nieuwe aanwinst

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

klopt, van weinig ruimte bij pedalen.. met werkschoenen al gauw wat spannend :grin:
Heb zelf in de jaren 90 ook al diverse 33's gehad, 1.3/1.4ie/16V en een 1.7ieSW..
FWD heeft het wat mij betreft ook net niet idd :jumping:

maar goed, als het echt niet meer bevalt, kan het altijd weer weg hahah.. maar stuurbekrachtiging, SW en open dak, is wel praktisch, op dagen, dat het lijf niet echt meewerkt, en aan deze zit weinig werk naar het lijkt :wink:

Roestvrije Golf 2 is gewoon degelijk en met +/-200Pk stuurbekrachtiging en open dak ook geen straf ..

Maandag de 33 ophalen, en dan beslissen of er nog wat leuks bijkomt ook FWD.. maar gewoon omdat me het leuk lijkt zoiets ook weer eens gehad te hebben, alleen dan beter gemotoriseerd dan dat ik rond 2006/7 had :blue_cool:
giuliettaevo schreef: 11 jul 2025, 17:50 Ah, oude liefde. 33 SW heb ik een paar gehad, ook 2 groene. Veel mee gereden.

Ik ben alleen wat te groot met te grote voeten voor zo'n ding. :blue_lol: pedalen zijn een uitdaging dan.

Uiteindelijk vond ik achterwielaandrijving toch leuker, en makkelijker om grotere motoren in te knopen. :mrgreen:

Golf mk2 20vt is een fijne combinatie en kan vies snel zijn. Beetje afhankelijk van welke motor en bak ze gebruikt hebben. Is net Lego, genoeg te combineren om iets leuks te bouwen.

Benieuwd waar je de volgende keer mee komt. :grin:
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

515495832_10172075225940602_7428809571830952640_n (1).jpg
515258086_10172075225145602_2965970969121078270_n (1).jpg
de 33 zijn we alweer druk mee bezig geweest, en zoals meestal, had het kunnen weten, altijd weer meer werk dan gedacht, en de bedoeling was :?

naast bekende motorkapkabel, en lekkende benzineleiding, toch nog wat extra dingetjes
-wat zichtbare plekken op de body bijwerken
-2 plekken laswerk aan bodem l.v.bij krikpunt en r.v. vloer.. niets ernstigs gelukkig, het is eigenlijk een hele goede basis, maar toch weer las en slijpwerk, wat mijn lijf niet fijn vindt.
-r.v.scherm eerder schade gehad of vervangen, met krakkelee verf, dus kaal geschuurd en weer in kleur gebracht
-alarmlichten deden het niet, wat al met al in de schakelaar zat, en de zekering liet springen, kon er gelukkig eentje ophalen bij marco v Baar, een 33 goeroe hier in N-H :wink:
-slot bestuurdersdeur deed niets, al met al, lag het verbindings stangetje eraf

nog eea na te lopen, en brandstof filter is roestig, dus ws ook al heel lang niet vervangen..

volgende week woensdag apk keuren, en hopelijk komt er weinig tot niets naar voren..
vorige week al 3/4 dgn brak geweest, en nu ook al weer :--:
maar goed, haal het zelf op me hals, en als het weer gelukt is, geeft dat wel weer voldoening haha
en dan hopen dat het bevalt, anders ben ik er weer zzo op uit gekeken

maar had dus beter het kant&klare golfje 2 met 1.8T kunnen kopen, had verstandiger geweest, maar de passie kruipt nu eenmaal door de aderen :jumping:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 9158
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door AlfettaOwner »

En dat zul je altijd hebben, altijd meer werk :blue_lol:
Goed dat je nog zo lekker bezig kunt zijn met je hobby's .

Die heeft daar nog al wat Alfa's staan, er stond geen 164 tussen.
Mijn zoon is op zoek naar zo eentje , vind hij helemaal geweldig. Wie weet binnenkort staan er 2 van die bakjes voor de deur :mrgreen:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

AlfettaOwner schreef: 24 jul 2025, 21:45 En dat zul je altijd hebben, altijd meer werk :blue_lol:
Goed dat je nog zo lekker bezig kunt zijn met je hobby's .

