heb al jaren een VW type 3 Variant staan, eerder dus al gelast en gespoten, waar een subaru motor in zou gaan, maar aangezien er ook Alfa Boxer treffens zijn, nu besloten om een Alfasud 1.5TI motor in deze VW te plaatsen.. en wat motivatie gevonden

heb hier in de buurt, een 1.5TI bij marco v.Baar opgehaald, en had al een draaiend gedeelte met pasplaat en vliegwiel liggen..
pasplaat en vliegwiel verdienen, niet de schoonheids prijs, en moest wat ruimte in het bellhouse creeren vanwege aanlopen vliegwiel..
motor moest eerst wat gedemonteerd, want bleek een bewerkt bellhouse motorzijde benodigd te zijn, wat me eerder niet opgevallen was

dus beide motoren op de werkbank, en schroeven..
daarna de motor die gebruikt gaat worden, nog even test laten draaien..
motor hangt nu in de VW, en er een motorsteunbalk voor gemaakt, van een ALFA gtv trekhaak

motor moet nog met paar bouten boven vast, net als startmotor, en de rest van alle aansluitingen..
maar moet vandaag weer vd gezamelijke brug af kunnen, dus moe(s)t wel even doorgaan, en zal rest vd week niet veel meer doen.. alles voelt net niet goed meer.. maar wel voldaan, dat ik weer wat gedaan heb haha.. na ruim 6 wkn rondreis door spanje

zal dus nog wel ff duren voordat alles aangesloten is, in deze van oorsprong luchtgekoelde VW
heb geen foto's op mijn laptop staan, maar als mensen het wel kunnen waarderen, zal ik eens wat foto's gaan uploaden