Klein forummeeting 16 okt 2010 in Gramsbergen

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7896
Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
Locatie: Noordscheschut

Bericht door GTV42.0 »

Ik zie het wel. Ik zit momenteel op de laptop beneden. Door de drukte met de badkamer kijk ik vaak in het weekend naar de computer boven waar al mijn mail binnenkomt. Ook omdat ik er zeer slecht ontvangst heb en het nogal lang duurd :twisted:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Stefan
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 499
Lid geworden op: 24 mar 2009, 22:34
Locatie: Gramsbergen
Contacteer:

Bericht door Stefan »

@ StefGTV6

Dat is echt zwaar balen joh. Nu heb je de afgelopen paar jaar al niet zo veel van je GTV kunnen genieten, omdat deze helemaal aangepakt werd en dan dit weer :evil: :evil: .
Gelukkig zijn jij en de tegenpartij er verder goed afgekomen. Als Tom de GTV weer gaat opbouwen dan is deze wel in goede handen.

Als het op 16 Oktober te ver fietsen is, dan mag je ook wel in een Japanner komen. Er is genoeg parkeerruimte aan het EIND van de straat :mrgreen: .
Huidige Alfa:
Op dit moment Alfaloos.

Alfa-verleden:
Te veel om op te noemen
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 843
Lid geworden op: 26 sep 2008, 23:39
Locatie: Almelo

Bericht door stefgtv6 »

Stefan schreef:@ StefGTV6

Dat is echt zwaar balen joh. Nu heb je de afgelopen paar jaar al niet zo veel van je GTV kunnen genieten, omdat deze helemaal aangepakt werd en dan dit weer :evil: :evil: .
Gelukkig zijn jij en de tegenpartij er verder goed afgekomen. Als Tom de GTV weer gaat opbouwen dan is deze wel in goede handen.

Als het op 16 Oktober te ver fietsen is, dan mag je ook wel in een Japanner komen. Er is genoeg parkeerruimte aan het EIND van de straat :mrgreen: .
Is zeker even stevig balen nu...... :cry:
Maar van de afgelopen 3 jaar sinds aankoop heb ik er toch 1,5 jaar gebruik van kunnen maken en dat is volgens mij bij sommigen op het forum hier wel anders toch? :twisted:
En ik weet wel waarom er aan het eind van de straat genoeg parkeerruimte is; die Alfa's houden er allemaal mee op aan het begin van de straat! :lol:
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefan
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 499
Lid geworden op: 24 mar 2009, 22:34
Locatie: Gramsbergen
Contacteer:

Bericht door Stefan »

stefgtv6 schreef:
En ik weet wel waarom er aan het eind van de straat genoeg parkeerruimte is; die Alfa's houden er allemaal mee op aan het begin van de straat! :lol:
Scheelt dat ze niet zo heel ver de straat in moeten :wink: :wink: .
Huidige Alfa:
Op dit moment Alfaloos.

Alfa-verleden:
Te veel om op te noemen
Gebruikersavatar
Alfettagtv1977
Novizio
Novizio
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2010, 10:14

Bericht door Alfettagtv1977 »

Het lijkt me leuk om op deze meetng te komen, ik heb wat pagina's van dit topic doorgebladerd maar niet de plek en tijd kunnen vinden. Km maakt niet zoveel uit.

Misschien handig om afspraken in het openingsbericht te zetten? :oops:


Edit: gevonden
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7896
Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
Locatie: Noordscheschut

Bericht door GTV42.0 »

Hallo allemaal. Het volgende is nu ook bekend, de kosten rek.nr. en het belangrijkste wat krijgen we er voor terug.

-De kosten zijn 16,50euro p.p.

-Wat krijgen we er voor:
Koffie bij binnenkomst
Cake bij binnenkomst
2 soorten salades
Frisdrinken
Bier
Vleespakket met 6 verschillende vleessoorten
Sausjes div.
Sate saus
Stokbrood met kruidenboter.

Dit is denk ik zeer royaal en denk er om, we houden hier niets aan over, en we doen ons best om er een leuke dag van te maken.

