Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Forumregels
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
In deze rubriek is ruimte voor alle NON Alfetta projecten . Er is één regel: Alléén Italiaanse schoonheden!!!
-
- Advanced Membro
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 21:44
- Locatie: 2 km naast wielen dld
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Hoe lang ben je met een velg sodablasten bezig?
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Zo,n rand van een Milano kost ongeveer 30 min wetblasten per velg. De meeste tijd gaat zitten in het sodablasten van de velg, dit is een rotklus want de soda slaat door de ronde vorm terug in je vizier. Het sodablasten van een velg kost een uur en ik verbruik zo'n, 50kg soda per velg.
Het hart wordt daarna gespoten in 2K Epoxy + zilver (de gaten in een andere kleur) daarna twee blanke laklagen. De rand blijft zonder blanke lak, door het wetblasten is het oppervlak verdicht. De boutjes kunnen gewoon blijven zitten en worden meegepolijst
Prijzen voor dit alles geef ik alleen op aanvraag omdat iedere velg en aluminium legering anders is.
Dit resultaat van de rand krijg je alleen maar in de combinatie Soda / wetblasten!
Gr,
Carl
Het hart wordt daarna gespoten in 2K Epoxy + zilver (de gaten in een andere kleur) daarna twee blanke laklagen. De rand blijft zonder blanke lak, door het wetblasten is het oppervlak verdicht. De boutjes kunnen gewoon blijven zitten en worden meegepolijst
Prijzen voor dit alles geef ik alleen op aanvraag omdat iedere velg en aluminium legering anders is.
Dit resultaat van de rand krijg je alleen maar in de combinatie Soda / wetblasten!
Gr,
Carl
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8999
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Daar ben je dus wel ff mee bezig, ik had ook niet anders verwacht hoor
Is gewoon arbeidsintensief allemaal en een 1/2 uur lijkt weinig maar reken eens over 4 velgen.
Dan nog compleet stralen en spuiten, lak , afplakken etc..
Poedercoaten is minder arbeidsintensief, maar dan zit je weer met de boutjes en de rand
Is gewoon arbeidsintensief allemaal en een 1/2 uur lijkt weinig maar reken eens over 4 velgen.
Dan nog compleet stralen en spuiten, lak , afplakken etc..
Poedercoaten is minder arbeidsintensief, maar dan zit je weer met de boutjes en de rand
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
In de racerij zijn na enkele races door het agressieve remstof de randen en harten van de BBS velgen ook nogal verweert. Over het algemeen worden ook als de velgen uitelkaar gehaalt worden er toch nieuwe schroefjes in gezet. Als je dan met Alu-poets die rand op moet poetsen gaat wel, maar krijg je nooit zo'n super resultaat.
Ook mbt tot de racer. Wauw, die is lak is echt heel strak. Dat wetsanden-polieren heeft wel echt nog even een extra shine gegeven.
Hoop dat de GTA voorop gaat rijden, want schades zitten niet in een klein hoekje op het circuit...
Carl, mooi bedrijf, mooi team!
Ook mbt tot de racer. Wauw, die is lak is echt heel strak. Dat wetsanden-polieren heeft wel echt nog even een extra shine gegeven.
Hoop dat de GTA voorop gaat rijden, want schades zitten niet in een klein hoekje op het circuit...
Carl, mooi bedrijf, mooi team!
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Het uitgangspunt is hoe strak de auto is gespoten door de spuiter. In dit geval heb ik natuurlijk de hulp van een super autospuiter zijnde Maurice. Daarnaast speelt ook de kwaliteit van de lak en dan met name de blanke lak een belangrijke rol. Er zit voor mij inkoop circa 1.200,- Euro aan lak en filler op om je een idee te geven waarom een top spuitklus zo duur is.Ook mbt tot de racer. Wauw, die is lak is echt heel strak. Dat wetsanden-polieren heeft wel echt nog even een extra shine gegeven.
Hoop dat de GTA voorop gaat rijden, want schades zitten niet in een klein hoekje op het circuit...
Bij een concoursauto zou ik de blanke lak laag wetsanden en nogmaals ee blanke laklaag spuiten maar om eerlijk te zijn spuit Maurice zo rete strak dat wetsanden eigenlijk zonde is en alleen nodig om een paar stof insluitingen weg te halen.