Die heeft daar nog al wat Alfa's staan, er stond geen 164 tussen.
Mijn zoon is op zoek naar zo eentje , vind hij helemaal geweldig. Wie weet binnenkort staan er 2 van die bakjes voor de deur :mrgreen:
164? .. weet ik niet 100% zeker meer :roll: kan ik navragen, of met paar wkn wel zien :mrgreen:
wel ff naar de Alfetta en 75 gekeken. toffe gtv V6 was al niet meer van hem

wel 155 2.5V6/75 2.0 carb 1985/166 met nog geen 40K km/ super orgineel nieuwstaat Alfetta uit 82 of 83/ 2x916 waaronder 3.5/lancia Delta, maar niet het meest gewilde oude model
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
maurizio
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 323
Lid geworden op: 31 jan 2006, 16:51
Locatie: Z Limburg, 161 km van de N'ring
Contacteer:

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door maurizio »

AlfettaOwner schreef: 24 jul 2025, 21:45 Die heeft daar nog al wat Alfa's staan, er stond geen 164 tussen.
Mijn zoon is op zoek naar zo eentje , vind hij helemaal geweldig. Wie weet binnenkort staan er 2 van die bakjes voor de deur :mrgreen:
Sandro,
had je deze https://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?f=1&t=88157 met wat werk al gezien?
Banned.. ? Daily donky.. ==> braadwurst 325d Afbeelding braadwurst M336 Ringtool ==> definitely BANNED!

AR 75 24v ('87), 75 TS Ringtool ('90), AR Spider 2000 veloce ('79) SCARB 00114
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

vandaag de 33 voor de apk, en mag nu na ruim 3 jaar dus weer de weg op :banana:

schorsing opgeheven, en de eerste km's gemaakt... de 33SW lijkt het best aardig te doen..ook al maakt de 105Pk van een 1.7ie er geen race speeltje van.. maar is daar ook niet voor bedoeld.. maar blijft wennen, dat een nieuwere auto trager is dan meeste van mijn oude Alfa's :lol:
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 9158
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door AlfettaOwner »

Ah super Stephen, lekker genieten nu en tussen door de kleine dingen aanpakken :thumbs:

Altijd fijn als er al apk op zit.
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 9158
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door AlfettaOwner »

maurizio schreef: 27 jul 2025, 11:18
AlfettaOwner schreef: 24 jul 2025, 21:45 Die heeft daar nog al wat Alfa's staan, er stond geen 164 tussen.
Mijn zoon is op zoek naar zo eentje , vind hij helemaal geweldig. Wie weet binnenkort staan er 2 van die bakjes voor de deur :mrgreen:
Sandro,
had je deze https://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?f=1&t=88157 met wat werk al gezien?

We zijn al voorzien, zoonlief heeft gisteren in het diepe noorden een TS opgehaald.
Dus nu 2 van die bakjes voor de deur .
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

mooi, traditie wordt voortgezet :jumping:
AlfettaOwner schreef: 31 jul 2025, 22:53
maurizio schreef: 27 jul 2025, 11:18
AlfettaOwner schreef: 24 jul 2025, 21:45 Die heeft daar nog al wat Alfa's staan, er stond geen 164 tussen.
Mijn zoon is op zoek naar zo eentje , vind hij helemaal geweldig. Wie weet binnenkort staan er 2 van die bakjes voor de deur :mrgreen:
Sandro,
had je deze https://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?f=1&t=88157 met wat werk al gezien?

We zijn al voorzien, zoonlief heeft gisteren in het diepe noorden een TS opgehaald.
Dus nu 2 van die bakjes voor de deur .
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 3166
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door giuliettaevo »

Over paar jaar nog een 75 erbij.. :thumbs:

33 al af laten slaan? Altijd beetje gevoelig op de koppeling die dingen, hebben natuurlijk ook nauwelijks koppel. :smile: zowel van mij als mijn vriendin de eerste auto geweest. Rij instructeur waarschuwde haar al dat een 33 wel heel anders zou rijden als de lesauto. :lol:

Heb er een hoop gehad maar nooit meer zoveel plezier aan gehad als aan de eerste. :neutral:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