Graag 16,50euro overmaken op rekeningnummer 386757879 S.W. Nijkamp vermeld hierbij ook even t.n.v. forummeeting. Vermelding forumnaam ook vermelden AUB.

Ik hoop dat jullie die zich al hebben opgegeven dit doen zodat Stefan alles in gang kan zetten.
Laatst gewijzigd door GTV42.0 op 15 sep 2010, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7896
Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
Locatie: Noordscheschut

Bericht door GTV42.0 »

Alfettagtv1977 schreef:Het lijkt me leuk om op deze meetng te komen, ik heb wat pagina's van dit topic doorgebladerd maar niet de plek en tijd kunnen vinden. Km maakt niet zoveel uit.

Misschien handig om afspraken in het openingsbericht te zetten? :oops:


Edit: gevonden
Bij al mijn berichten staat het onderin te lezen :wink: Kan ik jou naam ook toevoegen?
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Stefan
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 499
Lid geworden op: 24 mar 2009, 22:34
Locatie: Gramsbergen
Contacteer:

Bericht door Stefan »

GTV42.0 schreef:Hallo allemaal. Het volgende is nu ook bekend, de kosten rek.nr. en het belangrijkste wat krijgen we er voor terug.

-De kosten zijn 16,50euro p.p.

-Wat krijgen we er voor:
Koffie bij binnenkomst
Cake bij binnenkomst
2 soorten salades
Frisdrinken
Bier
Vleespakket met 6 verschillende vleessoorten
Sausjes div.
Sate saus
Stokbrood met kruidenboter.

Dit is denk ik zeer royaal en denk er om, we houden hier niets aan over, en we doen ons best om er een leuke dag van te maken.

Graag 16,50euro overmaken op rekeningnummer 386757879 S.W. Nijkamp vermeld hierbij ook even t.n.v. forummeeting.

Ik hoop dat jullie die zich al hebben opgegeven dit doen zodat Stefan alles in gang kan zetten.
Vermeld ook even je Forumnaam. Ik weet namelijk niet van iedereen de dagelijkse naam.
Huidige Alfa:
Op dit moment Alfaloos.

Alfa-verleden:
Te veel om op te noemen
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7896
Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
Locatie: Noordscheschut

Bericht door GTV42.0 »

Heb het erbij gezet maat :wink:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Alfist-GTV6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 533
Lid geworden op: 23 dec 2005, 17:15
Locatie: Oude Pekela

Bericht door Alfist-GTV6 »

Er zou tevens een mailing verstuurd kunnen worden ivm kosten overmaken.
Maakt het des te gemakkelijker als men het overmaakt, dan hebben ze gelijk de benodigde gegevens bij de hand.

Is gewoon een ingeving, heb namelijk geen flauw idee of alle adressen bekend zijn.
Registerleider Squadra33 / Registro Trentatre.

Nero Alfa 33 1.7ie 16v - 1994.
Nero Metallizato Alfa GTV6 - 1985.
Nero Alfa 146 1.6TS - 2000.
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1841
Lid geworden op: 01 okt 2008, 21:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Bericht door twinnyspark »

Shit, kost dat wat ??? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Als ik dat van te voren had geweten :evil:





















:jumping: :jumping: :jumping:

Stefan, kom wel even bij je langs om 16 euri 50 wit te wassen. :lol:
btw) vanmiddag zat de deur op slot en stond er wel een 33 T2 voor de deur.
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7896
Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
Locatie: Noordscheschut

Bericht door GTV42.0 »

Alfist-GTV6 schreef:Er zou tevens een mailing verstuurd kunnen worden ivm kosten overmaken.
Maakt het des te gemakkelijker als men het overmaakt, dan hebben ze gelijk de benodigde gegevens bij de hand.

