fenix
Forumregels
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
- kareltjeknetter
- Alfetta Membro
- Berichten: 809
- Lid geworden op: 07 feb 2007, 11:50
- Locatie: prov.groningen
fenix
naar aanleiding van de vraag of ik niet een onderwerpje wou starten.....bij deze. het zal geen actief onderwerp worden daar ik en weinig tijd heb en niet zoveel fotograveer.
zoals hier en daar wel te lezen valt heb ik al geruime tijd (7jaar) een gtv 2000 uit 76 die ik heb omgebouwd naar 75 turbotechniek (100%), het blok wat ik daarvoor gebruikt heb evenals de computers komen uit een voormalig "trofeo alfa romeo" wagen van ed hoiting. deze had na ca 200dkm op de weg te hebben gereden ,2jaar meegedraaid in de trofeo. criticasters hebben mij uitgelachen, uitgehoond, maar ik rijdt al jaren met de wagen ,ook op het circuit en hij gebruikt nog steeds geen druppel olie......
de auto is uitgebreid aangepast met een ander chip, meer laaddruk ,kooi, onderstel, enz. ik heb deze veranderingen gedaan omdat de carr. kaal is aangeschaft en niet echt super was, dus originaliteit was geen punt, de wagen had bijv. dus een brandje gehad in de versn.bak, vandaar fenix.....
na dus een paar jaar rond te hebben geblazen werd het weer tijd voor een opknapbeurd omdat de carr. toch wel wat nare plekken begon te vertonen ,oa door het vermogen van de wagen
wordt vervolgd
zoals hier en daar wel te lezen valt heb ik al geruime tijd (7jaar) een gtv 2000 uit 76 die ik heb omgebouwd naar 75 turbotechniek (100%), het blok wat ik daarvoor gebruikt heb evenals de computers komen uit een voormalig "trofeo alfa romeo" wagen van ed hoiting. deze had na ca 200dkm op de weg te hebben gereden ,2jaar meegedraaid in de trofeo. criticasters hebben mij uitgelachen, uitgehoond, maar ik rijdt al jaren met de wagen ,ook op het circuit en hij gebruikt nog steeds geen druppel olie......
de auto is uitgebreid aangepast met een ander chip, meer laaddruk ,kooi, onderstel, enz. ik heb deze veranderingen gedaan omdat de carr. kaal is aangeschaft en niet echt super was, dus originaliteit was geen punt, de wagen had bijv. dus een brandje gehad in de versn.bak, vandaar fenix.....
na dus een paar jaar rond te hebben geblazen werd het weer tijd voor een opknapbeurd omdat de carr. toch wel wat nare plekken begon te vertonen ,oa door het vermogen van de wagen
wordt vervolgd
-squadragrunn-
carry on waywards......
carry on waywards......
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
- GTVke
- Advanced Membro
- Berichten: 1228
- Lid geworden op: 23 dec 2005, 17:28
- Locatie: Olio - Belgio
Het zal wel vooruitgaan maar de GTV ziet er echt niet uit , das natuurlijk mijn persoonlijke mening .
Zou je mogelijk ook een verduidelijking kunnen geven omtrent dunner plaatwerk op vroege pre 80 GTV's ? Welke panelen etc ?
Ik heb al verschillende GTV's onder handen gehad , waaronder vroege en zelfs nu een GT ( das dus een hele vroege ) en heb nog nooit iets gemerkt van dunner plaatwerk ?
Zou je mogelijk ook een verduidelijking kunnen geven omtrent dunner plaatwerk op vroege pre 80 GTV's ? Welke panelen etc ?
Ik heb al verschillende GTV's onder handen gehad , waaronder vroege en zelfs nu een GT ( das dus een hele vroege ) en heb nog nooit iets gemerkt van dunner plaatwerk ?
- kareltjeknetter
- Alfetta Membro
- Berichten: 809
- Lid geworden op: 07 feb 2007, 11:50
- Locatie: prov.groningen
volgens de verhalen zijn de vroege series 0.1mm dunner qua gebruikte plaat, ik heb het niet nagemeten......interesseerd me ook niet
wbt het uiterlijk, ik heb al zoveel verschillende meningen gehoord , ze maken mij de pis niet meer lauw. toen ik de auto kocht was er al het een en ander aan verbouwd in de zin van plastic, dat heb ik er heel snel af getrokken
mijn insteek was een matige carroserie weer op te bouwen in de tend van de autodelta wagens , daar lag de naduk ook op performance ipv looks
de auto is inmiddels weer wat beter als op die fotos en heeft inmiddels geen kunststoffen voorspoilers maar van blik in de stijl van de oude racers. er komen ook ducs op voor de achterwielen voor dif en remkoeling wat samen moet gaan werken met de diffuser (die is nog niet zoals die gaat worden)
de auto krijgt ook weer een andere kleur en andere wielen ,want die heb ik verkocht
het is geen ts onderstel maar turbo
wbt het uiterlijk, ik heb al zoveel verschillende meningen gehoord , ze maken mij de pis niet meer lauw. toen ik de auto kocht was er al het een en ander aan verbouwd in de zin van plastic, dat heb ik er heel snel af getrokken
mijn insteek was een matige carroserie weer op te bouwen in de tend van de autodelta wagens , daar lag de naduk ook op performance ipv looks
de auto is inmiddels weer wat beter als op die fotos en heeft inmiddels geen kunststoffen voorspoilers maar van blik in de stijl van de oude racers. er komen ook ducs op voor de achterwielen voor dif en remkoeling wat samen moet gaan werken met de diffuser (die is nog niet zoals die gaat worden)
de auto krijgt ook weer een andere kleur en andere wielen ,want die heb ik verkocht
het is geen ts onderstel maar turbo
-squadragrunn-
carry on waywards......
carry on waywards......
-
- Novizio
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 27 jan 2008, 18:21
- Locatie: Wijchen
- kareltjeknetter
- Alfetta Membro
- Berichten: 809
- Lid geworden op: 07 feb 2007, 11:50
- Locatie: prov.groningen
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8884
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
- kareltjeknetter
- Alfetta Membro
- Berichten: 809
- Lid geworden op: 07 feb 2007, 11:50
- Locatie: prov.groningen
- kareltjeknetter
- Alfetta Membro
- Berichten: 809
- Lid geworden op: 07 feb 2007, 11:50
- Locatie: prov.groningen