NOPE ::-)

Maar ook nog maar 2 dgn mee gereden, en komend weekend huisraad verhuizen met de T5 en aanhanger :wink:

maar idd.. vroeger vond je het heel wat, en nu is het gewoon een goed sturende leuke herinnering.. maar wel met wat extra ruimte voor de hond, en open dakje :blue_cool:

ook al gaat het op de a.bank vd Berlina met open dakje, natuurlijk ook prima
giuliettaevo schreef: 01 aug 2025, 20:03 Over paar jaar nog een 75 erbij.. :thumbs:

33 al af laten slaan? Altijd beetje gevoelig op de koppeling die dingen, hebben natuurlijk ook nauwelijks koppel. :smile: zowel van mij als mijn vriendin de eerste auto geweest. Rij instructeur waarschuwde haar al dat een 33 wel heel anders zou rijden als de lesauto. :lol:

Heb er een hoop gehad maar nooit meer zoveel plezier aan gehad als aan de eerste. :neutral:
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

Ondertussen de 155 ook binnen, gelijk een nw accu ingezet, en heb de 3.1V6 voor het eerst horen lopen😊
20250815_144832.jpg
20250815_144032.jpg
20250815_135119.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 3166
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door giuliettaevo »

Mooie auto is het :thumbs: . Zo jammer dat ze fwd zijn. :neutral:

Heb vroeger een Q4 gehad maar daar had ik niks mee. Ding woog iets van 1500kg en was niet zo snel als gehoopt. En die 4wd vond ik niks, misschien leuk op gravel maar op straat niet echt.

Mijn eigen 155 is inmiddels gekeurd. Nog paar kleine dingetjes doen en dan maar eens kijken of ik er iemand blij mee kan maken. :smile:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

zelfs op Viva Italia, keek ik altijd raar op, dat ik meer dan 90% vd Lancia Delta's gewoon ging op CPZ met de Alfetta, destijds nog met de Twinspark..

gewicht zal de boosdoener wel geweest zijn, net als er niet mee durven te rijden :jumping:

RWD heeft ook mijn voorkeur.. maar dan moet ik al aan een nieuwere Giulia, of weer een B#W :roll: als ik wat nieuwers als station of stuurbekrachtiging wil.. ivm ouderdom..de 8C is helaas buiten budget :wink:

een E39 station met V8 lijkt me ook wel eens leuk O:) tijdje terug, wel bijna de E30 station van Sieger gekocht..

maar 33 en 155 is ook beetje sentiment, omdat ik ze eerder gehad heb, maar grote kans, dat het geen blijvertjes zijn, als ze gaan vervelen..

daarom verkoop ik ook nog niets van het oudere spul :mrgreen:
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 3166
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door giuliettaevo »

E39 540 handbak is wel leuk. Behalve met tanken..

Maar de 6 cilinders rijden eigenlijk beter, vooral ook omdat de V8 een kogel kringloop stuurinrichting hebben ala 105. De 6 cilinders hebben wel een fatsoenlijk stuurhuis.

Mijn Q4 had als grootste probleem dat mijn andere Alfa op dat moment een 74er Alfetta sedan was met een 164 3.0 12 klepper erin. Die was veel leuker om te rijden..
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

Alfetta met 3.0V6 is ook de Bom natuurlijk :blue_cool:

het is dat ik redelijk ervaren ben in 4-cil. en daar ook eea van heb liggen, dus iets lower budget is :jumping:

maar een V6 in mijn Alfetta had ws een toffe oplossing geweest, maar ging voor het weg gerdrag, omdat ik destijds nog weleens op het circuit reed..

maar mocht iemand een goede 3.0V6 hebben liggen, die weg mag, dan is dat wel een optie voor volgend jaar..

maar goed te weten, dat 6-cil. beamers de betere keuze is tov de V8..ook ws voor verkrijgbaarheid delen..

maar probeer het eerst met de 33 SW en 155 V6.. :mrgreen:



giuliettaevo schreef: 18 aug 2025, 10:39 E39 540 handbak is wel leuk. Behalve met tanken..

