Zal even duren om het vlot te trekken.
Hoe meer zielen en projecten, vraag en antwoord hoe meer vreugde hoe meer leven in de Alfetta-tent








Nu je foto's tot 6Mb als bijlage kan toevoegen, is dat ook wel handig te doen..ook al blijken sommige foto's met 06 al groter te zijn..weet niet of ik dat op mijn 06 kan instellen, de grootte vd foto's



Nu wel dus



Dat moet zeker kunnen.














Tsja, dat FB maakt het er op fora niet leuker op. Terwijl fora gewoon veel geschikter zijn om kennis en ervaring te delen.AlfettaOwner schreef: β13 sep 2025, 12:01 Wordt hoog tijd dat FB uit de lucht gaat![]()
Dan wordt hier weer wat gezelliger en meer liefhebbers die het forum weer terug vinden.


