Lusso
Forumregels
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
Gisteren heb ik de 3b demper gedemonteerd en de achterveren een winding ingekort. Het effect weet ik nog niet wat de auto staat opgebokt te wachten op de onderdelen uit dld. Vanavond eens kijken of de rest van de uitlaat makkelijk loskomt.
ipv eezibleed heb ik een doseerspuit gehaald om vanaf het ontluchtingspunt dmv vacuum te ontluchten. werkt ook. de automaterialen tent was al dicht, vandaar.
ipv eezibleed heb ik een doseerspuit gehaald om vanaf het ontluchtingspunt dmv vacuum te ontluchten. werkt ook. de automaterialen tent was al dicht, vandaar.
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
inmiddels is de volledige uitlaat eraf. Op zich viel het mee, helaas is wel het tapeind op het spruitstuk afgebroken waarmee het voorverwarmingsschild vast zit.
Geen drama aangezien het sprutstuk toch de vliering op gaat, maar wel jammer dat het niet intact is gebleven.
Geen drama aangezien het sprutstuk toch de vliering op gaat, maar wel jammer dat het niet intact is gebleven.
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
Gisteravond even de tijd genomen om de hulpkoppelingscilinder te vervangen incl staalomvlochten koppelingsslang.
Bij demonteren van de oude cilinder werd duidelijk dat deze cilinder aan vervanging toe was. Indrukken van de pen ging heel moeilijk in het begin. Ding leek vrij vast te zitten. Na een paar keer ging het soepeler, maar dat leverde ook een straal vloeistof op. Ook hier geld weer dat het waarschijnlijk de eerste cilinder + slang waren. Ik heb goede hoop dat het koppelingsprobleem hiermee opgelost is, al heb ik nog niet kunnen testen.
Volgende stap is de rvs CSC monteren. Daarvoor moet ik nog wat bouten halen om de voorpijp op het spuitstuk te bevestigen. Gewone RVS bouten van de gamma, zullen wel volstaan toch....?
Bij demonteren van de oude cilinder werd duidelijk dat deze cilinder aan vervanging toe was. Indrukken van de pen ging heel moeilijk in het begin. Ding leek vrij vast te zitten. Na een paar keer ging het soepeler, maar dat leverde ook een straal vloeistof op. Ook hier geld weer dat het waarschijnlijk de eerste cilinder + slang waren. Ik heb goede hoop dat het koppelingsprobleem hiermee opgelost is, al heb ik nog niet kunnen testen.
Volgende stap is de rvs CSC monteren. Daarvoor moet ik nog wat bouten halen om de voorpijp op het spuitstuk te bevestigen. Gewone RVS bouten van de gamma, zullen wel volstaan toch....?
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: 2000 Lusso
Persoonlijk zou ik geen rvs bouten gebruiken. Als die echt heet worden gaan ze 'stropen' en krijg je ze niet meer los.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
helder, thanks
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
wat een drama dat csc spruitstuk. dat ga ik terugsturen..... De pasvorm klopt van beide delen niet!
De flenzen staan ook niet in lijn. Hoe moet dit ooit gasdicht worden....
De flenzen staan ook niet in lijn. Hoe moet dit ooit gasdicht worden....
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
wilde klaar zijn voor de registerdag maar dat wordt m nu niet...
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: 2000 Lusso
Je hebt nog een dikke week En anders gewoon even de oude er onder bouten
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
de levertijd van een voorpijp is ongeveer 3 weken na bestelling bij CSC, via alfastrada.
Uit ervaring weet ik dat die levertijd niet gegarandeerd is.
De voorpijp die ik heb is niet helemaal leker bij de aansluiing.
Ik wil niet rommelen met een overdaad aan uitlaatpasta in mn nieuwe middendemper.
Ik ga ff flink zoeken om er 1 op voorraad ergens te vinden.....
tips?
Ondertussen zal ik de originele spruitstukken maar eens in de kachellak gaan zetten (goede ervaring uit het verleden: dat blijft zitten!)
Uit ervaring weet ik dat die levertijd niet gegarandeerd is.
De voorpijp die ik heb is niet helemaal leker bij de aansluiing.
Ik wil niet rommelen met een overdaad aan uitlaatpasta in mn nieuwe middendemper.
Ik ga ff flink zoeken om er 1 op voorraad ergens te vinden.....
tips?
Ondertussen zal ik de originele spruitstukken maar eens in de kachellak gaan zetten (goede ervaring uit het verleden: dat blijft zitten!)
