hallo alemaal
-
- Novizio
hallo alemaal
Hallo ik ben Alessandro en heb 2 gtv6en 1 moet van het zomer klaar zijn en de andere is heel slecht en ik weet nog niet wat ik daarmee ga doen.
Ik heb een eigen garage samen met mijn vader en we doen dan ook het meest met italiaanse auto.Ik zal proberen binnenkort wat foto s te plaatsen . groeten Alessandro
Ik heb een eigen garage samen met mijn vader en we doen dan ook het meest met italiaanse auto.Ik zal proberen binnenkort wat foto s te plaatsen . groeten Alessandro
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- kareltjeknetter
- Alfetta Membro
moaa, een jaar of 40 schat ik, zijn vader werkte vroeger bij een alfagarage in groningen die zich nu bezig houdt met de verkoop van veel te dure wrakken en matige autosAlfettaOwner schreef:Benvenuto Alessandro,
We zijn natuurlijk heel benieuwd naar fotookes van jouw/jullie bella's!
Zijn jullie al lang op je zelf?
Groeten Alessandro![]()
-squadragrunn-
carry on waywards......
carry on waywards......
-
- Alfetta Membro
Hey Sandro...!!!
Ik kom al bijna 25 jaar bij Garage CAR ( Centro Alfa Romeo), eerst in Foxhol, en nu al weer sinds jaren in Sappemeer.
Eerst bij vader Vittorio, en sinds enige tijd vader en zoon Sandro..!!
Vaklui van de oude stempel, zoals je ze niet veel meer vindt!!
Overigens, men doet niet alleen Italo cars, maar gewoon alles, zolang het maar een verbrandingsmotor heeft!!
Ik kom al bijna 25 jaar bij Garage CAR ( Centro Alfa Romeo), eerst in Foxhol, en nu al weer sinds jaren in Sappemeer.
Eerst bij vader Vittorio, en sinds enige tijd vader en zoon Sandro..!!
Vaklui van de oude stempel, zoals je ze niet veel meer vindt!!
Overigens, men doet niet alleen Italo cars, maar gewoon alles, zolang het maar een verbrandingsmotor heeft!!
-
- Novizio
bedankt
Ten eerste bedankt allemaal voor de warme verwelkoming Ik vind het al echt een leuke site.Ik zit nu al zo n beetje 6 jaar bij mijn vader in de zaak en heb 5 jaar bij andere garages gewerkt onder andere bij mitsubitshi maar dat was puur om even te kijken hoe het was verder vond ik het niets en daarna nog bij alfa en fiat en toen had ik het wel gezien bij al die dealers.Het liefste werk ik ook aan oude alfa s
.Ik hoop dat het lukt met de foto s tot gauw

-
- Novizio
he peter
He Peter gauw weer even langs komen he dan drinken we even koffie groetjes
- Alfist-GTV6
- Alfetta Membro