Daarnaast zit de lak er super strak op maar de auto is echt niet perfect strak. Simpel door het vele polyester maar ook omdat ik samen met de opdrachtgever "tijd" een belangrijke factor was. Daarbij in beschouwing genomen dat de auto op het circuit toch wel schade zal oplopen. Dus qua strakheid geen super klus maar qua spuitwerk wel.
Ik heb met de opdrachtgever "Peterpaul" afgesproken dat hij alles uit de auto moet halen wat erin zit. Ik voelde namelijk dat hij zich schuldig zou gaan voelen als hij schade zou rijden. En dat is nou net totaal tegenovergesteld hoe ik in elkaar zit. Alfa's zijn om te rijden en in dit geval te racen......... dus gewoon voluit knallen...... met deze bella!
Dus een mooie foto sessie afgelopen zaterdag en dan nu doen waarvoor ze is gebouwd....... racen ...... genieten!
Ik zal er komende zondag niet bij zijn in Assen want als het mee zit vind de shake down van de GTA-R komende zondag plaats op Zandvoort en dat wil ik natuurlijk niet missen er zit niet voor niets een bijrijdersstoel in
Hoe mooi een restauratie ook is met Alfa's en iedere klassieker moet je gewoon (veel) rijden en genieten
Met een Alfa moet je rijden, rijden, rijden, rijden en nog eens rijden....... dat is de pure beleving
Gr,
Carl
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Zag dat mijn laatste posting weer even geleden was
De hoogtepunten op dit moment zijn het las en plaatwerk aan de Jaguar Mk2 en de Saab Cabrio. Ik probeer hier komende weken afwisselend aan te werken. Verder het nodige wetblasting werk. Met name de motor liefhebbers beginnen de weg naar Ridderkerk te vinden. In een paar weken tijd nu twee Suzuki 1000cc luchtgekoelde blokken gewetblast. De kwalitiet van het gebruikte aluminium is bij deze Japanners van uitzonderlijk goede kwaliteit.
Verder nog bezig geweest met een aantal onderdelen van een Triumph TR 250!
De 1966'er Giulia Sprint GT Veloce is verkocht inclusief restauratie naar concours straat en gaat naar Belgie! De restauratie zal 12 maanden in beslag gaan nemen. Aangezien de 66'er links en rechts wat onderdelen mist ben ik druk op jacht naar de ontbrekende delen en met succes Vorige week een super deal kunnen maken voor een compleet "Dunlop" onderstel. Dus remmen, fusees, achteras etc daar ben ik dus echt heel blij mee
Afgelopen maandag de tweede Weber 40 DCOE 27 er gevonden
Van zo'n onderdelen jacht wordt ik nou echt superblij....... is bijna net zo mooi als het restaureren zelf
Linker zijscherm van de Jag, reparatie stuk stuik ingelast
Blijft een imposant ding, auto's met karakter daar houd ik van
Suzuki delen eerst ge sodablast!
en dan wetblasten
zo blij als een kind met de tweede 40 DCOE 27 er
Carbs worden gesodablast, gewetblast, ultrasoon gereinigd en voorzien van nieuwe pakkingen, dekseltjes etc....... gaat helemaal goed komen!
Ben van plan om compleet gereviseerde en gewetblaste carburateur sets te gaan aanbieden. Je ziet namelijk wel aanbod van gereviseerde en geglasparelde setjes maar die zijn niet zo mooi als je met wetblasten kunt bereiken!
Laatste nieuws is dat de GTA-R komende vrijdag ochtend op Zandvoort zijn shakedown gaat krijgen Zal proberen een mooi filmpje te maken
Gr,
Carl
De hoogtepunten op dit moment zijn het las en plaatwerk aan de Jaguar Mk2 en de Saab Cabrio. Ik probeer hier komende weken afwisselend aan te werken. Verder het nodige wetblasting werk. Met name de motor liefhebbers beginnen de weg naar Ridderkerk te vinden. In een paar weken tijd nu twee Suzuki 1000cc luchtgekoelde blokken gewetblast. De kwalitiet van het gebruikte aluminium is bij deze Japanners van uitzonderlijk goede kwaliteit.