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
al op voorraad gevonden bij m4tuning.com (gevestigd in zwitserland met distributie vanuit italie)
wel 3 tientjes duurder maar ik heb een hekel aan levertijden
edit: alfisti.net is van mening dat het ding best kan passen met wat werk maar hoe dan ook hebben ze wel ingestemd met retourzending. Ik denk dat mijn mail duidelijk genoeg was
CSC voordemper is nu bij m4 besteld (ook leverancier van http://www.sportauspuffanlagen.net/" onclick="window.open(this.href);return false; zo te zien, maar daar zijn de verzendkosten hoger) Hopelijk halverwege volgende week binnen?
wel 3 tientjes duurder maar ik heb een hekel aan levertijden
edit: alfisti.net is van mening dat het ding best kan passen met wat werk maar hoe dan ook hebben ze wel ingestemd met retourzending. Ik denk dat mijn mail duidelijk genoeg was
CSC voordemper is nu bij m4 besteld (ook leverancier van http://www.sportauspuffanlagen.net/" onclick="window.open(this.href);return false; zo te zien, maar daar zijn de verzendkosten hoger) Hopelijk halverwege volgende week binnen?
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8887
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: 2000 Lusso
Bagger kwaliteit
Niet te geloven toch..
Niet te geloven toch..
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 275
- Lid geworden op: 31 aug 2011, 21:43
- Locatie: Andijk
Re: 2000 Lusso
Zo'n bodemplaat heb ik ook gehad voor mijn GT uit 2004, de leidingen van de oliekoeler zouden bij mijn auto anders lopen dan anders, bij andere GT's zou het dus wel passen Ze doen inderdaad gelukkig niet moeilijk over retourzenden (en dat terwijl ik het ding al een maand of 3-4 in huis had voordat ik eraan toe kwam om hem eronder te gaan zetten).JoorZ105 schreef:alfisti.net is van mening dat het ding best kan passen met wat werk
En eerlijk is eerlijk: ik heb er ook al het nodige spul gekocht wat wel prima past, zoals een middenpijp voor de uitlaat.
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
Pas gisteravond is de voordemper uit turijn verstuurd. Gaat lekker op zijn italiaans. Niet gaan rennen op het moment dat het geld binnen is maar een paar dagen later pas weer reageren. Piano piano. Zou hij zaterdag worden bezorgd of worden we morgen al verrast door een leverantie? Als ik naar de trieste weersvoorspelling kijk voor komend weekend maakt het ook niet zoveel uit....
Ondertussen het uitlaatspruitstuk gespoten (kachellak. geeft even een rookpluim bij de eerste startbeurt, maar blijft wel zitten)
de silentbus voor de ophanging vervangen.
en de silentbussen in de stabibotjes wederom vervangen, nu beter klemmende van prins bredevoort vandaan.
Oja tussendoor ook nog een ontbrekende dop in de bodem geplaatst.
Elke keer blijkt weer dat echt nog alles origineel is aan deze alfetta , tot slangen en rubbers aan toe. Verbazingwekkend is ook dat vrijwel alle rubers goed zijn. Alleen dat wat ralph had vervangen (hoofd rem en koppelingscilinder en bilsteins) was niet meer van de eerste montage lijkt het wel.
Alleen de motorsteunen zijn licht doorgezakt. Ze kunnen op zich blijven zitten maar ook die staan op het lijstje, want scheelt weer een cm bodemspeling, ook voor de uitlaat straks.
Verder geplande werkzaamheden worden dus
korte termijn:
- remslangen (zwarte goodridge al binnen, voor montage uitlaat in ieder geval vast de achterste monteren)
- oliebeurtje (wel uitgebreid want ik ga naar de voor mij vertrouwde kroon 20w50. alfa schreef 10w50 voor)
- check bougiekabel weerstand, eventueel vervangen (wel koperkern!)
- csc uitlaat monteren
- kachelfan aan de gang krijgen (blijf ik uitstellen maar de apk komt eraan )
tussendoor als het mooi weer is in de achtertuin:
- randjes van de ronals herstellen en monteren met nieuwe banden
langere termijn/volgend seizoen:
- waterpomp+thermostaat
- carbrubbers en revisiesetje in carbs
- motorsteunen l+r (evt ook in staartstuk)
Ondertussen het uitlaatspruitstuk gespoten (kachellak. geeft even een rookpluim bij de eerste startbeurt, maar blijft wel zitten)
de silentbus voor de ophanging vervangen.
en de silentbussen in de stabibotjes wederom vervangen, nu beter klemmende van prins bredevoort vandaan.
Oja tussendoor ook nog een ontbrekende dop in de bodem geplaatst.
Elke keer blijkt weer dat echt nog alles origineel is aan deze alfetta , tot slangen en rubbers aan toe. Verbazingwekkend is ook dat vrijwel alle rubers goed zijn. Alleen dat wat ralph had vervangen (hoofd rem en koppelingscilinder en bilsteins) was niet meer van de eerste montage lijkt het wel.
Alleen de motorsteunen zijn licht doorgezakt. Ze kunnen op zich blijven zitten maar ook die staan op het lijstje, want scheelt weer een cm bodemspeling, ook voor de uitlaat straks.
