Opzet van dit schrijven is om een nieuwe doelgroep inzicht te geven in de vele facetten in allerlei opzicht die belangrijk zijn bij de aankoop van een Alfetta.
Getracht wordt een zo duidelijk doch beknopt mogelijk beeld te geven. Ondanks alle moeite die is genomen om dit aankoopadvies op te zetten is het helaas onmogelijk alles tot in details te beschrijven. Daarvoor wil ik U als lezer doorverwijzen naar dit forum. Opgezet in 2005 en vanuit een harde kern Alfetta liefhebbers door gegroeid naar een gezellige huiskamer vol met informatie, kennis en ervaringen over de Alfetta. Heb jij uiteindelijk je zinnen op een Alfetta gezet vraag dan altijd een met deze modellen bekend liefhebber/monteur als waarnemer mee alvorens daadwerkelijk tot aankoop over te gaan!
Hoi Alessandro,
Dit lijkt mij een geweldig mooi gemaakt en zeer uitgebreid aankoop advies!
Maar ik zeg 'lijkt' omdat de pagina's bij mij niet goed werken.
Alleen pagina 1 opent de juiste locatie. Pagina 4 opent ook iets, namelijk opnieuw pagina 1.
Alle overige pagina's worden niet gevonden.
Dit aankoopadvies is nu ook terug te vinden in het clubblad DueMila van de Verening Alfa Romeo Liefhebbers Nederland (VARLN) december 2014 nummer 116. Mooie uitgave welke geheel is toegewijd aan TIPO 116 http://www.varln.nl/
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super