Is gewoon een ingeving, heb namelijk geen flauw idee of alle adressen bekend zijn.
Staat allemaal al vermeld vriend :wink:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Stefan
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 499
Lid geworden op: 24 mar 2009, 22:34
Locatie: Gramsbergen
Contacteer:

Bericht door Stefan »

twinnyspark schreef: Stefan, kom wel even bij je langs om 16 euri 50 wit te wassen. :lol:
btw) vanmiddag zat de deur op slot en stond er wel een 33 T2 voor de deur.
Kom maar langs als je in Gramsbergen bent. Ik heb wel een teiltje met bleekwater voor het witwassen :wink: .
Klopt gistermiddag was ik niet in de stalling, maar wel in de buurt.Had anders even gebeld.
Als je een 33 T2 (Blue) hebt gezien, dan ben je aan het eind van de middag geweest.
Het is trouwens niet de enige 33 T2, die er staat. Binnen staat nog een leuk exemplaar (33 T2 Junior).
Huidige Alfa:
Op dit moment Alfaloos.

Alfa-verleden:
Te veel om op te noemen
Gebruikersavatar
Alfa-corazon
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 687
Lid geworden op: 12 okt 2009, 09:22
Locatie: Amsterdam

Bericht door Alfa-corazon »

stefgtv6 schreef:
Stefan schreef:@ StefGTV6

Dat is echt zwaar balen joh. Nu heb je de afgelopen paar jaar al niet zo veel van je GTV kunnen genieten, omdat deze helemaal aangepakt werd en dan dit weer :evil: :evil: .
Gelukkig zijn jij en de tegenpartij er verder goed afgekomen. Als Tom de GTV weer gaat opbouwen dan is deze wel in goede handen.

Als het op 16 Oktober te ver fietsen is, dan mag je ook wel in een Japanner komen. Er is genoeg parkeerruimte aan het EIND van de straat :mrgreen: .
Is zeker even stevig balen nu...... :cry:
Maar van de afgelopen 3 jaar sinds aankoop heb ik er toch 1,5 jaar gebruik van kunnen maken en dat is volgens mij bij sommigen op het forum hier wel anders toch? :twisted:
En ik weet wel waarom er aan het eind van de straat genoeg parkeerruimte is; die Alfa's houden er allemaal mee op aan het begin van de straat! :lol:
Jeetje, ik lees het nu pas. Wat een kl.... nieuws zeg.
Het blijft "niet meevallen" zeg, GTV6 rijden.
Veel strekte en hopelijk haal je er wel goed geld uit om 'm weer op te knappen en te verbeteren.
Sterkte.
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 843
Lid geworden op: 26 sep 2008, 23:39
Locatie: Almelo

Bericht door stefgtv6 »

Bedankt Roy!
Gaat helemaal goed komen. Heb net vanochtend 2 NOS spatborden opgehaald voor een heel zacht prijsje.
En daar heb ik er maar ééntje van nodig........dat is dan al weer een meevaller toch? :wink:
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7896
Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
Locatie: Noordscheschut

Bericht door GTV42.0 »

Deeerste betalingen zijn binnen bij Stefan. Bedankt heren. We gaan er van uit dat de rest die zich heeft opgegeven het binnenkort ook doet en we hopen op nog meer aanmeldingen.
Groet Jeroen en Stefan.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Bericht door Melvivio »

ik ben zeker van plan om te komen, maar momenteel is de elektra in mijn auto atm een puntje wat het wellicht onmogelijk maakt om gramsbergen te halen / weer terug naar huis te komen met verlichting aan.

Desalniettemin zal ik je op de hoogte houden, want atm staat de auto bij elektra bedrijf die gaan kijken waar de oorzaak ligt (ik verwacht voorbekrachtiging). 16 Oktober is nog een maand, maar toch, daarom nog even afwachtend met definitieve betaling.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7896
Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
Locatie: Noordscheschut

Bericht door GTV42.0 »

Je mag wel met een andere auto komen hoor, dit doen meer die komen de 16e.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7896
Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
Locatie: Noordscheschut

Bericht door GTV42.0 »

En weet 2 betalingen binnen. 1x via telebankieren en 1x witwaspraktijken :wink: :lol:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Bericht door Melvivio »

GTV42.0 schreef:Je mag wel met een andere auto komen hoor, dit doen meer die komen de 16e.
Echt niet, voor mij is het GTV, of niet :wink:

En bij deze blij om te melden dat ik erbij ben! Het elektra probleem is opgelost (zie project)

Heb zojuist de 16.50 overgemaakt! Nu alleen nog duimen op goed weer!

En plannen maken voor collonne naar het noorden? :smile:
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Plaats reactie