Heb zelf in de jaren 90 ook al diverse 33's gehad, 1.3/1.4ie/16V en een 1.7ieSW..
FWD heeft het wat mij betreft ook net niet idd
maar goed, als het echt niet meer bevalt, kan het altijd weer weg hahah.. maar stuurbekrachtiging, SW en open dak, is wel praktisch, op dagen, dat het lijf niet echt meewerkt, en aan deze zit weinig werk naar het lijkt
Roestvrije Golf 2 is gewoon degelijk en met +/-200Pk stuurbekrachtiging en open dak ook geen straf ..
Maandag de 33 ophalen, en dan beslissen of er nog wat leuks bijkomt ook FWD.. maar gewoon omdat me het leuk lijkt zoiets ook weer eens gehad te hebben, alleen dan beter gemotoriseerd dan dat ik rond 2006/7 had
giuliettaevo schreef: ↑11 jul 2025, 17:50 Ah, oude liefde. 33 SW heb ik een paar gehad, ook 2 groene. Veel mee gereden.
Ik ben alleen wat te groot met te grote voeten voor zo'n ding.pedalen zijn een uitdaging dan.
Uiteindelijk vond ik achterwielaandrijving toch leuker, en makkelijker om grotere motoren in te knopen.![]()
Golf mk2 20vt is een fijne combinatie en kan vies snel zijn. Beetje afhankelijk van welke motor en bak ze gebruikt hebben. Is net Lego, genoeg te combineren om iets leuks te bouwen.
Benieuwd waar je de volgende keer mee komt.![]()




braadwurst M336 Ringtool ==> definitely BANNED!