Verder nog bezig geweest met een aantal onderdelen van een Triumph TR 250!
De 1966'er Giulia Sprint GT Veloce is verkocht inclusief restauratie naar concours straat en gaat naar Belgie! De restauratie zal 12 maanden in beslag gaan nemen. Aangezien de 66'er links en rechts wat onderdelen mist ben ik druk op jacht naar de ontbrekende delen en met succes Vorige week een super deal kunnen maken voor een compleet "Dunlop" onderstel. Dus remmen, fusees, achteras etc daar ben ik dus echt heel blij mee
Afgelopen maandag de tweede Weber 40 DCOE 27 er gevonden
Van zo'n onderdelen jacht wordt ik nou echt superblij....... is bijna net zo mooi als het restaureren zelf
Linker zijscherm van de Jag, reparatie stuk stuik ingelast
Blijft een imposant ding, auto's met karakter daar houd ik van
Suzuki delen eerst ge sodablast!
en dan wetblasten
zo blij als een kind met de tweede 40 DCOE 27 er
Carbs worden gesodablast, gewetblast, ultrasoon gereinigd en voorzien van nieuwe pakkingen, dekseltjes etc....... gaat helemaal goed komen!
Ben van plan om compleet gereviseerde en gewetblaste carburateur sets te gaan aanbieden. Je ziet namelijk wel aanbod van gereviseerde en geglasparelde setjes maar die zijn niet zo mooi als je met wetblasten kunt bereiken!
Laatste nieuws is dat de GTA-R komende vrijdag ochtend op Zandvoort zijn shakedown gaat krijgen Zal proberen een mooi filmpje te maken
Gr,
Carl
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7898
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Ziet er weer goed uit. Als het meezit kom ik eind volgende week de velgen brengen. Maar daar bel ik eerst nog wel even over.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 3022
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Heb nog wel een setje carbs voor je van mijn giulia. Krijg je van mij.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gaat niet bestaat niet 😎
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8999
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Mooi man
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Thanks RemcoHeb nog wel een setje carbs voor je van mijn giulia. Krijg je van mij.
Kijk er naar uit om de Milano's aan te pakkenAls het meezit kom ik eind volgende week de velgen brengen. Maar daar bel ik eerst nog wel even over.
Afgelopen week was weer een redelijke "rollercoaster" met hoogte en diepte punten
wat zat er tegen? Na een schorsings periode van een maand of 6 afgelopen week de Range Rover weer tot leven gewekt. De "barchetta" is (met gemengde gevoelens) verkocht dus de Range Rover moet weer doen waar ze voor is gebouwd....... werken! Het was weer een genot om met de 4,6 liter Vogue op pad te zijn, wat een kwaliteit, maar helaas na drie dagen gaf de bak de geest. Volgens een ervaringsdeskundige is er waarschijnlijk een stukje frictiemateriaal van de koppelomvormer losgekomen en dat zit voor de opening van het filter waardoor er onvoldoende oliedruk kan worden opgebouwd om te koppelen....... en ja dan weer een dilemma wat gaan wij doen. De RR is echt helemaal perfect dus de keuze was niet moeilijk, ik heb in de UK een gerevisserde bak bij een echte RR bakspecialist gekocht. De bak is trouwens echt Duits namelijk van ZF
maar dan het hoogtepunt; ik heb de plaatwerkrestauratie van de Giulietta Sprint in opdracht gekregen en dat is echt super omdat ik bij deze auto weer tot het uiterste zal moeten gaan voor een top resultaat en dat is de trigger die ik nodig heb
Daarnaast veel werk aan o.a, het straal en spuitwerk aan de Spider delen van Etienne, laswerk aan de Jaguar en de Saab van Luc........ dus kortom het is lekker druk!
een klasse auto! ben altijd weer onder de indruk van de kwaliteit van de RR als ik er na een tijdje weer in stap!
4,6 liter Rover V8 power!
De Giulietta Sprint........edembenemend mooi
een beetje 'Fred Flinstone"
tussendoor even wat Spider delen van Etienne!
Gr,
Carl
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7898
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Ik geloof je gelijk mbt de velgen
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Waar ik dan weer niks over lees is hoe de shakedown gegaan is???
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Shakedown is wederom uitgesteld omdat de 105 Workshop wat problemen had met de rollenbank! Dus wederom uitstel.... motor loopt inmiddels wel.... dus vol verwachting......Melvivio schreef:Waar ik dan weer niks over lees is hoe de shakedown gegaan is???
Gr,
Carl
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Mijn complete planning is behoorlijk in de war geschopt door een bedrijfsongevalletje. Bij het laswerk aan de Jaguar heb ik straalstof en een metaal splinter in mijn oog gekregen. Ongelofelijk want ik ben altijd super voorzichtig en draag altijd een vol gelaatsmasker, maar even wat opmeten aan de onderzijde en er valt wat stof en dus ook metaal precies in mijn ogen langs mijn bril.
Gelijk spoelen en een paar dagen aangezien maar gisteren zat ik dus toch in het oogziekenhuis in Rotterdam. Hier hebben ze de metaal splinter verwijderd en omdat deze direct gaat roesten zit er roest op je hoornvlies dat met een soort freesje wordt weggehaald. Gaat nu weer een stuk beter maar heb nog steeds het gevoel dat ik een klap op mijn oog heb gehad.
Vandaag natuurlijk wel aan het werk gegaan maar moet stof een beetje mijden tot het hoornvlies is hersteld, verder zie ik wat wazig door de antibiotica zalf in mijn oog.
Maar goed alles is gelukkig toch goed afgelopen en volgens de oogarts gaat het 100% herstellen.
Ben toch wel een beetje geschrokken dus zal nog voorzichtiger zijn in de toekomst
Ook positief nieuws; de nieuwe bak voor de Range Rover is binnen. Als alles volgens planning verloopt gaat deze er zaterdag onder
Mooie ZF bak (bak ligt op zijn kop op de pallet!)
Als ik de bak zo bekijk heb ik geen spijt dat ik de bak uit Engeland heb laten komen van een RR bak specialist en niet voor een Nederlandse revisie heb gekozen!
Trouwens vandaag ook speciale blanke lak binnengekregen van Spies Hecker welke direct op aluminium gespoten kan worden. Ben hier zeeer benieuwd naar het resultaat dus zal jullie op de hoogte houden!
Gr,
Carl
Gelijk spoelen en een paar dagen aangezien maar gisteren zat ik dus toch in het oogziekenhuis in Rotterdam. Hier hebben ze de metaal splinter verwijderd en omdat deze direct gaat roesten zit er roest op je hoornvlies dat met een soort freesje wordt weggehaald. Gaat nu weer een stuk beter maar heb nog steeds het gevoel dat ik een klap op mijn oog heb gehad.
Vandaag natuurlijk wel aan het werk gegaan maar moet stof een beetje mijden tot het hoornvlies is hersteld, verder zie ik wat wazig door de antibiotica zalf in mijn oog.
Maar goed alles is gelukkig toch goed afgelopen en volgens de oogarts gaat het 100% herstellen.
Ben toch wel een beetje geschrokken dus zal nog voorzichtiger zijn in de toekomst
Ook positief nieuws; de nieuwe bak voor de Range Rover is binnen. Als alles volgens planning verloopt gaat deze er zaterdag onder
Mooie ZF bak (bak ligt op zijn kop op de pallet!)
Als ik de bak zo bekijk heb ik geen spijt dat ik de bak uit Engeland heb laten komen van een RR bak specialist en niet voor een Nederlandse revisie heb gekozen!
Trouwens vandaag ook speciale blanke lak binnengekregen van Spies Hecker welke direct op aluminium gespoten kan worden. Ben hier zeeer benieuwd naar het resultaat dus zal jullie op de hoogte houden!
Gr,
Carl
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8999
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Ongeluk zit in een klein hoekje idd, goed dat het er weer uit is.
Zul je zien dat het niet de laatste keer zal zijn
Mooie bak, wat is de reden dat je uiteindelijk toch eentje uit UK heb laten komen?