Maar de 6 cilinders rijden eigenlijk beter, vooral ook omdat de V8 een kogel kringloop stuurinrichting hebben ala 105. De 6 cilinders hebben wel een fatsoenlijk stuurhuis.

Mijn Q4 had als grootste probleem dat mijn andere Alfa op dat moment een 74er Alfetta sedan was met een 164 3.0 12 klepper erin. Die was veel leuker om te rijden..
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

en na wat strubbelingen, en toch weer laswerk, waar mijn zoon gelukkig het slijpwerk voor zijn rekening wilde nemen :banana:

is de 155 3.1 V6 nu ook weer goedgekeurd :blue_cool:
dus staat nu thuis, en de eerste km's zijn eindelijk gemaakt :jumping:

nog niet klaar, want spelen nog wat electrische zaken, die opgelost moeten, maar kan iig rijden, en kijken of ik het wat vind O:)
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 3166
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door giuliettaevo »

Het lijkt er op dat ik er nog een 164 v6 bij ga kopen.. :oops:

Beetje werk aan maar lijkt wel de moeite waard te zijn.

Ben er nog niet over uit of ik hem opknap en verkoop of zelf houd.

Had de 155 te koop gezet, weinig zin om daar meer mee te doen. Maar zit nu te twijfelen om er mijn vriendin voorlopig even mee te laten rijden. Kan ik de 156 opruimen, scheelt een auto in de vaste lasten. Ondertussen de 164 V6 in orde maken en keuren. Zou alleen wat lastig zijn als er dan ineens iemand de 155 wil kopen. :mrgreen:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1690
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door stephen »

giuliettaevo schreef: 02 sep 2025, 22:00 Het lijkt er op dat ik er nog een 164 v6 bij ga kopen.. :oops:

Beetje werk aan maar lijkt wel de moeite waard te zijn.

Ben er nog niet over uit of ik hem opknap en verkoop of zelf houd.

Had de 155 te koop gezet, weinig zin om daar meer mee te doen. Maar zit nu te twijfelen om er mijn vriendin voorlopig even mee te laten rijden. Kan ik de 156 opruimen, scheelt een auto in de vaste lasten. Ondertussen de 164 V6 in orde maken en keuren. Zou alleen wat lastig zijn als er dan ineens iemand de 155 wil kopen. :mrgreen:
ook weer leuk, 164 V6 :blue_cool:


mijn 2e V6 ervaring, is ondertussen wat minder..had beter de GTA kunnen houden :--:

ook al rijdt de 155 op zich best heel prettig

warm loopt de 3.1 als een zonnetje, warm komen er wat doffe kloppende geluiden uit, wel al gelezen, dat dat vaker voor schijnt te komen, maar ik vind dat niks..
dus carterpan gelicht, en de drijfstanglagers bekeken, en 2 krukaslagers.. de drijfstanglagers, vind ik al tegenvallen, voor die =/- 70km wat er mee gereden is, en de krukaslagers zijn nog wat minder.. zo op het eerste gezicht, is de kruk al ingelopen ook..
schijnt nagemeten te zijn, en nw. lagerwerk, maar daar merk ik weinig van, er is iig iets niet top..

nu dubben wat te doen.. zo in de verkoop, of motor eruit (laten) halen en krukas eruit nemen, en zelf goed inspecteren, en evt vervangen voor een goede krukas, en daarmee weer opbouwen, en (laten) monteren..

had wel een project topic aan kunnen maken :lol: , maar nog ff afwachten wat ik er uiteindelijk mee ga doen..

dus mocht iemand nog een goede V6 2.5 krukas hebben, of een cpl goede 3.0V6 motor, of sloper met goede 3.0 V6 motor, of interesse in de 155 3.1 V6 zoals hij nu is, laat maar weten..

deze week, doe ik er iig niets meer aan :wink:
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1970
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. 1987 (Turbo Speeltje)
33 SW 1.7ie 1994
155 3.1 Savali 1994

VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
@PM
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 296
Lid geworden op: 31 aug 2011, 22:43
Locatie: IRL

Re: nieuwe aanwinst

Bericht door @PM »

Ik heb nog een 3.2 te koop. Zit nog wel een GT omheen :jumping:
Plaats reactie