Had eerst buiten een kennis met een kapotte Volvo 340 Diesel die niet wilde starten moeten helpen. Vandaar dat mijn handen half bevroren waren. Normaal gesproken gebruik ik ze niet hoor, haha!
(maar 't rijdt overigens wel fijn hoor die dingen
)
Die foto op de snelweg daar ging het overigens ook al richting 170...gemaakt vanuit een Astra OPC Turbo Nurburgring-edition (gaat serieus hard, maar wat een saai ding verder
)
Het groepje waarmee ik was weggeweest verbaasde zich over de Alfetta, haha. Ze hadden gedachtdat zo'n oud hok veel langzamer was en in alle bochten achterop raakte. En het geluid vonden ze al helemaal geweldig.
Iemand trouwens een idee hoe ik de achterkant nog meer omlaag krijg? Vooral daar is het 4x4-effect nog te hoog. Er zitten nu Eibachs van een 75TS onder. Die zouden al 3-4cm moeten verlagen.
Verder wel nog vrije tijd gehad vanavond: dus de Bilsteins zitten er ook onder!
Spica's eraf!
Nieuwe shit erop!
Dit moet er ook nog eens onder: