Mijn vader had vroeger zo eentje in lichtgroen.
Die bakjes konden ook aardig roesten zeg
Jaren gehad!!!
Op zich wel een fijne rijders auto voor wat ik me kan herinnneren, tegenwoordig geheel uit het straatbeeld verdwenen.
Heel zelden zie je ze nog eens op de straat!
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Om verder te spreken over die Lotus Talbot , herrinert zich iemand nog de veel te vroeg gestorven rallygrootmeester Henri Toivonen in dat kleine bakske ?
De man is later overgestapt op Lancia en is daar ook in verongelukt .
Heb er net even de resultaten van de Turbodelta GR.4 een keer bijgenomen voor seizoen '80 .
De GTV Turbodelta met # 10 die we op het fimpje zien voorbijrazen is Mauro Pregliasco en zijn co Vittorio Reisoli , helaas haalde zij de finish niet en vielen uit met een defecte benzinepomp .
Ook de tweede Turbodelta ( #19 ) in de San Remo rally van Maurizio Verini en co Bruno Scabini haalde de finish niet door een brand , een bijgevoegd verhaal bij de resultaten meld dat deze wagen is uitgebrand !
Dat seizoen liet de GTV GR.4 zich niet van zijn beste kant zien , de resultaten staan namelijk vol van opgaves in verschillende rally's , om er enkele te noemen : motore ( 6X !!) , incidente ( 2X ) , turbina ( 1X maar ! ) , pompa benzina ( 2X ) , bruciata ( 1X ) , semiassa ( 1X wat dat ook moge zijn ? ) .