tja, die bumpers en side-markers zal altijd wel een discussie blijven
, voorlopig alleen beschermen tegen de roestduivel, wat kleine onvolkomenheden oplossen , voorzijde verlagen en andere wielen, de rest zien we later nog wel, heb hier ook nog een gekietelde 3.0 in de schuur staan dus wie weet
Heb reeds diverse Giulia's naar Amerika verscheept, dit is de eerste auto die ik zelf uit Amerika haal, heb alle Giulia's verscheept met Wallenius Wilhelmsen en die zorgen nu ook voor het transport van de GTV
De GTV gaat vanuit Long Beach naar Zeebrugge, heb in Long Beach een door Wallenius geadviseerde "broker"in de arm genomen voor het regelen van de boeking en de papierwinkel, dit kost een $300
Het roll-on,roll off transport van de auto kost $1360
Bij aankomst in de haven van Zeebrugge moet er over de totale som van aanschaf auto en transport 10% invoerrecht betaald worden
Over de som van aanschafprijs auto, transport en invoerrecht betaal je 21% BTW, hierbij komt ongeveer een € 100 aan administratiekosten bij
Voor de aanschafprijs van de auto wordt de "Bill of sale" aangehouden, dit schept samen met de lage $ koers wat mogelijkheden
Ga de auto op NL kenteken zetten, moet dus nog eventueel de BPM voldoen en voor RDW/APK, ben nu aan het informeren wat hier de valkuilen zijn, voorlopig alleen de koplampen, de US lampen hebben een ander lichtbeeld dan de Euro versie en worden dus niet goedgekeurd
Let wel, een goede vriend van me heeft de auto bezichtigd en proefgereden, heeft ook de auto opgehaald en cash afgerekend, de auto ook in de haven afgeleverd, zonder hulp van hem had ik dit zo niet aangedurfd
@ Fetta, de wereld is idd klein, klep weer terugverkopen ?