Zul je zien dat het niet de laatste keer zal zijn
Mooie bak, wat is de reden dat je uiteindelijk toch eentje uit UK heb laten komen?
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Meerdere redenen;Mooie bak, wat is de reden dat je uiteindelijk toch eentje uit UK heb laten komen?
- netto is de bak gewoon een paar honderd euro goedkoper,
- de leverancier is een bekende in de Land Rover Wereld en staat zeer goed bekend; Ashcroft Transmissions en is gespecialiseerd in Land Rover transmissies en diff's
- men leverde een ruilbak waardoor de uit en inbouw in 1 dag kan plaatsvinden. Oude bak eruit nieuwe bak erin. De NL leveranciers wilde alleen mijn eigen bak reviseren dus uitbouwen, een auto die niet meer te verplaatsen is voor een week, daar wordt ik niet blij van........
Verder heb ik 5 offertes in Nederland aangevraagt en 3 revisie bedrijven gesproken waarbij ik er bij twee een uitgesproken slecht gevoel had, d.w.z. gewoon geen kennis aan de telefoon.... het verschil niet weten tussen de verschillende bakken en gewoon geen storingsanalyse kunnen maken...... alleen .... ja meneer dan is de bak kapot! Tja dat wist ik zelf ook al.....
een ander bedrijf, ja meneer kunnen wij maar ik ben de komende 3 weken wel op vakantie
Dus heb gewoon een meeste vertrouwen in Ashcroft Transmissions en ik moet zeggen zoals ik de bak nu heb ontvangen ziet het er prima uit! en prijstechnisch ben ik nu hetzelfde kwijt als een bakrevisie in NL echter ik krijg nog 500 pond terug als statiegeld voor mijn bak
Dus ABC'tje
Gr,
Carl
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8999
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Duidelijk verhaal
Eigenlijk een beetje triest voor woorden en dan druk ik mij netjes uit
Dus ondanks transport overzee toch goedkoper.
Eigenlijk een beetje triest voor woorden en dan druk ik mij netjes uit
Dus ondanks transport overzee toch goedkoper.
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7898
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Vandaag even geweest en een bakkie koffie gedronken tijdens het kijken bij de diverse projecten.
Zeker niet fijn van je oog. Zoals ik vandaag melde heb ook ik dit eens gehad en ik mag alles weer
zien van de dokter
Velgen van mij zijn nu in goede handen gelukkig
Zeker niet fijn van je oog. Zoals ik vandaag melde heb ook ik dit eens gehad en ik mag alles weer
zien van de dokter
Velgen van mij zijn nu in goede handen gelukkig
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
-
- Alfetta Guru
- Berichten: 2106
- Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
- Locatie: Barendrecht
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Gaat helemaal goedkomen JeroenVelgen van mij zijn nu in goede handen gelukkig
Vandaag was een mooie dag de GTA-R heeft zijn eerste rijtest ondergaan en is geslaagd
In Etten Leur op de slipbaan van BLOM hebben wij wat kort testwerk kunnen doen. Rondjes zijn erg kort maar wij hebben toch een goede indruk gekregen van de auto. Ze stuurt ongelofelijk strak. Motor stond onderin nog iets te rijk en de ontsteking moet bovenin nog iets vervroegt worden maar kan verklappen dat er behoorlijk gang in het ding zit
Heb zelf ook nog een paar rondjes mogen sturen en .......... dit wil ik ook Was niet de eerste keer dat ik in een race auto zat maar is toch altijd weer indrukwekkend. Hoofdschakelaar aan, benzine pompen aan, een beetje gas en ......... wat een geluid
In zijn 1 naar 4000 toeren en in een keer de koppeling oplaten komen en weg ben je............. alles resoneert en boven de 6000 toeren is het lawaai binnen echt hard. Om de toeren erin te houden de gaskleppen vol open zetten en dan gebeurt er echt wat
Op mijn FB pagina staat een filmpje met Peterpaul zelf achter het stuur, doen waar de auto voor is gebouwd
https://www.facebook.com/CarlsClassiccarfactory
Zondag gaat de auto het circuit van Zandvoort op tijdens de DNRT races!
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8999
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: Belevenissen van Carbo als roest restaurateur!
Nice sound
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super