Verder geplande werkzaamheden worden dus
korte termijn:
- remslangen (zwarte goodridge al binnen, voor montage uitlaat in ieder geval vast de achterste monteren)
- oliebeurtje (wel uitgebreid want ik ga naar de voor mij vertrouwde kroon 20w50. alfa schreef 10w50 voor)
- check bougiekabel weerstand, eventueel vervangen (wel koperkern!)
- csc uitlaat monteren
- kachelfan aan de gang krijgen (blijf ik uitstellen maar de apk komt eraan )
tussendoor als het mooi weer is in de achtertuin:
- randjes van de ronals herstellen en monteren met nieuwe banden
langere termijn/volgend seizoen:
- waterpomp+thermostaat
- carbrubbers en revisiesetje in carbs
- motorsteunen l+r (evt ook in staartstuk)
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
Het spruitstuk zit erop. En de csc voordemper is gearriveerd en paste heel netjes.
Morgen weer verder.
Morgen weer verder.
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
De goodridge remslang aan de achterzijde zit eindelijk goed. Daarvoor moest ik het T stuk lossen en uit zijn zitting kantelen om goed te kunnen zien de fitting in het T stuk draaide. Na enkele pogingen, bleek hij er echt recht in te gaan en heb ik hem, ondanks dat het gevoelsmatig te zwaar liep) doorgedraaid. Hij sluit nu af dus
Ontlucht met de spuit van de apotheek tot er geen bellen meer uitkwamen. Het remvloeistof reservoir heb ik ook bijgevuld maar ik blijf een waarschuwingslampje zien in het dash (uitroepteken) dus er klopt iets niet met het niveau, of er zit nog lucht in. Pedaaldruk is ook nog niet helemaal goed dus hij zal nog een keer goed ontlucht moeten worden. Misschien heb ik het reservoir wel te laat bijgevuld waardoor er lucht in het systeem zit nog, maar waarom dan het waarschuwingslampje????????????
Verder de uitlaat verder gemonteerd. Even puzzelen maar het viel wel mee verder.
Fetta even goed warm laten draaien buiten, om de kachellak op het spruitstuk even uit te laten dampen. (niet handig tijdens het rijden aangezien die dampen dan het interieur in kunnen komen) Wat opviel is dat de koppeling nu goede pedaaldruk levert, dus dat is geregeld.
Ontlucht met de spuit van de apotheek tot er geen bellen meer uitkwamen. Het remvloeistof reservoir heb ik ook bijgevuld maar ik blijf een waarschuwingslampje zien in het dash (uitroepteken) dus er klopt iets niet met het niveau, of er zit nog lucht in. Pedaaldruk is ook nog niet helemaal goed dus hij zal nog een keer goed ontlucht moeten worden. Misschien heb ik het reservoir wel te laat bijgevuld waardoor er lucht in het systeem zit nog, maar waarom dan het waarschuwingslampje????????????
Verder de uitlaat verder gemonteerd. Even puzzelen maar het viel wel mee verder.
Fetta even goed warm laten draaien buiten, om de kachellak op het spruitstuk even uit te laten dampen. (niet handig tijdens het rijden aangezien die dampen dan het interieur in kunnen komen) Wat opviel is dat de koppeling nu goede pedaaldruk levert, dus dat is geregeld.
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8887
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: 2000 Lusso
Mooie bips
Blijft dat goed zitten de kachellak? Heb zelf eens HVT erop gespoten maar dat is nooit een succes geweest.
Lost op met wasbenzine.
Ook de lak van Motip is zooi in dat opzicht.
Blijft dat goed zitten de kachellak? Heb zelf eens HVT erop gespoten maar dat is nooit een succes geweest.
Lost op met wasbenzine.
Ook de lak van Motip is zooi in dat opzicht.
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 19 sep 2015, 12:10
Re: 2000 Lusso
kachellak had ik op de juul ook gebruikt en dat was na 2000km nog perfect. het moet ook op een enkelwandige kachel blijven zitten, dus ik heb er vertrouwen in.
Groet Joris
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
Nu: 1750 Berlina 1971
Voorheen:
146 boxer 1996,
Giulia 1600 Nuova 1977 (met 2.0)
1750 Berlina 1969 (met 2.0)
Giulietta TI 1962 (met 1750)
Giulia 1300 Super 1974 (met verse 2.0 etc)
Alfetta 2000 Lusso 1983
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: 2000 Lusso
Ik zou zelf nooit een winding inkorten van een bestaande veer!JoorZ105 schreef:Gisteren heb ik de 3b demper gedemonteerd en de achterveren een winding ingekort. Het effect weet ik nog niet wat de auto staat opgebokt te wachten op de onderdelen uit dld. Vanavond eens kijken of de rest van de uitlaat makkelijk loskomt.
ipv eezibleed heb ik een doseerspuit gehaald om vanaf het ontluchtingspunt dmv vacuum te ontluchten. werkt ook. de automaterialen tent was al dicht, vandaar.
Gr, Carl